to i tak lepiej niż u mnie, narazie stop z wszelkimi pracami bo nie ma pieniążków,alicjaaa pisze:kasy wiecej nie posiadam hehe
AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
- borysekman
- Forum Audi 80
- Posty: 76
- Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
- Lokalizacja: Bogatynia
Za swoje się nie zamienię . Co zostało w Twoim aucie do roboty ? Z turbosprężarką się uporałaś ? Sprawdź taką oto metodą - nagrzej silnik, czyli zostaw na biegu jałowym albo z przejażdżki wróć, następnie zdejmij wąż-przewód od turbiny zasilający oraz ten od odmy i wkręć silnik na obroty rzędu 2500-3000tyś. Wówczas będziesz wiedziała czy turbina zaciąga olej stroną zimną.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
jak widzisz na własnym przykładzie, nie z jedną gazówka miała byś spokój, niż męczenie się tym ropniakiem... bo ani to jedzie, ani to oszczędne w spalaniu jak i utrzymaniu :roll:alicjaaa pisze:haha nie jarają mni gazówki, a auto skoro jeżdzi to znaczy, że narazie sprawne, w zamane wchodzi tylko i wyłącznie audi za audi
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
hmmm spalnie to normalnie mam minimalne, na to nie mam co nrzekać, z jazdą jest tak, jeżdzł na mazury, w gory, wszędzie dojedzie i wróci, poza małymi wyjatkami, jak pada pompa wody czy filtr paliwa się zapchał, gdybym sionie pchała w naprawy to pewnie by jezdził do dziś, akt mocy to on nie ma ale zawsze do celu mni dowiezie, wolniej czy szybciej ale się doczłaiePuSzEk pisze:bo ani to jedzie, ani to oszczędne w spalaniu jak i utrzymaniu
no raczej nieprędkodr.lolek pisze:a ja sobie tak patrze i czytam i z checia bym zobaczyl audika z wlascicielka na zdj audi moze byc w tle xD
kurcze chłopaki jaki ze mnie mechanik, ja sie wole nie pchać w rozkręcanie, filtry wymienie i płyny, reszty boje się ruszać, żeby nie zepsuć hehe co do turbo nie wiem, jedzie, jak jesst zimno ma kopa, gorzej jak ciepło heheborysekman pisze:Za swoje się nie zamienię . Co zostało w Twoim aucie do roboty ? Z turbosprężarką się uporałaś ? Sprawdź taką oto metodą - nagrzej silnik, czyli zostaw na biegu jałowym albo z przejażdżki wróć, następnie zdejmij wąż-przewód od turbiny zasilający oraz ten od odmy i wkręć silnik na obroty rzędu 2500-3000tyś. Wówczas będziesz wiedziała czy turbina zaciąga olej stroną zimną.
- PuSzEk
- Forum Audi 80
- Posty: 503
- Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
- Imię: Bartek
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Rzeszów
ja mówie o tym konkretnym przypadku Alicjiipawelrybak15 pisze:PuSzEk, chyba nie wiesz co piszesz <rotfl>
OSzczędne w spalaniu jest i w utrzymaniu też, ale najpierw trza zwalczyć to co zmodzili jacyś pseudofachowcy. A co do tego czy to jedzie czy też nie jedzie, to po drobnych modyfikacjach zeźre bez problemu ABT jak i ABK
Pamiętaj jedno, że silnik silnikowi nie równy,
ja wiem że ci co jeżdżą dieslem myślą, że mają nie zniszczalne auta, jeżdżą x lat nic nie robią przy aucie, pali im po 5L w mieście, do tego robią z nich wyścigówki, bo podrasują na 160-180km i co ja to nie mam :roll: tylko ciekawe na jak długo, z chęcią zobacze wasze auta za x lat z przebiegiem 100.000 więcej po chipie i jak wtedy będzie auto chodziło i ile kasy przyjdzie wsadzić jak zacznie się sypać jedno za drugim :roll: ludzie teraz zmieniają auta jak rękawiczki i nie jeden nawet 50 tyś. km nie zrobi po mocnym chipie
Diesle są ok, ale nie róbmy z nich pancernych silników...
sorry za OT