[1.9 1Z] po czipie by Kostrz - opłacalnoś wymiany wtrysków
[1.9 1Z] po czipie by Kostrz - opłacalnoś wymiany wtrysków
witam .od wczoraj mam sterownik zmodzony przez Kostrz,a .jestem pod wrażeniem osiągów auta .auto to seria na boschu , usunięty katalizator .mam pytanie -czy wymiana wtrysków na AFN dużo jeszcze zmieni ,czy różnica będzie znikoma ,bo nie wiem czy opłaca się pakować w koszty .dziękuję za wszystkie wypowiedzi .
Ostatnio zmieniony 08 gru 2012, 18:21 przez jacrac1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4081
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
słabo szukasz http://www.google.com/cse?cx=partner-pu ... gsc.page=1
To zależy który masz soft.
Ja mam ten srodkowy i po dodaniu afn autko jedzie lepiej - nie jest to taka duża zmiana jak po dodaniu do ori chipa ale jest lepiej. Auto ciągnie równo od niższych obrotów - przy 2200-2800 bez większych zmian a później tez lepiej - do 170-180km/h róno przyspiesza.
Ja wtryski kupiłem bardzo promocyjne wiec ok.
Ale jak miałbym wydać z 400zł to do normalnej jazdy bym sobie darował.
Ja mam ten srodkowy i po dodaniu afn autko jedzie lepiej - nie jest to taka duża zmiana jak po dodaniu do ori chipa ale jest lepiej. Auto ciągnie równo od niższych obrotów - przy 2200-2800 bez większych zmian a później tez lepiej - do 170-180km/h róno przyspiesza.
Ja wtryski kupiłem bardzo promocyjne wiec ok.
Ale jak miałbym wydać z 400zł to do normalnej jazdy bym sobie darował.
na dniach będę zmieniał bo dostałem wtryski AFN więc zdam relację, co do korekty softu to pozwolę sobie zacytować wiadomość od Kostrza:
"ty masz sterownik 401B zapewne wiec masz soft ktory przelancza mapy i jak zamontujesz afny to bedzie smigał super tylko trzeba bedze sprawdzic kat i dawke i ewentulanie doregulowac bo dawka napewno sie zmieni."
Aczkolwiek korekta programu z doładowaniem ponad 1 bar na pewno by dała lepsze rezultaty :roll:
Z tego co poczytałem kolega Niki20 po samym sofcie miał 110KM i 235Nm po tym dołożył wtryski i wyszło 120KM i 270Nm przy doładowaniu 1bar więc myślę że gra warta świeczki
"ty masz sterownik 401B zapewne wiec masz soft ktory przelancza mapy i jak zamontujesz afny to bedzie smigał super tylko trzeba bedze sprawdzic kat i dawke i ewentulanie doregulowac bo dawka napewno sie zmieni."
Aczkolwiek korekta programu z doładowaniem ponad 1 bar na pewno by dała lepsze rezultaty :roll:
Z tego co poczytałem kolega Niki20 po samym sofcie miał 110KM i 235Nm po tym dołożył wtryski i wyszło 120KM i 270Nm przy doładowaniu 1bar więc myślę że gra warta świeczki
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM
Wtryski założone, na obecną chwilę różnica większa niż się spodziewałem <ok> z tym że dawka jest sporo za duża, ale moc proporcjonalna więc po regulacji pewnie trochę wigoru ubędzie :mrgreen: Dodam że sprawdziłem moje stare wtryski i wszystkie były sprawne. To takie świeże odczucia, dużo śniegu na drodze więc pełnej mocy nawet nie testowałem bo się nie dało. Aha dodam jeszcze że mam najmocniejszą wersję programu.
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
wcześniej miałem też 2 sprężynowe wtryski i jakoś specjalnie różnicy nie słyszę, powiedziałbym że nawet bardziej twardo pracuje ale to może przez dużą dawkę, którą chciałem dzisiaj ustawić ale sterownik usb do polskiego vaga generuje bsod w windows xp.
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM
No udało się połączyć, i wyszło co wyszło, dawka chyba poniżej 1mg bo nie znam dokładnego przelicznika tych jednostek, a i kąt też trochę nie bardzo. Ale mam pytanie odnośnie pozycji 10 - przepływomierz, słyszałem że im wartość wyższa tym lepiej?
tak to wygląda, silnik nie dogrzany bo ciężko nagrzać przy takich temperaturach:
Odczyt z VAGCOM
tak to wygląda, silnik nie dogrzany bo ciężko nagrzać przy takich temperaturach:
Odczyt z VAGCOM
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga