Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z silnikiem i przewodami [Audi 80 B3 1991r]

Wszystko co związane z LPG
ODPOWIEDZ
stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Problem z silnikiem i przewodami [Audi 80 B3 1991r]

Post autor: stars1992 » 05 gru 2012, 17:35

Witam wszystkich jest to moje 1 auto i moj pierwszy post tutaj wiec za bledy badz glupie stwierdzenia i nazywanie czesci przepraszam! No to przejde do rzeczy:

1 to piszczenie przy maksymalnym skrecie w prawo badz w lewo i przy ruszaniu jak dodam gazu, czy to jest pasek? jezeli tak to jaki?? i czasami jest tak ze jak odpale i dodam gazu to gwaltowanie spadaja obroty i jak zgasnie to musze trzymac dlugo na zaplonie zeby doszedl do 10 tys.

2. Autko pali mi 15 litrow gazu jaka moze byc przyczyna??

3. Zrobilem zdjecie przewodu ktory dziwnie wyglada i nie wiem czy tak powinien on wygladac ocencie sami i nie wiem od czego on jest.

http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 54448.jpg/

4. Jest jakis wyciek od silnika chyba oleju co to moze byc? nieszczelna uszczelka? jezeli tak to ile wyniesie naprawa?

http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 54507.jpg/

5. Poszedl spaw przed katalizatorem (na koncu wydechu) i jest nieszczely czy da sie to jakos uszczelnic? jezeli tak to czym a jezeli nie to ile mmniej wiecej bedzie kosztowac spawanie??

6. Czasami w kabinie pojawia sie dym nie wiem skad, jakies propozycje??

7. Szyber dach nie chce sie otworzyc a jak go zamykam to odpada co moze byc rozwalone??

Auto to Adui 80 b3 1.8 91r
Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 14:35 przez stars1992, łącznie zmieniany 3 razy.

gregRS2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 164
Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
Imię: Grzesiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Krosno

Post autor: gregRS2 » 05 gru 2012, 18:08

1 to pompa wspomagania, może być zajechana i dlatego piszczy musisz sprawdzić ilość płynu w układzie najlepiej lać febi w białej puszce 28zł litr

2 to zależy jaki masz silnik ale moze jest sam w sobie paliwożerny

3 nie widać dobrze przewodu ale widze tam parownik od gazu
4 ką bym się nie martwił to uszczelka pokrywy głowicy możesz sam ją wymienić nie jest to trudne
5 zależnie jaka dziura ale za 2 dyszki na pewno ktoś pospawa

stars1992
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 02 gru 2012, 12:59
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: stars1992 » 05 gru 2012, 18:13

i pompa przy ruszaniu tez by piszczala i powodowala spadek obrotow? gosc od ktorego kupowalem mowil ze pali 10l a mi spala az 15 moze da sie to jakos ograniczyc?

i chodzi o ten przewod

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 54448.jpg/

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 06 gru 2012, 02:29

_uwaga

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl