Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4]Problem po uszczelnieniu pompy.

ODPOWIEDZ
wojtash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2011, 20:51
Lokalizacja: Sokółka

[B4]Problem po uszczelnieniu pompy.

Post autor: wojtash » 04 gru 2012, 14:46

[80 B4 1.9TD AAZ] Witam. Mam problem po uszczelnieniu pompy. Autko jest wyraźnie słabsze, szarpie przy zamianach biegów. Myślę, że chodzi głównie o rysik, który przed uszczelnieniem wysuwał się po dodaniu gazu. Teraz stoi w jednym miejscu, nie da się go nawet popchnąć. Na styk wchodzi pin. Czy z czasem sam zacznie chodzić, czy też możliwe że pompiarz złożył nie tak jak trzeba??
Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 10:51 przez wojtash, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 15:21

Zwiększyć lekko dawkę i wydatek szczątkowy.

wojtash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2011, 20:51
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: wojtash » 04 gru 2012, 16:46

trepek pisze:Zwiększyć lekko dawkę i wydatek szczątkowy.
A czy rysik ma się wysuwać przy dodaniu gazu?? Tak miałem przed uszczelnieniem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 gru 2012, 18:46

wojtash pisze:Mam problem po uszczelnieniu pompy. Autko jest wyraźnie słabsze, szarpie przy zamianach biegów. Myślę, że chodzi głównie o rysik, który przed uszczelnieniem wysuwał się po dodaniu gazu. Teraz stoi w jednym miejscu, nie da się go nawet popchnąć. Na styk wchodzi pin. Czy z czasem sam zacznie chodzić, czy też możliwe że pompiarz złożył nie tak jak trzeba??
Zapłaciłeś za robotę :?: to jedż niech doprowadzi to do normalnego stanu ...Bo szlag mnie trafia jak coś takiego czytam :roll:

wojtash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2011, 20:51
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: wojtash » 04 gru 2012, 21:55

MUNIOR pisze:
wojtash pisze:Mam problem po uszczelnieniu pompy. Autko jest wyraźnie słabsze, szarpie przy zamianach biegów. Myślę, że chodzi głównie o rysik, który przed uszczelnieniem wysuwał się po dodaniu gazu. Teraz stoi w jednym miejscu, nie da się go nawet popchnąć. Na styk wchodzi pin. Czy z czasem sam zacznie chodzić, czy też możliwe że pompiarz złożył nie tak jak trzeba??
Zapłaciłeś za robotę :?: to jedż niech doprowadzi to do normalnego stanu ...Bo szlag mnie trafia jak coś takiego czytam :roll:
Kolego, czy ten rysik ma wychodzić przy dodaniu gazu? (przy zgaszonym silniku) Pompiarz twierdzi że on chodzi na podciśnieniu, jak jest wszystko poskręcane, przy normalnej jeździe. Dlatego pytam, bo nie wiem czy ma racje.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 gru 2012, 22:17

wojtash pisze:czy ten rysik ma wychodzić przy dodaniu gazu?
Który rysik :?: Bo jeśli chodzi ci o boost pin ,czyli to z membraną co siedzi w "grzybie "LDA to przy dodawaniu gazu nie sprawdzisz czy chodzi,bo niby jak tam zajrzysz :?: ...Boost pin idzie w dół pod wpływem cisnienia doładowania ,jak wszystko jest poskręcane i na swoim miejscu ....A jesli pytasz o rysik który widać po wyciągnieciu pina ,to jak najbardziej powinien się wysunąć przy dodaniu gazu ...i sam nie wróci bo trzeba go czymś cofnąć 8-)
wojtash pisze:Pompiarz twierdzi że on chodzi na podciśnieniu, jak jest wszystko poskręcane, przy normalnej jeździe.
O ile pomylił podciśnienie z ciśnieniem ,to się z nim zgodzę ;-)

wojtash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2011, 20:51
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: wojtash » 05 gru 2012, 09:40

No właśnie chodzi mi o rysik, który widać po wyjęciu pina. On u mnie nie wychodzi po dodaniu gazu. Jest jakby na stałe, czyli pompiarz coś sknocił.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 05 gru 2012, 13:47

Rysik swoją drogą. Już Ci odpowiedziałem czym jest spowodowane szarpanie przy zmianie biegów. Jedź do pompiarza i powiedz mu, że szarpie przy zmianie biegów. Jak nie zajarzy od razu o co chodzi to pojedź gdzie indziej.

wojtash
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 15 lip 2011, 20:51
Lokalizacja: Sokółka

Post autor: wojtash » 07 gru 2012, 16:49

Problem rozwiązany. Wizyta u pompiarza, ponowne rozebranie góry pompy, wymiana oringu na "rysiku", psiknięcie WD i chodzi jak trzeba.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl