Wczoraj samochód znów dostał świra. Sprawdziłem połączenia przy cewce i wszystko raczej wygląda w porządku ew. jakieś dodatkowe wskazówki gdzie szukać uszkodzeń przewodów(zdjęcia, opisy) co do paliwa to woda raczej odpada bo samochód jeździ normalnie i odpala normalnie (za 5 szarpnieciem ale tak odpala na codzień) a tak woda by zamarzła i raczej bym nie oddalił
Co do spalin to już od 3-4 dni zauważyłem że znów powrócił ten "aromat" benzynopodobny.
Jeśli chodzi o potencjometr przepustnicy to potrzebował bym więcej danych gdzie co i jak sprawdzić.
Poza tym być może zmyślam ale już chwytam się każdej przypadłości bo mi brakuje już sił do tego samochodu... Czy sprzęgło może mieć z tym coś wspólnego dlatego że zauważyłem dziś że jadąc jakieś 30 - 40 km/h na trójce bez wcisnietego pedału gazu i jakoś się ciągną, ale gdy wcisnałem sprzęgło to samochód zgasł. Być może dlatego też często gaśnie mi on na zakrętach. Proszę o odpowiedz i dziękuję za dotychczasową pomoc.
[ Dodano: 2012-12-10, 18:40 ]
Może jutro spróbuje nagrać wideo wraz z dźwiękiem silnika jak pracuje na luzie. On wtedy tak dziwnie nie rytmicznie pracuje jak by miał ochotę zgasnąć. Może nagranie pomoże.
