Witam wszystkich jest to moje 1 auto i moj pierwszy post tutaj wiec za bledy badz glupie stwierdzenia i nazywanie czesci przepraszam! No to przejde do rzeczy:
1 to piszczenie przy maksymalnym skrecie w prawo badz w lewo i przy ruszaniu jak dodam gazu, czy to jest pasek? jezeli tak to jaki?? i czasami jest tak ze jak odpale i dodam gazu to gwaltowanie spadaja obroty i jak zgasnie to musze trzymac dlugo na zaplonie zeby doszedl do 10 tys.
2. Autko pali mi 15 litrow gazu jaka moze byc przyczyna??
3. Zrobilem zdjecie przewodu ktory dziwnie wyglada i nie wiem czy tak powinien on wygladac ocencie sami i nie wiem od czego on jest.
http://imageshack.us/photo/my-images/54 ... 54448.jpg/
4. Jest jakis wyciek od silnika chyba oleju co to moze byc? nieszczelna uszczelka? jezeli tak to ile wyniesie naprawa?
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 54507.jpg/
5. Poszedl spaw przed katalizatorem (na koncu wydechu) i jest nieszczely czy da sie to jakos uszczelnic? jezeli tak to czym a jezeli nie to ile mmniej wiecej bedzie kosztowac spawanie??
6. Czasami w kabinie pojawia sie dym nie wiem skad, jakies propozycje??
7. Szyber dach nie chce sie otworzyc a jak go zamykam to odpada co moze byc rozwalone??
Auto to Adui 80 b3 1.8 91r
Problem z silnikiem i przewodami [Audi 80 B3 1991r]
Problem z silnikiem i przewodami [Audi 80 B3 1991r]
Ostatnio zmieniony 06 gru 2012, 14:35 przez stars1992, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 164
- Rejestracja: 29 paź 2011, 23:00
- Imię: Grzesiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Krosno
1 to pompa wspomagania, może być zajechana i dlatego piszczy musisz sprawdzić ilość płynu w układzie najlepiej lać febi w białej puszce 28zł litr
2 to zależy jaki masz silnik ale moze jest sam w sobie paliwożerny
3 nie widać dobrze przewodu ale widze tam parownik od gazu
4 ką bym się nie martwił to uszczelka pokrywy głowicy możesz sam ją wymienić nie jest to trudne
5 zależnie jaka dziura ale za 2 dyszki na pewno ktoś pospawa
2 to zależy jaki masz silnik ale moze jest sam w sobie paliwożerny
3 nie widać dobrze przewodu ale widze tam parownik od gazu
4 ką bym się nie martwił to uszczelka pokrywy głowicy możesz sam ją wymienić nie jest to trudne
5 zależnie jaka dziura ale za 2 dyszki na pewno ktoś pospawa
i pompa przy ruszaniu tez by piszczala i powodowala spadek obrotow? gosc od ktorego kupowalem mowil ze pali 10l a mi spala az 15 moze da sie to jakos ograniczyc?
i chodzi o ten przewod
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 54448.jpg/
i chodzi o ten przewod
http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 54448.jpg/
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt: