[B3/B4 ALL] Diagnostyka VAG
Za żadne skarby nie mogę połączyć się interfejsem USB z żadnym autem. Port USB skonfigurowany i nadal nic.
Posiadam stary laptop z wejściem COM (RS232) i słyszałem, że takie wejście nie potrzebuje żadnych dodatkowych ustawień jak w przypadku USB. Niby wystarczy podpiąć i powinno bez problemu śmigać. Czy to prawda?
Po nieudanych eksperymentach z interfejsem USB dzisiaj zamówiłem coś takiego <ok>
,,Viaken"...
http://allegro.pl/show_item.php?item=2283270912
Jak myślicie... ten bez problemów odpali :?:
PS. Oczywiście nie zamierzam diagnozować swojego AAZ-ta <palma>
Posiadam stary laptop z wejściem COM (RS232) i słyszałem, że takie wejście nie potrzebuje żadnych dodatkowych ustawień jak w przypadku USB. Niby wystarczy podpiąć i powinno bez problemu śmigać. Czy to prawda?
Po nieudanych eksperymentach z interfejsem USB dzisiaj zamówiłem coś takiego <ok>
,,Viaken"...
http://allegro.pl/show_item.php?item=2283270912
Jak myślicie... ten bez problemów odpali :?:
PS. Oczywiście nie zamierzam diagnozować swojego AAZ-ta <palma>
Dzisiaj odebrałem przesyłkę z wyżej wymienionym interfejsem z wejściem COM (RS232).
Wreszcie działa :shock:
Na razie z braku czasu przetestowałem go na programie VWTOOL i nie było żadnych problemów z połączeniem się z Audi 80, czy VW Polo 6N.
Oczywiście takie wejście (COM RS232) posiadają stare laptopy lub kompy stacjonarne (ja posiadam taki laptop) .
Przy użyciu takiego wejścia nie trzeba konfigurować jak w przypadku interfejsów USB.
Tylko podpiąć i działa <ok>
Wreszcie działa :shock:
Na razie z braku czasu przetestowałem go na programie VWTOOL i nie było żadnych problemów z połączeniem się z Audi 80, czy VW Polo 6N.
Oczywiście takie wejście (COM RS232) posiadają stare laptopy lub kompy stacjonarne (ja posiadam taki laptop) .
Przy użyciu takiego wejścia nie trzeba konfigurować jak w przypadku interfejsów USB.
Tylko podpiąć i działa <ok>
Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 17:29 przez andi77, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
chcialbym troche odswiezyc temat. Mam podejrzenie ze u znajomka w a80 93' silnik abt padl sterownik. Mam interfejs obd z przejsciowka i vagcom3.11. Pytanie moje brzmi, czy procz podpiecia pod kostki cos jeszcze musze w tym aucie zrobic? Pamietam ze w moim starym a80 89' z pm zeby zrobic zczytanie kodow migowych trzeba bylo jeszcze jakies kombinacje z bezpiecznikiem pompy paliwowej zrobic (nie chce mi sie teraz szukac po ksiazce jak to bylo, bo to akurat nie wazne)? Czy w przypadku podpinacia obd tez musze cos kombinowac? Chcialbym byc pewien ze np. jak nie polaczy sie ze sterownikiem to duze prawdopodobienstwo ze cos ze sterownikiem, a nie np. ze nie wyjalem jakies bezpiecznika czy cos podobnego. Nie mam praktyki z a80 i obd, dotychczas bawilem sie z a4, passatami itp od roku 2002, tam nie ma zadnego problemu.
Dzieki za odpowiedzi
chcialbym troche odswiezyc temat. Mam podejrzenie ze u znajomka w a80 93' silnik abt padl sterownik. Mam interfejs obd z przejsciowka i vagcom3.11. Pytanie moje brzmi, czy procz podpiecia pod kostki cos jeszcze musze w tym aucie zrobic? Pamietam ze w moim starym a80 89' z pm zeby zrobic zczytanie kodow migowych trzeba bylo jeszcze jakies kombinacje z bezpiecznikiem pompy paliwowej zrobic (nie chce mi sie teraz szukac po ksiazce jak to bylo, bo to akurat nie wazne)? Czy w przypadku podpinacia obd tez musze cos kombinowac? Chcialbym byc pewien ze np. jak nie polaczy sie ze sterownikiem to duze prawdopodobienstwo ze cos ze sterownikiem, a nie np. ze nie wyjalem jakies bezpiecznika czy cos podobnego. Nie mam praktyki z a80 i obd, dotychczas bawilem sie z a4, passatami itp od roku 2002, tam nie ma zadnego problemu.
Dzieki za odpowiedzi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
mam dokladnie taki fejs jak pokazuje andi77 cztery odpowiedzi wyzej, z tym ze na usb. Nie probowalem jeszcze sie laczyc, wlasnie jutro bede testowal. Co do takiego fejsu to sa jakies problemy?, czy po wpieciu sie pinami w kostki (no i oczywiscie zaplon na on) powinno wszystko grac bez zadnych kombinacji?
Teraz nawet zajrzałem i znalazłem w graciarni taką przejściówkę do mojego fejsa z kostką czarną i białą która pewnie styknie do tej audicy więc myślę że wszystko po podpięciu zagra. Nie wiedziałem że w zestawie takie coś było, nigdy nie używałem.
A wogóle to opisze problem na forum benzynowych, jakby miał ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc.
Teraz nawet zajrzałem i znalazłem w graciarni taką przejściówkę do mojego fejsa z kostką czarną i białą która pewnie styknie do tej audicy więc myślę że wszystko po podpięciu zagra. Nie wiedziałem że w zestawie takie coś było, nigdy nie używałem.
A wogóle to opisze problem na forum benzynowych, jakby miał ktoś jakiś pomysł to proszę o pomoc.
inwestkom@gmail.com
Wielkie dzięki kolego
Wielkie dzięki kolego
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
ja bym tez prosił pełną wersje vcds slawomir.skrzek@gmail.com
- przemas138
- Forum Audi 80
- Posty: 40
- Rejestracja: 11 lis 2007, 17:36
- Lokalizacja: Sokoły/Podlaskie
Panowie, mam taki problem, łącze sie vagiem z airbagiem, abs i silnikiem, a na uruchomionym silniku nie mogę się połączyć z centalką silnika, chciałem odczytać parametry i nic;/ pomoże ktoś co z tym fantem zrobić? na włączonym zapłonie i zgaszonym silniku normalnie odczytuje temperature, napięcia itp, a lak zapalam to juz brak komunikacji... program to vag 3,11 pozdrawiam..