[Audi 80 B3] czarna 80 by paweł, End of Story :/
Dziś audik dostał nowy czujnik temperatury płynu bo stary zaczął cieknąc
,
Albo mi się wydaję albo jakoś teraz się lepiej zbiera możliwe to :?: a na pewno lepiej pali i obroty tak nie falują <ok>
Czekam mnie jeszcze wymiana silniczka krokowego bo stary chodzi jak wiertarka już heh
,
Albo mi się wydaję albo jakoś teraz się lepiej zbiera możliwe to :?: a na pewno lepiej pali i obroty tak nie falują <ok>
Czekam mnie jeszcze wymiana silniczka krokowego bo stary chodzi jak wiertarka już heh
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:27 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.
Pierwszy śnieg i audik zasypany
, , ,
OOOO spędziła noc pod chmurka, ale już odśnieżona i w garażu <ok>
,
W nocy spadło ok 10 cm śniegu no to można szaleć na ręcznym było dość ślisko, jak jechałem to już ktoś siedział w rowie :!:
, , ,
OOOO spędziła noc pod chmurka, ale już odśnieżona i w garażu <ok>
,
W nocy spadło ok 10 cm śniegu no to można szaleć na ręcznym było dość ślisko, jak jechałem to już ktoś siedział w rowie :!:
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:26 przez Pavell, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolejne małe graty do dupowozu
Czujnik ciśnienia oleju i włącznik termiczny ogrzewania kolektora
dolotowego, z którym mam mały problem bo nie ma żadnych oznaczeń i
nie wiem który przewód gdzie:-/ No chyba że to obojętne :?:
Pomoże ktoś :?:
Czujnik ciśnienia oleju i włącznik termiczny ogrzewania kolektora
dolotowego, z którym mam mały problem bo nie ma żadnych oznaczeń i
nie wiem który przewód gdzie:-/ No chyba że to obojętne :?:
Pomoże ktoś :?:
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:24 przez Pavell, łącznie zmieniany 2 razy.
- dragodee
- Forum Audi 80
- Posty: 109
- Rejestracja: 01 kwie 2012, 22:21
- Lokalizacja: Janów Lubelski(LJA)
- Kontakt:
To jest włączniik termiczny, czyli przewody obojętnie do którego dasz i tak zadziała pod wpływem temperatury. Fajnie ci wyszedł 'smoked eyes'.
Szyba pękła z jakiego powodu? kupiłeś do przyklejania jakiś specjalny klej czy tasmę do przyklejania? Z tym pierwszym trzeba uważać bo od kleju potrafi szyba pęknąć.
Mnie też czeka montaż lustra bo już z rok bez lustra śmigam :-|
Pozdro. Może kiedyś jakiś mały spot by zrobił?
Szyba pękła z jakiego powodu? kupiłeś do przyklejania jakiś specjalny klej czy tasmę do przyklejania? Z tym pierwszym trzeba uważać bo od kleju potrafi szyba pęknąć.
Mnie też czeka montaż lustra bo już z rok bez lustra śmigam :-|
Pozdro. Może kiedyś jakiś mały spot by zrobił?
No dzięki dzięki szyba była już pęknięta od zakupu i jeżdżę tak już ponad dwa lata i jest ok. Do przyklejenia kupiłem specjalny klej do lusterek za całe 15 zł :mrgreen: chociaż próbowałem też z taśmą ale nic z tego. Co do spotu to się zobaczy.dragodee pisze:Fajnie ci wyszedł 'smoked eyes'.
Szyba pękła z jakiego powodu? kupiłeś do przyklejania jakiś specjalny klej czy tasmę do przyklejania? Z tym pierwszym trzeba uważać bo od kleju potrafi szyba pęknąć.
Mnie też czeka montaż lustra bo już z rok bez lustra śmigam :-|
Pozdro. Może kiedyś jakiś mały spot by zrobił?
No dzisiaj podłączyłem ale nie wiem czy działa bo nie sprawdzałem jeszcze, jutro się zobaczy :mrgreen:GerB3 pisze:I jak tam, czujnik działa ?
Kolejne graty do walki z układem chłodzenia
,
Problem polega na tym że nawet przy obecnych temp. silnik nagrzewa się dość szybko bo po przejechaniu ok 8 km ma prawie 90st czyli termostat powinien się już otworzyć a dolny przewód i dół chłodnicy zimne, również płyn w zbiorniczku zimny i przewody twarde a jak odkręcę korek to wywala płyn z powietrzem. Dodatkowo występują wahania temperatury podczas jazdy z 90 spada nawet do ok 75 st i po chwili idzie w górę, wentylator się nie włącza :evil:
Myśl padła na termostat, że może się przycina czy coś zobaczymy co będzie po wymianie. Ma ktoś jakieś pomysły :?: tylko nie pisać że uszczelka bo była robiona rok temu, będę wdzięczny za pomoc
,
Problem polega na tym że nawet przy obecnych temp. silnik nagrzewa się dość szybko bo po przejechaniu ok 8 km ma prawie 90st czyli termostat powinien się już otworzyć a dolny przewód i dół chłodnicy zimne, również płyn w zbiorniczku zimny i przewody twarde a jak odkręcę korek to wywala płyn z powietrzem. Dodatkowo występują wahania temperatury podczas jazdy z 90 spada nawet do ok 75 st i po chwili idzie w górę, wentylator się nie włącza :evil:
Myśl padła na termostat, że może się przycina czy coś zobaczymy co będzie po wymianie. Ma ktoś jakieś pomysły :?: tylko nie pisać że uszczelka bo była robiona rok temu, będę wdzięczny za pomoc
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:23 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.
Już normalnie nie mam siły do tego takie cuda się dzieją, raz nagrzewa się szybko trzyma temp przed 90 i przewód zimny tak jak płyn, a raz powoli i oba przewody równomiernie się nagrzewaj czyli termostaty cały czas otwarty, a wentylator raz się załączy raz nie.
dokładnie ale pompa nie cieknie nie ma luzów, no i nie grzeje się na małym obiegu to raczej wyrabia tyle że teraz temp ujemne.Wino pisze:oże być też niewydajna pompa wody ale to się żadko zdaża jak pompa nie cieknie.
nagrzewnice właśnie będę płukał ale jak zrobi się może trochę cieplej żeby nie złapało odrazu, a jak padnie do reszty to wymiana tak czy siakbzibzi pisze:dokladnie na poczatek przeplucz chlodnice i nagrzewnice zmien termostat i korek zbiorniczka <mikolaj>
przerabiałem to samo.dolny waż podczas jazdy ma byc zimny nawet jak masz 90 stopni powinien robic sie cieply na postoju wtedy termostat sie otwiera.Jednak na twoim miejscu wymieniłbym termostat bo jak pisałeś spada Ci temp podczas jazdy a to na 100% wina termostatu.Za twarde węże odpowiada korek od zbiorniczka i nie kupuj tych za 15zł tylko oryginalny ze sklepu albo oryginalny jakis ze szrotu.Ja kupiłem nowy zamiennik za 15zł dalej mialem twarde węże i cisnienie a problem ustapil po zmianie.