Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG Cabrio] swap hamulcy

Awatar użytkownika
Kamilonzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Warszawa

[b4 2.3 NG Cabrio] swap hamulcy

Post autor: Kamilonzo » 12 lip 2012, 21:14

Witam, planuje znacznie zwiekszyc moc mojej Audioli, ale wiadomo ze wypadaloby zaczac od wzmocnienia ukladu hamulcowego. Od jakiego modelu mozna tanio i najmniej inwazyjnie zrobic swap hamulcy, zeby jakos autko hamowalo? Ktos robil juz cos takiego zapewne, prosze o jakies podpowiedzi i w miare mozliwosci opis jak to zrobic, co wymienic, ile to moze kosztowac.

k.u.b.a22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: k.u.b.a22 » 12 lip 2012, 21:29

Możesz zamontować zaciski dwutłoczkowe od audi rs2 <ok> i do tego jakieś większe od serii tarcze i będzie kozak.

Awatar użytkownika
julekF1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 876
Rejestracja: 22 mar 2009, 08:41
Lokalizacja: DKL

Post autor: julekF1 » 12 lip 2012, 21:38

k.u.b.a22 pisze:Możesz zamontować zaciski dwutłoczkowe od audi rs2
audi RS2 ma 4 tłoczkowe zacisk


Audi S2 ma 2 tłoki i tarcze 276mm. To jest najtańszy i najprostszy sposób poprawienia hamulców.
Jednak przy znacznym zwiększeniu mocy taki zestaw będzie mało wydajny.
Można zastosować tarcze z Focusa RS Mk1 324mm i do tego dopasować jakiś zacisk z adapterm.
Poszukaj na forum. Jest kilka wątków na temat większych hamulców

k.u.b.a22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: k.u.b.a22 » 12 lip 2012, 22:05

no tak sorry pomyliło mi się z tym rs2 ale od s2 spokojnie starczą s2 ma 220-230 koni i jakoś daje rade, a ty z 2.3 to też więcej nie uzyskasz jak te 220 koni.

Awatar użytkownika
Kamilonzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilonzo » 12 lip 2012, 22:18

no chce wlasnie cos kolo 200 KM. Wszystko ok, tylko jak montujesz wieksze tarcze, to nie trzeba aby zmieniac (zwrotnicy/piasty/jarzma)? Jak to ogarnac?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 13 lip 2012, 13:33

Jak można pisać takie bzdury? Jakie rs2?
Jak nie wiesz kolego to nie pisz. Potem forum jest zaśmiecone i nie chce się go czytać.
Zaciski przednie od wersji 7A,AAH,3B,ABY. To są te same zaciski: Girling 60 dwutłoczkowe. Nie trzeba nic dodatkowo zmieniać, żadnych zwrotnic itp.
Tarcze przednie od wersji 7A,AAH: 276/25
Tylne zaciski we wszystkich wersjach coupe quattro są takie same: Girling 36 tarcze 245/10.
Można założyć Girling 43 od V8,S4 c4 tarcza 270/22 ale trzeba toczyć i wiercić bo nie było 4/108
Pompa hamulcowa o tłoczku 25 z 7A, serwo 10" z A6.

Dużo pracy mają mederatorzy, przynajmniej spoczywa na nich.

ps. Jak chcesz uzyskać 200km z NG?

... edytowałem, bo wysłało mi się podwójnie. Piszę z telefonu.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2012, 14:30 przez zserty, łącznie zmieniany 1 raz.

k.u.b.a22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: k.u.b.a22 » 13 lip 2012, 13:59

Pomyliłem się chyba nieeeee. A co może od rs2 nie można zamontować? można i od jelcza zamontować wszystko się da. A zaśmiecasz to ty ten temat pisząc dwa razy to samo. I co ty wogóle chcesz wiercić w tarczach uspokój się i przestań się wywyższać i chwalić że wszystko wiesz. :-o

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 13 lip 2012, 14:28

Kamilonzo pisze:Od jakiego modelu mozna tanio i najmniej inwazyjnie zrobic swap hamulcy, zeby jakos autko hamowalo?
k.u.b.a22, czytaj ze zrozumieniem. I nikt tu się nie wywyższa tylko stara się pomóc. A Ty piszesz, zeby pisać.
Jeśli chodzi o ścisłość to nie napisałeś nic o pompie i serwie, a o samych heblach tez niewiele.
Jeśli masz tarcze wielkości 270/22 z otworami 4/108 to podaj przykład a nie wyśmiewaj.
Skończyłem z Tobą "kolego".

Heble tylne w ośkach sa inne niż w quattro, mają Girling 38 a nie 36 i chyba tarcze inne ( do sprawdzenia w następny weekend). Same zaciski różnia się też budową. Inaczej przechodzi linka ręcznego.
Odnośnie tych G43 z V8 to jest to do quattro, trzeba sprawdzić jak to ma się w ośkach. Ja niestety nie mogę tego teraz zrobić, może na przyszły weekend.
Zdrówka.

Awatar użytkownika
misiekdzwon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 599
Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Złotoryja

Post autor: misiekdzwon » 13 lip 2012, 14:34

k.u.b.a22, piszesz bzdury i tyle. Potwierdza to zdanie
k.u.b.a22 pisze:można i od jelcza zamontować wszystko się da.

życzę powodzenia!
Oburzasz się że ktoś cię poprawia, jeżeli jesteś w błędzie i innych chcesz w błąd wprowadzać, to czego oczekujesz?
k.u.b.a22 pisze:chwalić że wszystko wiesz
to jest przegięcie chłopie! Kolega klarownie przedstawił sprawę, a ty na niego najeżdżasz- pff :lol: ...

Od siebie dodam, że najbardziej ciekawą opcją było by założenie hempli od fokusa RS, tylko wtedy koła 15 cali nie wejdą, a i z 16- kami będzie problem jak zaciski będę wysoko siedziały.

k.u.b.a22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 18 sty 2009, 17:39
Lokalizacja: Maków Maz.

Post autor: k.u.b.a22 » 13 lip 2012, 15:40

Z tym jelczem to oczywiście był żart (czemu jesteście tacy sztywni) a że powiedziałem że 2 tłoczkowe są w rs2 to przeprosiłem za błąd więc po co kolega zserty się jeszcze czepia. Co mam na głównej stronie google napisać przeprosiny!

Awatar użytkownika
Kamilonzo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 23 sie 2010, 16:11
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kamilonzo » 13 lip 2012, 16:27

1. 200 KM chce uzyskac przez soft turbo, w tej chwili mam jakies 150 KM (tak mi sie wydaje, jeszcze nie hamowalem).
2. a co jesli zrobilbym tylko przednie hamulce na "brzytwy" a tyl zostawil ori, ma to jakis sens? chcialbym jakos bez zbytnego "rzezbienia"

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 13 lip 2012, 19:09

Kamilonzo, jak chcesz tanio i bez rzeźbienia to załóż tak jak ci mówią zaciski od S2/2.8 , i tyle , bo już kombinowanie z tarczami i zaciskami z innych modeli to już trochę większe koszta :roll:

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 26 lis 2012, 23:47

zserty pisze:Można założyć Girling 43 od V8,S4 c4 tarcza 270/22 ale trzeba toczyć i wiercić bo nie było 4/108
Czyli wystarczy poszukać zacisków z jarzmami od V8 lub A8 D2 i do tego dopasować tarcze wentylowane żeby miały 4x108 i będzie pasować P&P ? nie trzeba przerabiać jarzma ?

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 30 lis 2012, 13:34

Dokładnie.
Poszukaj tematu Sprintera, tutaj albo na AKP.
Ona właśnie ma takie heble.

Awatar użytkownika
lobos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 27 lis 2012, 23:24
Lokalizacja: PL

Post autor: lobos » 02 gru 2012, 13:26

Na ajegio są zestawy do b4 do tego dokładasz zaciski z v8 lub s2/s4(b5)/s6(c5), i gotowe.

http://allegro.pl/tarcze-klocki-audi-80 ... 78530.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl