[1.9 1Z] po czipie by Kostrz - opłacalnoś wymiany wtrysków
[1.9 1Z] po czipie by Kostrz - opłacalnoś wymiany wtrysków
witam .od wczoraj mam sterownik zmodzony przez Kostrz,a .jestem pod wrażeniem osiągów auta .auto to seria na boschu , usunięty katalizator .mam pytanie -czy wymiana wtrysków na AFN dużo jeszcze zmieni ,czy różnica będzie znikoma ,bo nie wiem czy opłaca się pakować w koszty .dziękuję za wszystkie wypowiedzi .
Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 18:21 przez jacrac1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
słabo szukasz http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
To zależy który masz soft.
Ja mam ten srodkowy i po dodaniu afn autko jedzie lepiej - nie jest to taka duża zmiana jak po dodaniu do ori chipa ale jest lepiej. Auto ciągnie równo od niższych obrotów - przy 2200-2800 bez większych zmian a później tez lepiej - do 170-180km/h róno przyspiesza.
Ja wtryski kupiłem bardzo promocyjne wiec ok.
Ale jak miałbym wydać z 400zł to do normalnej jazdy bym sobie darował.
Ja mam ten srodkowy i po dodaniu afn autko jedzie lepiej - nie jest to taka duża zmiana jak po dodaniu do ori chipa ale jest lepiej. Auto ciągnie równo od niższych obrotów - przy 2200-2800 bez większych zmian a później tez lepiej - do 170-180km/h róno przyspiesza.
Ja wtryski kupiłem bardzo promocyjne wiec ok.
Ale jak miałbym wydać z 400zł to do normalnej jazdy bym sobie darował.
na dniach będę zmieniał bo dostałem wtryski AFN więc zdam relację, co do korekty softu to pozwolę sobie zacytować wiadomość od Kostrza:
"ty masz sterownik 401B zapewne wiec masz soft ktory przelancza mapy i jak zamontujesz afny to bedzie smigał super tylko trzeba bedze sprawdzic kat i dawke i ewentulanie doregulowac bo dawka napewno sie zmieni."
Aczkolwiek korekta programu z doładowaniem ponad 1 bar na pewno by dała lepsze rezultaty :roll:
Z tego co poczytałem kolega Niki20 po samym sofcie miał 110KM i 235Nm po tym dołożył wtryski i wyszło 120KM i 270Nm przy doładowaniu 1bar więc myślę że gra warta świeczki
"ty masz sterownik 401B zapewne wiec masz soft ktory przelancza mapy i jak zamontujesz afny to bedzie smigał super tylko trzeba bedze sprawdzic kat i dawke i ewentulanie doregulowac bo dawka napewno sie zmieni."
Aczkolwiek korekta programu z doładowaniem ponad 1 bar na pewno by dała lepsze rezultaty :roll:
Z tego co poczytałem kolega Niki20 po samym sofcie miał 110KM i 235Nm po tym dołożył wtryski i wyszło 120KM i 270Nm przy doładowaniu 1bar więc myślę że gra warta świeczki
Wtryski założone, na obecną chwilę różnica większa niż się spodziewałem <ok> z tym że dawka jest sporo za duża, ale moc proporcjonalna więc po regulacji pewnie trochę wigoru ubędzie :mrgreen: Dodam że sprawdziłem moje stare wtryski i wszystkie były sprawne. To takie świeże odczucia, dużo śniegu na drodze więc pełnej mocy nawet nie testowałem bo się nie dało. Aha dodam jeszcze że mam najmocniejszą wersję programu.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
No udało się połączyć, i wyszło co wyszło, dawka chyba poniżej 1mg bo nie znam dokładnego przelicznika tych jednostek, a i kąt też trochę nie bardzo. Ale mam pytanie odnośnie pozycji 10 - przepływomierz, słyszałem że im wartość wyższa tym lepiej?
tak to wygląda, silnik nie dogrzany bo ciężko nagrzać przy takich temperaturach:
Odczyt z VAGCOM
tak to wygląda, silnik nie dogrzany bo ciężko nagrzać przy takich temperaturach:
Odczyt z VAGCOM