Jak masz program którym "widzisz "kąt wtrysku ,to nie bawisz się "na oko"bo nie po to to wymyślono żeby bawić się "na oko" Ustawiasz dokładnie tyle ile ci pasuje ...Popuszczasz pompę od strony koła pasowego i z tyłu ,jedną najlepiej dostępną zostawiasz ...odpalasz motorownię ,odpalasz program diagnostyczny i ustawiasz ,a co ustawiasz widzisz na monitorze kompa tylko kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych ,a nie w blokach ... w blokach prawie zawsze jest dobry ,bo "zrobiony "przez kompa 8-) A 190 na godzinę żaden ori zetor w audi 80 tdi nie jest w stanie osiągnąć i kropka 8-) ...podkreślam słowo ori ,czyli ori rozmiar opon,ori sterownik i cała reszta ...skrzyni biegów i przełożeń nie oszukasz licznik zawyża o ok.5 km ,wiec jadąc 180 licznikowe mamy max prędkość jak fabryka dała 175 km/h ...i tylko się cieszyć jak ori komuś tyle pójdzie,bo mało które 20 letnie auto to potrafiignac112 pisze:czyli im mniej jednostek w grupie 000 tym zapłon bardziej opóźniony tak? No to ją pchnę pewnie nie raz i nie dwa A mniej więcej o ile mm powinienem przesunąć by nie przedobrzyć?
[B4 1z] Moc się kończy przy 3800rpm
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Źle mnie zrozumiałeś, ja będę z kompem regulować, ale nie chcę dopuścić do takiej sytuacji, żeby silnik nie odpalał, a wiem, że to kwestia mm.MUNIOR pisze:Jak masz program którym "widzisz "kąt wtrysku ,to nie bawisz się "na oko"bo nie po to to wymyślono żeby bawić się "na oko" Ustawiasz dokładnie tyle ile ci pasuje ...Popuszczasz pompę od strony koła pasowego i z tyłu ,jedną najlepiej dostępną zostawiasz ...odpalasz motorownię ,odpalasz program diagnostyczny i ustawiasz ,a co ustawiasz widzisz na monitorze kompa tylko kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych ,a nie w blokach ... w blokach prawie zawsze jest dobry ,bo "zrobiony "przez kompa 8-) A 190 na godzinę żaden ori zetor w audi 80 tdi nie jest w stanie osiągnąć i kropka 8-) ...podkreślam słowo ori ,czyli ori rozmiar opon,ori sterownik i cała reszta ...skrzyni biegów i przełożeń nie oszukasz licznik zawyża o ok.5 km ,wiec jadąc 180 licznikowe mamy max prędkość jak fabryka dała 175 km/h ...i tylko się cieszyć jak ori komuś tyle pójdzie,bo mało które 20 letnie auto to potrafiignac112 pisze:czyli im mniej jednostek w grupie 000 tym zapłon bardziej opóźniony tak? No to ją pchnę pewnie nie raz i nie dwa A mniej więcej o ile mm powinienem przesunąć by nie przedobrzyć?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Luzujesz 2 śruby poprzez otwór w kole pasowym pompy ( na zgaszonym silniku wrzucasz 5 bieg i popchnąć trzeba auto do przodu lub tylu i ustawić te najwieksze oczka wzgledem śrub) z tylu pompy nastepną śrube kluczem 13 i ostatnią kolo nastawnika.
Tą ostatnią luzujesz po uruchomieniu silnika i potem luzujesz sobie i regulujesz zakres patrząc w lapka.
[ Dodano: 2012-12-02, 11:30 ]
znalazłem opis jeszcze http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Tą ostatnią luzujesz po uruchomieniu silnika i potem luzujesz sobie i regulujesz zakres patrząc w lapka.
[ Dodano: 2012-12-02, 11:30 ]
znalazłem opis jeszcze http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
- ignac112
- Forum Audi 80
- Posty: 740
- Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
- Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
- Kontakt:
Jak regulować to mniej więcej wiem, ale dziękiKrzysiek 84 pisze:Luzujesz 2 śruby poprzez otwór w kole pasowym pompy ( na zgaszonym silniku wrzucasz 5 bieg i popchnąć trzeba auto do przodu lub tylu i ustawić te najwieksze oczka wzgledem śrub) z tylu pompy nastepną śrube kluczem 13 i ostatnią kolo nastawnika.
Tą ostatnią luzujesz po uruchomieniu silnika i potem luzujesz sobie i regulujesz zakres patrząc w lapka.
[ Dodano: 2012-12-02, 11:30 ]
znalazłem opis jeszcze http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Ale to że na pracującym można to już nie wiedziałem Więc ogromne dzięki!
I jeszcze mam problem z vagiem, bo gdy w końcu się połączę to pokazuje mi po chwili error, że za dużo błędów czy coś takiego i się rozłącza. Z kolei deltascan1z kąt wtrysku pokazuje mi przez 1-2sek i później wartość spada do 0 (04, blok 000 i 2 okienko)
Aha i jeszcze jedno, jeździłem przez weekend dwoma b4 1.9 tdi z końca 93r, obydwa zadbane, ale mój audik od jednego przyspiesza dużo lepiej, a na 5 biegu elastyczność jest przynajmniej 2 razy lepsza, od drugiego audika mój też idzie lepiej, ale już nie ma takiej dużej różnicy jak w przypadku pierwszego diesla. Więc chyba mogę być zadowolony
[ Dodano: 2012-12-04, 23:11 ]
Kąt wtrysku ustawiony na 54. Wcześniej był kosmos, pompa przesunięta o kilka mm w strone silnika i dopiero pokazało 8 jednostek :shock: Zobaczymy rano jak zapali