[B4 1Z 93r] Głośno i mułowato
- Łukasz1990
- Forum Audi 80
- Posty: 110
- Rejestracja: 23 kwie 2011, 21:20
- Lokalizacja: Kotfin/WPY
Do sprawdzenia czujnika najlepszy jest miernik uniwersalny. Ustawiasz go na funkcję badania ciągłości obwodu, a następnie dotykasz kabelkami miernika do styków czujnika. Jeżeli czujnik jest sprawny to miernik powinien piszczeć, a jeżeli jest niesprawny to miernik nie powinien piszczeć. Jak wyjmiesz czujnik to sprawdź również czy się nie zacina. O ile się nie mylę to pierwszy od dołu jest od stopu, a drugi daje informację na sterownik silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 07:28
- Lokalizacja: SRC
W tym dolnym czujiku w wtyczce milem 6 cm kabelek wlozony i nie wiem wlsnie po co...?Łukasz1990 pisze:Do sprawdzenia czujnika najlepszy jest miernik uniwersalny. Ustawiasz go na funkcję badania ciągłości obwodu, a następnie dotykasz kabelkami miernika do styków czujnika. Jeżeli czujnik jest sprawny to miernik powinien piszczeć, a jeżeli jest niesprawny to miernik nie powinien piszczeć. Jak wyjmiesz czujnik to sprawdź również czy się nie zacina. O ile się nie mylę to pierwszy od dołu jest od stopu, a drugi daje informację na sterownik silnika.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Odwrotnie 8-) ,pierwszy od dołu jest do kompa ,a nad nim jest od stopuŁukasz1990 pisze:Do sprawdzenia czujnika najlepszy jest miernik uniwersalny. Ustawiasz go na funkcję badania ciągłości obwodu, a następnie dotykasz kabelkami miernika do styków czujnika. Jeżeli czujnik jest sprawny to miernik powinien piszczeć, a jeżeli jest niesprawny to miernik nie powinien piszczeć. Jak wyjmiesz czujnik to sprawdź również czy się nie zacina. O ile się nie mylę to pierwszy od dołu jest od stopu, a drugi daje informację na sterownik silnika.
Zapewne jakiś artysta rzeżbiarz :mrgreen: próbował coś wyrzeżbić ...tylko pewnie wiedzy zbrakło,co gdzie i do czego i kabelek został na pamiątke po experymentachSzczypekRacek pisze:W tym dolnym czujiku w wtyczce milem 6 cm kabelek wlozony i nie wiem wlsnie po co...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 07:28
- Lokalizacja: SRC
czyli ten kabelek mi tam w niczym nie pomoze? Myslalem ze tam byl jakos wyrzezbiony zeby tan stop dzialal.MUNIOR pisze:Odwrotnie 8-) ,pierwszy od dołu jest do kompa ,a nad nim jest od stopuŁukasz1990 pisze:Do sprawdzenia czujnika najlepszy jest miernik uniwersalny. Ustawiasz go na funkcję badania ciągłości obwodu, a następnie dotykasz kabelkami miernika do styków czujnika. Jeżeli czujnik jest sprawny to miernik powinien piszczeć, a jeżeli jest niesprawny to miernik nie powinien piszczeć. Jak wyjmiesz czujnik to sprawdź również czy się nie zacina. O ile się nie mylę to pierwszy od dołu jest od stopu, a drugi daje informację na sterownik silnika.Zapewne jakiś artysta rzeżbiarz :mrgreen: próbował coś wyrzeżbić ...tylko pewnie wiedzy zbrakło,co gdzie i do czego i kabelek został na pamiątke po experymentachSzczypekRacek pisze:W tym dolnym czujiku w wtyczce milem 6 cm kabelek wlozony i nie wiem wlsnie po co...?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 62
- Rejestracja: 30 wrz 2010, 07:28
- Lokalizacja: SRC