[Audi Avant 2.2T Q]rodzinne kombi, MTM
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Avant to gnojowóz <lol> A 2.5 tfsi jest mega szybkie i mega fajne. Narazie są z nim 2 problemy jest poprzeczny i Turbo jest zintegrowane z kolektorem wydechowym <buu>Mabrothrax pisze:No te nowe R5 z ttrs albo a1 club sport to taki hołd dla 2.2T jakby nie byłoSłonik pisze:Dzisiaj miałem takie fajne 3.0 TDI na kanale, CCWA czy jakostak, niepowiem bo zapierda@#$%^&& to w budzie B8 po chipsie, w avancie by było złooooo :mrgreen: a może sie nawróćisz i jakies 2.5 TFSI :?: <cieszy>
No to na tyle.
Nie żebym se tu spamował <mikolaj>
Samsung Głowice ściagasz??
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Adaś, nie chce takich parchów, jak cos to juz 5.2 V10 8-)
Tak, wlasnie wrocilem z praktikera, szukam dlugiego ampula 6", zebym mogl odkrecic kolektor dolotowy bo jest slabe dojscie i tylko fabrycznym kluczem sie da, lub spawanym z 3 ampulem
Sciagam gwlowice i oddaje do kompletnej regeneracji, potem uszczelka metalowa. Jak uda mi sie ja dzisiaj sciagac to bedzie foto![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
chmiel25 pisze:Samsung Głowice ściagasz??
Tak, wlasnie wrocilem z praktikera, szukam dlugiego ampula 6", zebym mogl odkrecic kolektor dolotowy bo jest slabe dojscie i tylko fabrycznym kluczem sie da, lub spawanym z 3 ampulem
![:-D](https://audi80.pl/images/smilies/lol.gif)
Sciagam gwlowice i oddaje do kompletnej regeneracji, potem uszczelka metalowa. Jak uda mi sie ja dzisiaj sciagac to bedzie foto
![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dziś udało mi się wreszcie zdjąć kolektor dolotowy, ściągnąłem cewki, pokrywę zaworów, przepustnice, turbo, kolektor wydechowy, łapy, cały osprzęt kolektora dolotowego i wydechowego, jutro zdejmuje głowicę i muszę ją zawieźć do warsztatu. Wszystko od razu poczyściłem jak należy.
Trochę boje się rozkręcać wałki głowicy ale muszę dać radę.
Kolektor wydechowy okazał się już spawany :shock: oraz jest na tych spawach pęknięty, więc szukam drugiego lub RS'a, z kwasu i tak popęka.
Powoli zaczynam zamawiać komplet uszczelek oraz kompletny rozrząd, na razie jest trochę problem z pompą oleju, ASO 1500;- a o zamiennik ciężko.
Jak by ktoś słyszał o wydechowym do AAN'a to będę wdzięczny za info.
Trochę boje się rozkręcać wałki głowicy ale muszę dać radę.
Kolektor wydechowy okazał się już spawany :shock: oraz jest na tych spawach pęknięty, więc szukam drugiego lub RS'a, z kwasu i tak popęka.
Powoli zaczynam zamawiać komplet uszczelek oraz kompletny rozrząd, na razie jest trochę problem z pompą oleju, ASO 1500;- a o zamiennik ciężko.
Jak by ktoś słyszał o wydechowym do AAN'a to będę wdzięczny za info.
Ostatnio zmieniony 01 paź 2013, 20:37 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Dzięki za informacje, udało się znaleźć kolektor w dobrej cenie. ![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
A dzisiejszy dzień, głowica pojechała do warsztatu, ja trochę porozkręcałem i poczyściłem i to by było tyle na ten weekend, w następny może uda się powolutku wszystko zacząć skręcać, a jutro zajmę się składaniem soczewek.![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
,
,
,
, ![Obrazek]()
Pozdro![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
A dzisiejszy dzień, głowica pojechała do warsztatu, ja trochę porozkręcałem i poczyściłem i to by było tyle na ten weekend, w następny może uda się powolutku wszystko zacząć skręcać, a jutro zajmę się składaniem soczewek.
![:-P](https://audi80.pl/images/smilies/jezyk_oko.gif)
Pozdro
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
Ostatnio zmieniony 02 paź 2013, 18:09 przez sagem, łącznie zmieniany 2 razy.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
manfred19, tak są na kołach od wałków takie gwiazdki do ich poprawnego ustawienia.
Głowica wygląda jak każda 2.2 Turbo, czyli mikro pęknięcia miedzy zaworami, na szczęście nigdzie z boku, kompresja przed rozebraniem była 4x 11 oraz 1x 10.5 wiec jak dla mnie bardzo dobra. Nic z tym nie mam zamiaru robić, zresztą kolega miał to samo przed remontem i to nie robi różnicy, kiedyś może wpadnie głowica 7A, na pewno nie teraz. Oddałem ją do kompletnej regeneracji i zobaczymy co wyjdzie.![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
P.S. Dzięki za e-maila, może się uda na prawdę z tym rozrządem. <ok>
P.S.2 Marian dziękuje za przewózkę V8 i lans po mieście.![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
Głowica wygląda jak każda 2.2 Turbo, czyli mikro pęknięcia miedzy zaworami, na szczęście nigdzie z boku, kompresja przed rozebraniem była 4x 11 oraz 1x 10.5 wiec jak dla mnie bardzo dobra. Nic z tym nie mam zamiaru robić, zresztą kolega miał to samo przed remontem i to nie robi różnicy, kiedyś może wpadnie głowica 7A, na pewno nie teraz. Oddałem ją do kompletnej regeneracji i zobaczymy co wyjdzie.
![;-)](https://audi80.pl/images/smilies/oczko.gif)
P.S. Dzięki za e-maila, może się uda na prawdę z tym rozrządem. <ok>
P.S.2 Marian dziękuje za przewózkę V8 i lans po mieście.
![<piwo>](https://audi80.pl/images/smilies/piwo.gif)
Ostatnio zmieniony 02 paź 2013, 18:13 przez sagem, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt: