Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z] Moc się kończy przy 3800rpm

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 01 gru 2012, 22:04

ignac112 pisze:czyli im mniej jednostek w grupie 000 tym zapłon bardziej opóźniony tak? No to ją pchnę pewnie nie raz i nie dwa :P A mniej więcej o ile mm powinienem przesunąć by nie przedobrzyć? :D
Jak masz program którym "widzisz "kąt wtrysku ,to nie bawisz się "na oko"bo nie po to to wymyślono żeby bawić się "na oko" Ustawiasz dokładnie tyle ile ci pasuje ...Popuszczasz pompę od strony koła pasowego i z tyłu ,jedną najlepiej dostępną zostawiasz ...odpalasz motorownię ,odpalasz program diagnostyczny i ustawiasz ,a co ustawiasz widzisz na monitorze kompa ;-) tylko kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych ,a nie w blokach ... w blokach prawie zawsze jest dobry ,bo "zrobiony "przez kompa 8-) A 190 na godzinę żaden ori zetor w audi 80 tdi nie jest w stanie osiągnąć i kropka 8-) ...podkreślam słowo ori ,czyli ori rozmiar opon,ori sterownik i cała reszta ...skrzyni biegów i przełożeń nie oszukasz ;-) licznik zawyża o ok.5 km ,wiec jadąc 180 licznikowe mamy max prędkość jak fabryka dała 175 km/h ...i tylko się cieszyć jak ori komuś tyle pójdzie,bo mało które 20 letnie auto to potrafi

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 01 gru 2012, 22:31

MUNIOR pisze:
ignac112 pisze:czyli im mniej jednostek w grupie 000 tym zapłon bardziej opóźniony tak? No to ją pchnę pewnie nie raz i nie dwa :P A mniej więcej o ile mm powinienem przesunąć by nie przedobrzyć? :D
Jak masz program którym "widzisz "kąt wtrysku ,to nie bawisz się "na oko"bo nie po to to wymyślono żeby bawić się "na oko" Ustawiasz dokładnie tyle ile ci pasuje ...Popuszczasz pompę od strony koła pasowego i z tyłu ,jedną najlepiej dostępną zostawiasz ...odpalasz motorownię ,odpalasz program diagnostyczny i ustawiasz ,a co ustawiasz widzisz na monitorze kompa ;-) tylko kąt wtrysku ustawia się w nastawach podstawowych ,a nie w blokach ... w blokach prawie zawsze jest dobry ,bo "zrobiony "przez kompa 8-) A 190 na godzinę żaden ori zetor w audi 80 tdi nie jest w stanie osiągnąć i kropka 8-) ...podkreślam słowo ori ,czyli ori rozmiar opon,ori sterownik i cała reszta ...skrzyni biegów i przełożeń nie oszukasz ;-) licznik zawyża o ok.5 km ,wiec jadąc 180 licznikowe mamy max prędkość jak fabryka dała 175 km/h ...i tylko się cieszyć jak ori komuś tyle pójdzie,bo mało które 20 letnie auto to potrafi
Źle mnie zrozumiałeś, ja będę z kompem regulować, ale nie chcę dopuścić do takiej sytuacji, żeby silnik nie odpalał, a wiem, że to kwestia mm.

maniek887
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 195
Rejestracja: 19 lip 2009, 16:46
Lokalizacja: Sochaczew

Post autor: maniek887 » 02 gru 2012, 10:22

Ustawiasz na pracującym silniku więc raczej kłopotu z odpaleniem nie doświadczysz , zakres regulacji jest zbyt mały żeby zgasł .

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5478
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 02 gru 2012, 11:26

Luzujesz 2 śruby poprzez otwór w kole pasowym pompy ( na zgaszonym silniku wrzucasz 5 bieg i popchnąć trzeba auto do przodu lub tylu i ustawić te najwieksze oczka wzgledem śrub) z tylu pompy nastepną śrube kluczem 13 i ostatnią kolo nastawnika.
Tą ostatnią luzujesz po uruchomieniu silnika i potem luzujesz sobie i regulujesz zakres patrząc w lapka.

[ Dodano: 2012-12-02, 11:30 ]
znalazłem opis jeszcze http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 02 gru 2012, 14:02

Krzysiek 84 pisze:Luzujesz 2 śruby poprzez otwór w kole pasowym pompy ( na zgaszonym silniku wrzucasz 5 bieg i popchnąć trzeba auto do przodu lub tylu i ustawić te najwieksze oczka wzgledem śrub) z tylu pompy nastepną śrube kluczem 13 i ostatnią kolo nastawnika.
Tą ostatnią luzujesz po uruchomieniu silnika i potem luzujesz sobie i regulujesz zakres patrząc w lapka.

[ Dodano: 2012-12-02, 11:30 ]
znalazłem opis jeszcze http://www.turbo-diesel.pl/zrob_to_sam/25/
Jak regulować to mniej więcej wiem, ale dzięki <piwo>
Ale to że na pracującym można to już nie wiedziałem :D Więc ogromne dzięki!

I jeszcze mam problem z vagiem, bo gdy w końcu się połączę to pokazuje mi po chwili error, że za dużo błędów czy coś takiego i się rozłącza. Z kolei deltascan1z kąt wtrysku pokazuje mi przez 1-2sek i później wartość spada do 0 (04, blok 000 i 2 okienko)

Aha i jeszcze jedno, jeździłem przez weekend dwoma b4 1.9 tdi z końca 93r, obydwa zadbane, ale mój audik od jednego przyspiesza dużo lepiej, a na 5 biegu elastyczność jest przynajmniej 2 razy lepsza, od drugiego audika mój też idzie lepiej, ale już nie ma takiej dużej różnicy jak w przypadku pierwszego diesla. Więc chyba mogę być zadowolony :)

[ Dodano: 2012-12-04, 23:11 ]
Kąt wtrysku ustawiony na 54. Wcześniej był kosmos, pompa przesunięta o kilka mm w strone silnika i dopiero pokazało 8 jednostek :shock: Zobaczymy rano jak zapali

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl