[2.0 ABT LPG] Niepokojąca ilość spalin
[2.0 ABT LPG] Niepokojąca ilość spalin
Witam
Ostatnio zauważyłem, że na postoju zaraz po odpaleniu auta lub w czasie postoju w trakcie wydostaję się dużo białego dymu. W innych samochodach na drodze też widuję takie coś ale nie w takiej ilości. w styczniu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i przez cały czas nie było nic niepokojącego. Czy może to zależeć od filtru gazu i regulacji instalacji LPG? był wymieniany trochę ponad rok temu i instalacja poddana regulacji.
Ostatnio zauważyłem, że na postoju zaraz po odpaleniu auta lub w czasie postoju w trakcie wydostaję się dużo białego dymu. W innych samochodach na drodze też widuję takie coś ale nie w takiej ilości. w styczniu wymieniłem uszczelkę pod głowicą i przez cały czas nie było nic niepokojącego. Czy może to zależeć od filtru gazu i regulacji instalacji LPG? był wymieniany trochę ponad rok temu i instalacja poddana regulacji.
Ostatnio zmieniony 01 gru 2012, 21:54 przez Avocado, łącznie zmieniany 1 raz.
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Najpierw dobrze obadaj czy nie masz gdzieś nieszczelnego układu znaczy wszystkie połączenia i króćce tam często nawet nie widać bo jak kapie na gorący blok to odparuje.
Jeśli to by była wina uszczelki to raczej tego płynu trochę by wciągało a i silnik by poszarpywał, trochę tak jak byś jechał na pb z wodą.
A przynajmniej ja tak kiedyś miałem w fordzie.
Jeśli to by była wina uszczelki to raczej tego płynu trochę by wciągało a i silnik by poszarpywał, trochę tak jak byś jechał na pb z wodą.
A przynajmniej ja tak kiedyś miałem w fordzie.
Poprawione.
Normalne jest to, że jak silnik jest zimny ilość płynu w zbiorniku jest mniejsza niż w czasie gdy silnik się nagrzeje?
Pojeździłem dziś trochę dłużej nim i nawet po kilku godzinnej przerwie w jeździe chmura spalin była mała. Możliwe, że to było przez wilgoć w układzie wydechowym lub coś w tym rodzaju? W spalinach nie czuć jakiś innych zapachów oleju czy płynu.
Normalne jest to, że jak silnik jest zimny ilość płynu w zbiorniku jest mniejsza niż w czasie gdy silnik się nagrzeje?
Pojeździłem dziś trochę dłużej nim i nawet po kilku godzinnej przerwie w jeździe chmura spalin była mała. Możliwe, że to było przez wilgoć w układzie wydechowym lub coś w tym rodzaju? W spalinach nie czuć jakiś innych zapachów oleju czy płynu.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Zimny silnik na LPG zostawia białą zasłonę dymną, w układzie wydechowym zbiera się woda i ona też paruje. W czasie jazdy i rozgrzewania się silnika zasłona dymna powinna zmniejszać się.Avocado pisze:Poprawione.
Normalne jest to, że jak silnik jest zimny ilość płynu w zbiorniku jest mniejsza niż w czasie gdy silnik się nagrzeje?
Pojeździłem dziś trochę dłużej nim i nawet po kilku godzinnej przerwie w jeździe chmura spalin była mała. Możliwe, że to było przez wilgoć w układzie wydechowym lub coś w tym rodzaju? W spalinach nie czuć jakiś innych zapachów oleju czy płynu.
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Dlatego na rozgrzanym silniku lepiej nie odkręcać korka zbiornika wyrównawczego, bo można się nieźle poparzyć, bo ciśnienie jest tam nie złe i chlapie dosyć mocno.PieterB pisze:to jest normalne, płyn zwiększa swoją objętość pod wpływem temperatury.Avocado pisze:Normalne jest to, że jak silnik jest zimny ilość płynu w zbiorniku jest mniejsza niż w czasie gdy silnik się nagrzeje?