Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi B4 ABK...Plus nowy nabytek : quattro : xD

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 02 gru 2012, 22:13

nie śmiej się - wiem czym różni się 6A od ACE

Jugo nie zmieniaj tego motora, wszystko masz tam idealne więc po co grzebać ? pojeździj nim trochę a zobaczysz jaki to zamiatacz !!! jeździ jak zwariowany

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 03 gru 2012, 09:15

jugo kupie go od ciebie i zrobie sobie serie compi z małym przebiegiem jak on taki zdrowy orginał bbuuuahahahaaaaa :mrgreen:

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 03 gru 2012, 18:03

Bronek27 pisze:jugo kupie go od ciebie i zrobie sobie serie compi z małym przebiegiem jak on taki zdrowy orginał bbuuuahahahaaaaa :mrgreen:
Trzeba Kolegę utwierdzić w przekonaniu by nie zmieniał tego motora
Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 18:58 przez ziemor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
barto-team
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1620
Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
Lokalizacja: Wisła
Kontakt:

Post autor: barto-team » 03 gru 2012, 18:38

to jak za śmieszne pieniądze, to pozostaje mi życzyć miłego upalania zimą ;-)

Awatar użytkownika
gornik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3207
Rejestracja: 08 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: gornik » 03 gru 2012, 18:42

Dokładnie zdrowe ACE i tak niestety nie jedzie w q.
To jest ta różnica, dobry zadbany silnik jest ok, ale w ośce.
Jest tu ogromna różnica szczególnie B3 ośka, a B4 q avant.
Dzieląca je masa robi przepaść.

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 03 gru 2012, 23:28

Bróóónek ty się nie napieprzaj bo ja znam te motory dość dobrze, widziałem go, robiłem troszkę przy nim, i jeździłem nim wiec daruj sobie taki komentarz bo jest denny i na poziomie gimnazjum

Ziemor nie chodziłem do gimnazjum niestety co do wyśmiewania to chyba zle to odebrałeś nie wyśmiewam silnika tylko z tego że napisałem o przywróceniu mojej padliny do oryginału ja jezdziłem ACE prawie 4 lata i co z tego prawda jest taka że te motory mają ochote na obracanie panewek wtrysk jest jaki jest ci co mieli lub maja z nim do czynienia wiedzą o czym piszę i na marginesie do momentu wysrania się mojego ACE byłem z niego zadowolony koniec kropka ... i co w tym wszystkim było dennego ?? że na końcu było bbuuuahahaahahaa sprawdz moje wypowiedzi zawsze jest bbbuuuahahahaaaa pozdro <piwo>

Awatar użytkownika
Loczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 514
Rejestracja: 30 sty 2007, 23:43
Lokalizacja: Oława

Post autor: Loczek » 04 gru 2012, 14:58

Bronek27 pisze:sprawdz moje wypowiedzi zawsze jest bbbuuuahahahaaaa pozdro <piwo>
Dokładnie, Bronek nawet w SMS pisze takie literki <ok> bo mu ręce się telepią :-P buahabuaha :mrgreen: .

Co do ACE- hmm ja go miałem zgazowanego na Blosie i jeździł OK- a trasy robiłem codziennie- gównie borykałem się z wszędobylskimi wyciekami a na końcu z rozregulowanym wtryskiem, który w końcu końców został ogarnięty <piwo> . Wiadome, że jak nie ma LPG to lepiej dla niego oraz to, że przy quattro tak tych 40 kucyków nie czuć jak przy ośce i do tego spalanie wyższe (quattro + krótka skrzynia).

Jugo- jak trafił Ci się w pełni sprawny technicznie i w miarę blacharsko Avanturnik z ACE pod maską, to jeździj w oryginale do momentu jak coś się nie wysra- a i to nie jest nigdzie napisane, że tak musi być. W końcu do pokrewnej marki są wstawiane HRy, które są bliźniaczo podobne do ACE (tak tak, wiem, tam nie ma silnik takiego obciążenia). Jak będzie z głową użytkowane ACE to wytrzyma, bo nawet 1Z potrafią klękać, ale o tym nikt nie pisze <ok> .

Gratuluje zakupu, bo wiem, że o quattro od dawien dawna myślałeś <ok> .
Zapewne i jak kiedyś wrócę do quattro w budzie B4 lub C4, ale to za parę latek i tylko i wyłącznie w kombi, bo życie już to zweryfikowało ;-) .

Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 04 gru 2012, 15:16

Marek kupił ACE bo chce zostać naczelnym naprawiaczem tych motorów. Znająć jego to za jakiś czas będzie wiedział wszystko na temat tego motoru i będzie mógł wszelkie regulacje przeprowadzać telefonicznie tak jak to ma teraz miejsce w wielu innych zagadnieniach związanych z naszą marką <ok>

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 04 gru 2012, 18:57

Bronek w takim razie przepraszam (myślałem że się za mnie wyśmiewasz) już modyfikuję tego mojego posta

Awatar użytkownika
Bronek27
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 912
Rejestracja: 03 paź 2008, 17:01
Lokalizacja: KCH

Post autor: Bronek27 » 04 gru 2012, 23:32

spoko Ziemek luzik ja się nie spinam a ty Lokos zmień opis w profilu bo twoja padaczka pojechała do Wałbrzycha :mrgreen: co do Marka i jego ACE to jak będa problemy to zrobi się szepan ABK albo osprzęt ABK do ACE bbbuuuahahaa :mrgreen: <piwo> i lejce luzniej panowie <piwo> :mrgreen:

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 05 gru 2012, 17:37

gornik pisze:Dokładnie zdrowe ACE i tak niestety nie jedzie w q.
To jest ta różnica, dobry zadbany silnik jest ok, ale w ośce.
Jest tu ogromna różnica szczególnie B3 ośka, a B4 q avant.
Dzieląca je masa robi przepaść.

Zrobimy tu offa jak malina he he
Do tematu wracając - ACE w Q to znowu nie taki wół - do przemieszczania się to jest naprawdę oki i i pozamiatać też na mokrym wszystkie ośki na światłach pozamiata aż miło - zgadza się ?

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 05 gru 2012, 17:43

Miałem ten silnik w coupe ośka i w sedanie Q. I powiem szczerze, że pomiędzy ośką a quattro jest duża przepaść.

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 05 gru 2012, 23:04

Mabrothrax pisze:Miałem ten silnik w coupe ośka i w sedanie Q. I powiem szczerze, że pomiędzy ośką a quattro jest duża przepaść.
\ja tam cudów nie oczekuje z tego silnika ma jeździć i tyle i tak jeździ tym żona niema co baby przyzwyczajać do kosmicznej mocy

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 11 gru 2012, 10:48

Ostatnio znowu jechałem Avant Q ACE i w porównaniu do ośki to widać różnicę zbierania się do 3000 obr - i ta różnica jest duża ale natomiast powyżej 3000 tysięcy to mam wrażenie że oba czyli B3 ośka i Avant Q zbierają się jednakowo

Awatar użytkownika
Damu$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 16 paź 2007, 01:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Damu$ » 07 sty 2013, 22:26

jugo007 pełen szacun za Twoje mody!!! A ja się kiedyś cieszyłem jak sam założyłem i podpiąłem w moim Audi czujnik temperatury i wyświetlacz:-) No i wiem do kogo latem podjadę by założyć w końcu maty do moich foteli:-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl