[A4 b5 1Z] Szary zeciorek. Sprzedam, 7500zł.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Za niedługo chcę się zgłosić z czyszczeniem swojego nastawnika pompy VP 37. Mam pierburga indukcyjny ale to po tym jak ogarnę filtr paliwa (razem z obudową) od opla jak radzi Munior tylko szukałem na allegro i za bardzo nie wiem co mam kupić. Bo jaki sens jest czyścic nastawnik bez uprzedniej wymiany filtra paliwa. A pomysł Muniora bardzo mi sie podoba.
P.S. Znalazłem instrukcję jak to wyczyścić ale z roboty zegarmistrzowskiej jestem słaby więc wolę zostawić to specjaliście. Już wolę pierścienie zrobić niż nastawnik choć robota czystsza.
P.S. Znalazłem instrukcję jak to wyczyścić ale z roboty zegarmistrzowskiej jestem słaby więc wolę zostawić to specjaliście. Już wolę pierścienie zrobić niż nastawnik choć robota czystsza.
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
- Francis1982
- Forum Audi 80
- Posty: 1728
- Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Mam pytanko jak stoisz z czasem żeby ogarnąć mój nastawnik i RSW? Lapka mam więc ustawić napięcie możemy bez problemu. Mam 0,640V a powinno być wiesz ile. Słynne 0,740V. W sumie jak doda się gazu i przy schodzeniu z obrotów też tak pokazuje, czyli nasze TDi odcinają wtrysk paliwa przy schodzeniu z obrotów jak moje poprzednie ABK.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rozebranie to nie problem, pół godziny roboty :mrgreen: Gorzej jak chce się złożyć wszystko żeby idealnie pasowało.matt1988 pisze:Ale wy se roboty roboty robicie z rozbieraniem tego przodu
A co do sensu rozbierania, już nie raz się przekonałem, że lepiej rozebrać i zrobić to co się chce na spokojnie niż się męczyć i wnerwiać z braku dostępu.
Ostatnio zmieniony 02 gru 2012, 18:37 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.