[b4 1Z] JAk podłączyć kostkę pompy wtryskowej AFN do 1Z`a?
nastawnik mi nie padł tylko pompa była pęknięta i waliło paliwem na wszystkie strony ;( zakombinowałem od AFN zeby było taniej bo miałem taką możliwość i tak wrzuciłem już w cały silnik i turbine kupe kasy na dzień dzisiejszy nie mam innej możliwości.
co do pomp jestem zielony ale zadam takie pytanie, a jakby nastawnik wykręcić z 1z a reszta AFN ? zadziała ?
co do pomp jestem zielony ale zadam takie pytanie, a jakby nastawnik wykręcić z 1z a reszta AFN ? zadziała ?
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
turbina z 1z-ta funkiel nówka zregenerowana na dniach czyli możn a dać nastawnik z 1z do AFNowskiej pompy ? i po tym zabiegu już nic nie muszę robić ?
ps. oczywiście nastawnik indukcyjny zostawię sobie bo w planach będzie trochę przeróbek, narazie doprowadziłem wszystko pod maską do stanu fabrycznego żeby podnieść bezpiecznie trochę koni w najbliższym czasie
ps. oczywiście nastawnik indukcyjny zostawię sobie bo w planach będzie trochę przeróbek, narazie doprowadziłem wszystko pod maską do stanu fabrycznego żeby podnieść bezpiecznie trochę koni w najbliższym czasie
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
misiekdzwon pisze:Tak, wystarczy nastawnik wsadzić od 1Zta, ustawić dawkę i będzie ok
Ustawi jak już odpali ,puki nie odpali to wszystko ustawia się na czuja ,albo na znaki zrobione wczesniej ...Szczególnie kąt wtrysku i połozenie nastawnika na pompie ...no i pompa musi byc zalana ropą ,bo jak sucha, to nie ma opcji że sama zaciągniemisiekdzwon pisze:wystarczy nastawnik wsadzić od 1Zta, ustawić dawkę i będzie ok
ostatnio i na zalanym posadziłem akumulator
[ Dodano: 2012-11-30, 13:32 ]
chłopaki ręce już załamuje, znaki zostawione na pompie mało mi dały, za pierwszym razem poprawiło się, w końcu po przełożeniu nastawników pojawiło się ciśnienie na wtryskach, po poluzowaniu nakrętek zaczęło chlapać ropą z wtrysków ale nie zapalił, więc zacząłem ustawiać nastawnik i teraz w ogóle pozycji nie mogę złapać ciśnienie spadło na wtryskach i dalej mogę sobie już tylko kręcić. jakieś wskazówki ?
wieczorem będę miał przejściówkę z obd2 na obd 1 więc i vaga mogę wykorzystać.
wiem wiem, o Kostrzu głośno jest, wszystko będzie zależało od stanu finansowego jest projekcik i powoli wykonuje goKrzysiek 84 pisze:Na Boschu też można podnieść troche. Kostrz ogarnia temat bardzo dobrze w tym zakresie <ok>
[ Dodano: 2012-11-30, 13:32 ]
chłopaki ręce już załamuje, znaki zostawione na pompie mało mi dały, za pierwszym razem poprawiło się, w końcu po przełożeniu nastawników pojawiło się ciśnienie na wtryskach, po poluzowaniu nakrętek zaczęło chlapać ropą z wtrysków ale nie zapalił, więc zacząłem ustawiać nastawnik i teraz w ogóle pozycji nie mogę złapać ciśnienie spadło na wtryskach i dalej mogę sobie już tylko kręcić. jakieś wskazówki ?
wieczorem będę miał przejściówkę z obd2 na obd 1 więc i vaga mogę wykorzystać.
Re: [b4 1Z] JAk podłączyć kostkę pompy wtryskowej AFN do 1Z`a?
Mam prośbę chciałbym podłączyć wtyczkę i gniazdo od nastawnika pompy wtryskowej Vp37 np. od vw passata b5 a mianowicie wywalić tą okrągłą wtyczkę i kostkę i wstawić półokrągłą . wiem że munior ma ponoć taki mod zrobiony.
złącze mam już kupione
https://allegro.pl/oferta/3a0973734-gni ... YjNjNWY%3D
Prawda jest taka ze okrągłe złącze uległo nadpaleniu w trasie (laweta 80km od domu itd.) na razie musiałem podłączyć na szybko to na listwę taką elektryczną pomarańczową 10 torową i chodzi ale chciałbym to zrobić zgodnie ze sztuką.
Chodzi o to że z instalacji samochodu wychodzi 7 kolorów kabli i może by ktoś z was był tak miły i podał który kabel z instalacji audi 80 do jakiego nr w gnieździe tego nowego złącza np. od passata podłączyć (np. czerwono-żółty do pinu nr 1 chodzi o oznaczenia na kostce plastikowej) , tak aby w przyszłości , nie było problemu z przerzuceniem nastawnika od wspomnianego wcześniej passata czy też innej audi ze wtyczką półokrągłą.
po nr kabli od strony pompy ( nastawnika )nie mam co liczyć bo ktoś już wcześniej pozmieniał je na takie bez numerów i wszystkie czarne.
z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Jarowlkp
złącze mam już kupione
https://allegro.pl/oferta/3a0973734-gni ... YjNjNWY%3D
Prawda jest taka ze okrągłe złącze uległo nadpaleniu w trasie (laweta 80km od domu itd.) na razie musiałem podłączyć na szybko to na listwę taką elektryczną pomarańczową 10 torową i chodzi ale chciałbym to zrobić zgodnie ze sztuką.
Chodzi o to że z instalacji samochodu wychodzi 7 kolorów kabli i może by ktoś z was był tak miły i podał który kabel z instalacji audi 80 do jakiego nr w gnieździe tego nowego złącza np. od passata podłączyć (np. czerwono-żółty do pinu nr 1 chodzi o oznaczenia na kostce plastikowej) , tak aby w przyszłości , nie było problemu z przerzuceniem nastawnika od wspomnianego wcześniej passata czy też innej audi ze wtyczką półokrągłą.
po nr kabli od strony pompy ( nastawnika )nie mam co liczyć bo ktoś już wcześniej pozmieniał je na takie bez numerów i wszystkie czarne.
z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Jarowlkp