Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK] TPS

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

[ABK] TPS

Post autor: jabko_nb » 26 lis 2012, 22:32

witam
chce zrobic przez vag-com adaptacje TPS-a w swoim ABK 94r. wiec sie da . znalazlem na forum jak to zrobic ale do silnika ABT i moje pytanie jest czy adaptacje tps w grupie OOO wykonuje sie tak samo w ABK jak i w ABT

ponizej link do tego co znalazlem :

https://audi80.pl/b4-abt-adaptacja-t ... t21878.htm

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 lis 2012, 14:06

No ja u siebie tak próbowałem i nic. Nie słyszałem żadnego ustawiania :-/

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 27 lis 2012, 21:58

moze ten sposob działa tylko w ABT a jakies zmiany zauwazyles np spalanie wachania obrotow itp

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lis 2012, 07:01

Nie nic, zero reakcji.
Dużo przeszukałem tematów na temat adaptacji i wszędzie piszą że trzeba zrobić podobnie jak w temacie zapodanym przez Ciebie ale to jakoś nie działa.
Znalazłem ostatnio opis adaptacji gdzieś na necie i wygląda podobnie ale tam był mały dopisek i ta procedura dotyczy silników bez zaworu biegu jałowego.
I teraz się zastanawiam czy taką adaptację w naszych sinikach można wogóle zrobić.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 28 lis 2012, 09:47

tez mio sie tak wydaje ale z drugiej strony w ABT jest tez krokowiec chyba i sie da powieniem sie wypowiedziek ktos ze znawców ABK

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lis 2012, 14:23

czarekj który widzę że jest kumaty w sprawach o ABK'u twierdzi że trzeba robić adaptację. Poniżej temat do którego ja się podłączyłem z zapytaniem.
abk-nowy-czujnik-tps-u-t73442.html

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 28 lis 2012, 14:56

Z mojego doswiadczenia nie da sie zrobic adaptacji. Mozna jedynie przywrocic nastawy podstawowe i to napewno cos daje

Juz nie pamietam ale jak ktos ze znajomych czy ja sam mam jakies problemy ( zamulenie szarpanie itp) to na zimnym silniku wjezdzam w grupe 000 lub 002- nie powinno zaszkodzic jedno i drugie a nie pamietam dokladnie jak jest w abk, przywracam nastawy podstawowe i odpalam silnik do wlacznia wentylatorów i zawsze pomaga.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 28 lis 2012, 17:26

kroliqster pisze:silniku wjezdzam w grupe 000 lub 002- nie powinno zaszkodzic jedno i drugie a nie pamietam dokladnie jak jest w abk, przywracam nastawy podstawowe
a mógł byś to opisać jaśniej

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 28 lis 2012, 17:41

Obrazek


Wystarczy sobie przetłumaczyć i wszystko jasne.

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 28 lis 2012, 21:24

czarekj a odlaczajac klemy powiedzmy na noc i podłaczajac je i czekajac az sie wentylatory zalacza nie daje takiego samego efektu . Teoretycznie resetujemy w ten sposób kompa

Awatar użytkownika
kroliqster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 253
Rejestracja: 08 kwie 2011, 11:08
Lokalizacja: Central Europe
Kontakt:

Post autor: kroliqster » 29 lis 2012, 01:56

PieterB pisze:
kroliqster pisze:silniku wjezdzam w grupe 000 lub 002- nie powinno zaszkodzic jedno i drugie a nie pamietam dokladnie jak jest w abk, przywracam nastawy podstawowe
a mógł byś to opisać jaśniej
ale co jasniej wchodzisz w ta grupe i wlaczasz nastawty podstawowe czyli pierwtone ustawienia albo mozesz to zrobic jak kolega napisal wyzej przez odlaczenie klem. Pozniej odpalasz auto i czekasz az sie wlacza wentylatory

jabko_nb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 673
Rejestracja: 19 wrz 2008, 21:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: jabko_nb » 29 lis 2012, 12:51

wiec generalnie nie musisz posiadac vaga wystarczy jak klemy odepniesz i poczekasz do załączenia sie wentylatorów ,warto tez przed tym zabiegiem wyczyscic krokowca bo czysty bedzie inaczej pracował

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 08 gru 2012, 10:32

mnie sie udalo w grupie 0 wejsc w nastawy podstawowe ale przy odpalonym silniku, obroty jakby troszke sie zmniejszyły nic wiecej nie zauwazyłem no moze jeszcze jak odpalam zimny silnik to jak juz ssanie sie wyłacza to płynniej zchodzi z obrotów nie tak gwałtownie jak przed zabiegiem. Ale ponoc adaptacje sie robi na wyłaczonym silniku tylko na wyłączonym ciagle error :-/ tak wiec nie wiem czy udało mi sie zadoptowac TPS-a :roll:

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 08 gru 2012, 11:56

U mnie po wejście w basic settings pojawia się takie coś

Obrazek

a po ok 20s dane w blokach znikają i są puste pola, tylko nie wiem czy tak ma być.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 08 gru 2012, 17:20

jabko_nb pisze:czarekj a odlaczajac klemy powiedzmy na noc i podłaczajac je i czekajac az sie wentylatory zalacza nie daje takiego samego efektu . Teoretycznie resetujemy w ten sposób kompa
Czary-mary. To jest fikcja literacka. Nic się nie resetuje.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl