Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
matt1988
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 936
Rejestracja: 27 sty 2008, 15:38
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: matt1988 » 08 gru 2012, 12:49

Daj ten stożek gdzie indziej bo ci ciepłe powietrze ciagnie

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 08 gru 2012, 18:36

Musiałbyś obrócić stronę zimną turbosprężarki tak aby szło dopasować ori obudowę filtra powietrza. Da się to zrobić <ok>
A co do wycieku to nadal nie sprecyzowałeś się którędy Ci cieknie :-P
Czy to wyciek na ośce gazu, czy wycieka na łączeniu "czapki" pompy z resztą korpusu ?
Sprecyzuj się to będzie łatwiej postawić diagnozę <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 09 gru 2012, 00:32

No chyba na ośce gazu tam gdzie jest taka szersza sprężyna i tam się sączy. I tak chyba pompe bd musiał zdjąć i przy okazji świece powymieniać

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 gru 2012, 00:49

Tak czy owak czeka Cie demontaż górnej części pompy, tzw "czapki".
Doskonała okazja do zrobienia Gov Moda :-)
Jeśli nie czujesz się na siłach, to zgadaj się z Trepkiem i podjedź do niego, on na pewno Ci pomoże :-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 gru 2012, 00:57

Bardzo częsta przypadłość z tą ośką gazu.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 09 gru 2012, 02:22

trepek pisze:Bardzo częsta przypadłość z tą ośką gazu.
Mówisz ? Ja mam w swoim Audi już 3cią pompę i w żadnej mi nie ciekło ośką gazu :roll:
Pierwsza pompa, kupiona wraz z samochodem miała okropne luzy na ułożyskowaniu, pewno gdybym na niej znów zaczął jeździć to po krótkim czasie byłyby problemy z paskiem rozrządu, bo by próbował spadać ale na ośce gazu szczelność trzymała i w innych miejscach też z niej nie ciekło. Druga pompa to była pompa po regeneracji u Boscha i z tą miałem cuda o których Ci opowiadałem (problemy z obrotami, nagłe braki mocy, problem z odpalaniem na ciepło) i też na ośce gazu była szczelna. Trzecia pompa to kupiona od Ciebie 10mm pompa z Cromy i również na ośce gazu jest szczelna <ok>

Pozdrawiam :-)

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 09 gru 2012, 06:30

widać że dbasz o B3 ;-) mam nadzieję że szybko ogarniesz pompę.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 09 gru 2012, 09:11

pawelrybak15, no sam się tego nie chce podjąć. Muszę zapytać kumpla od którego mam audi czy ma jeszcze pompę z poprzedniego silnika. Jak by miał to by może jego ojciec sprawdził w robocie szczelność. Jak nie to wyjmę tą pompę i dam jego ojcu żeby ją przejrzał (swoją drogą przy remoncie silnika już ją przepatrywał). Ale i tak potrzebuje kogoś kto ustawi to wszystko później.


k3llys, ciężko jest niektóre niedociągnięcia z przeszłości poprawić jak np źle spasowaną lewą lampę ze zderzakiem (był lekki crasch) itd. Co mogę to poprawiam w niej.
O samochód trzeba dbać jak o kobietę albo i lepiej. Bo jeżeli kobieta człowieka zdenerwuje to pierwsze idzie do samochodu i musi się czuć w nim dobrze <ok>

A przy obecnych zarobkach długo jeszcze bd jeździł nią (bo chce następnie b5 avanta :))

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 11 gru 2012, 19:50

Wczoraj wymienione świece. Jedna nie grzała. Efekt rano pali od strzala, chodzi równo na wszystkie cylindry, nie pozostawia chmury niebieskiego dymu :)


Zobaczę jak mnie kasa puści bo może w przerwie świątecznej gdy będę miał wolne to założe centralny zamek z pilotem :)
Do tego włoże głośniki 6x9 w tylne drzwi które zostały mi jeszcze po cinquecento.
Pytanie mam. Czym polecacie wygłuszyć plastiki we wnętrzu? Tzn chodzi o denerwujące piski i zgrzyty.


muszę kiedyś zapodać foto z pod maski kilku kostek które są luzem i może pomożecie mi dowiedzieć się od czego one są <piwo>




Chcę sprzedać swoje obecne alu i szukam jakiś 15". Zastanawiam się czy szukać czegoś z rantem czy może włożyć ori z b4

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 gru 2012, 20:14

Pakuj Ronal Aero 15 calowe :-)
Co do centralnego, to skompletuj sobie zestaw ori pneumatycznego zamka.
Świetna sprawa i bezawaryjna <ok>

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 11 gru 2012, 20:16

myślałem bardziej nad uniwersalnym elektrycznym. Chociaż coś kumpel mi wspominał że ma orginalne pneumatyczne siłowniki ale to centralkę by trzeba kupić.
pawelrybak15, powiedz mi bo coś wspominałeś żebym obrócił zimną część turbiny w celu spasowania orginalnego dolotu. Mógłbyś mi powiedzieć jak się za to zabrać, może być PW

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 11 gru 2012, 21:04

Nie tyle centralkę co po prostu musisz mieć wiązkę i pompkę :-)
Wszystko wtedy działa. Potrzebujesz siłowniki, wiązkę, rurki i pompkę.
A co do turbosprężarki to musisz ją zdemontować, poluzować śruby trzymające strone zimną turbosprężarki i obrócić ją tak aby pasiła do ori dolotu.

Davvvid

Post autor: Davvvid » 16 gru 2012, 13:27

OOOO :) Siemanko
tak tak kumpel posiada z starej B3 pneumatyczny - wbijaj po niego
a feli też mam 15 MOMO z Rantem :) 7 calówki.

Awatar użytkownika
mrc92ns
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 352
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:37
Lokalizacja: kns

Post autor: mrc92ns » 16 gru 2012, 19:34

Mam już siłowniki, wężyki i pompkę do centralnego. teraz pytanie jak to ogarnąć?
Gdzie dać pompkę?

Kostki mam z kablami tylko jak je podłączyć?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 16 gru 2012, 19:38

Pompka w okolicę wlewu paliwa.

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl