[B4 TDI 1z] Drga kierownica
[B4 TDI 1z] Drga kierownica
Witam !
Miedzy 90 a 120km/h drga mi kierownica (tylko w tym przedziale)
Dodam ze wymieniłem 2 amorki przednie,tulejki na wachaczach obie strony,lożysko lewej przedniej piasty,łączniki stabilizatora dobre(1 nowy) ,podczas hamowania nie sciąga.
Po wymianie ramiona koła kiekownicy zmieniły lekko swe połozenie,ALE przed wymianą juz
drgała a jeszcze prawy przegub daje znac przy skręcie.dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
Miedzy 90 a 120km/h drga mi kierownica (tylko w tym przedziale)
Dodam ze wymieniłem 2 amorki przednie,tulejki na wachaczach obie strony,lożysko lewej przedniej piasty,łączniki stabilizatora dobre(1 nowy) ,podczas hamowania nie sciąga.
Po wymianie ramiona koła kiekownicy zmieniły lekko swe połozenie,ALE przed wymianą juz
drgała a jeszcze prawy przegub daje znac przy skręcie.dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam!
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
alvaro, możliwe że wpadłes gdzieś w jakąś dziure i już wytarczy, skrzwiło felge i bedzie biło, bądź jak piszą wyżej koledzy mogło również poza skrzywieniem fegi wybrzuszyć opone. Załurz pewne koła i wtedy sprawdz czy czepie, jak koła, to mozesz przłozyć tył na przód, z tyłu nie bedziesz czuł czepania jesli są nie wielkie na przodzie.
Jeśli przed wyjęciem ich nie zaznaczyłeś jakoś, to muszę Cię zmartwić. Te śruby służą do regulacji kąta pochylenia sworznia zwrotnicy Dlatego pewnie masz teraz przestawione ramiona kierownicy. Nie wiem, czy teraz nie będziesz musiał ustawić geometrii :-| Najlepiej jak w tym temacie wypowiedzieliby się Danek lub Czarekj, bo ja mogę się mylić, a nie chcę wprowadzić Ciebie niepotrzebnie w błądalvaro pisze:odłączyłem na tych trzech srubach,a koncówek drążków kier. nie zmieniałem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam podobny problem jak kolega wczesniej, drży mi kierownica w zakresie predkosci 80km/h do 120km/h, leczy tylko gdy jade ze stala predkoscia,lub delikatnie hamuje, gdy przyspieszam i ostro hamuje kierownica nie drży.Wymienilem 1 sworzeń wahacza,4 tulejki wahacza, poduszki amortyzatora oraz amortyzatory,tarcze hamulcowe,koncówki drążków kierowniczych, lączniki stabilizatatora, opony nowe, felgi proste, po zmianie felg i opon na letnie takie same objawy. Dodam ze przy hamowaniu pedal hamulca nie pulsuje, przypuszczam ze to moze byc ten sworzeń ktorego nie wymienilem, ale prosze o porade.Czy za drżenie moga byc odpowiedzialne klocki hamulcowe, badz przeguby zewnetrzne?prosze o pomoc. Pozdrawiam
- radek kocio
- Forum Audi 80
- Posty: 277
- Rejestracja: 03 lut 2007, 17:07
- Lokalizacja: Przasnysz
Koledzy miałem to samo w moim przypadku wina leżała w przegubie wewnętrznym. Jakieś 500 km przed awarią zaczęła mi drżeć kierownica w zakresie 90-120 km/h i nadszedł ten dzień trochę mocniej ruszyłem ze skrzyżowania i się przegub sypnął ( nie wiem jakim sposobem ale ten krzyżak z łożyskami wysunął sie z kielicha) po wymianie na nowy zero drgań na kierownicy. Nie twierdzę że u ciebie musi być to samo ale w moim przypadku się sprawdziło.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 56
- Rejestracja: 14 sty 2007, 18:48
- Lokalizacja: Szydłowiec
Witam dzieki za podpowiedzi, kola zmienialem tez trzesie, przeguby wewnetrzne wymienione na nowe -tylko nie wiem jakiej jakosci- tez tak myslalem ze moga byc to przeguby.Zewnetrzne przeguby maja troszke luzu ale nie strzelaja. W sobote podjade na stacje i zobacze co mi powiedza.dzieki wszystkim dam znac jak bedzie wiadomo co jest. pozdrawiam!!!
jesli odkreciłeś sworzęń to szykuj sie raczej na ustawienie geometrii prze to zmieniłes kont pochylenia koła a objawem tego moze byc w niedalekiej przyszłości problem z scinaniem opony. drania tez mogą występowaćalvaro pisze:odłączyłem na tych trzech srubach,a koncówek drążków kier. nie zmieniałem
dotego jesli sworzen nie został przykrecony dokładnie w tym samym miejscu co wczesniej oprucz pochylenia koła zbierzność także sie przestawiła i mozesz miec to koło na którymodkrecałeś sworzen zbierzne albo rozbierzne.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2008, 10:21 przez wenon, łącznie zmieniany 1 raz.