Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.6 pp] brak mocy duże spalanie

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

[b3 1.6 pp] brak mocy duże spalanie

Post autor: fryd.frys » 04 gru 2012, 23:21

Witam wszystkich. Mam problem z moją perełką b3 1.6 pp i już nie wiem co za bardzo robić. Ponieważ auto straciło na mocy i dużo pali. Na lpg 100 km/h a na Pb 120km/h to maks co mogę wyciągnąć a nie wspomnę o czasie ile to trwa, a spalanie to 13l/100 a było 7l 8l/100. Wymieniłem świece, przewody, kopułkę, palec, i cały aparat zapłonowy bo była nieszczelna gruszka, sonda lambda jest sprawdzona potencjometr nastawnika też. dodatkowym objawem jest po gwałtownym dodaniu gazu na Pb przy ruszaniu auto zalewa się a podczas jechania i dodania gazu jest dziwny dźwięk jakby buczenie. Dodam jeszcze że zapłon był ustawiany. Więc zwracam się z ogromną prośbą o pomoc o jakiś punkt zaczepienia.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 gru 2012, 23:27

a jak chodzi na wolnych obrotach?

[ Dodano: 2012-12-04, 23:37 ]
moja propozycja jest taka,śrubokręt krzyżakowy w rękę i idź do auta i zdejmij pokrywę filtra powietrza i odpal auto,na foto masz zaznaczone sprawdź czy podczas pracy silnika w koło tej pokrywy metalowej nie wydostaje się paliwo na wolnych obrotach i jak przygazujesz

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 04 gru 2012, 23:47

Dzięki wielkie za szybka odpowiedz :-) , ale widzę ze za mało danych podałem :-( . moja perełka jest jeszcze na gaźniku 2EE i na 70kM a z tego co widzę to jest pokazany wtrysk
Ostatnio zmieniony 04 gru 2012, 23:54 przez fryd.frys, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 gru 2012, 23:50

jaki kod silnika?

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 04 gru 2012, 23:54

nie wiem czy o to chodzi ale oznaczenie PP

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 04 gru 2012, 23:56

pp to wtrysk,albo ja się mulę,który to rok

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 04 gru 2012, 23:58

jest to rok 90 a z tego co kojarzę to dokładnie 1.6 kat pp Obrazek
Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 00:01 przez fryd.frys, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 05 gru 2012, 00:00

a przepraszam,gaźnik

jak pracuje na wolnych obrotach i czy próbowałeś ruszać filtrem powietrza na różne strony? może podstawa metalowa gumowa pękła
następna opcja to pływak


najlepiej to weź zdejmij pokrywę filtra i zrób fotkę tego gaźnika bo mi coś nie pasuje !
Ostatnio zmieniony 05 gru 2012, 00:03 przez LUPO, łącznie zmieniany 1 raz.

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 05 gru 2012, 00:03

gumę też wymieniałem bo była pękniętą

[ Dodano: 2012-12-05, 00:08 ]
wygląda tak jak na tym zdięciu. a jest to gaźnik 2EE pierburg Obrazek

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 05 gru 2012, 00:13

jak wygląda u niego z wolnymi obrotami?

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 05 gru 2012, 00:16

praca teraz jest prawidłowa czy to zimny czy ciepły. nierówno wcześniej pracował na zimnym bo łapał lewe powietrze przez gruszkę na aparacie zapłonowym.

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 05 gru 2012, 00:20

tu masz temat w związku z twoim gaźnikiem poczytaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic119509.html

czy pasuje to do twoich problemów i odpisz

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 05 gru 2012, 00:30

niestety te objawy ni pasują. u mnie praca silnika jest stała, nie skacze mi góra i duł. jadąc na 4 biegu czy to na lpg czyPb nie da rady wyciągnąc wiecej niż 4500 obr. i to z wielkimi bulami. a do 100 rozpędzam sie na Pb 23s a na lpg to szkoda mówić. takie obiawy są u mnie i do tego to spalanie. silnik oleju mi nie bierze wycieków brak i rozkladam ręce jaka pierdułka doprowadza do takiego czegos

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 613
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 05 gru 2012, 00:33

może zapłon jest źle ustawiony?
jeżeli na lpg jest tak samo

fryd.frys
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 22 lut 2011, 01:08

Post autor: fryd.frys » 05 gru 2012, 00:38

dzisiaj był ustawiany i dlatego ręce mi opadają bo wyczerpały się pomysły

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl