Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI80 B4 1.9TD SPRZEDANE, można zamknąć temat

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 gru 2012, 14:52

alicjaaa pisze:kasy wiecej nie posiadam hehe
to i tak lepiej niż u mnie, narazie stop z wszelkimi pracami bo nie ma pieniążków,

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 14 gru 2012, 15:01

mówisz 100zł to majątek w porównaniu do Ciebie haha, kurcze ja perspektyw na prace nie mam, staz się zaraz skończy oby ato nie fisiowało

arwam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1437
Rejestracja: 31 mar 2009, 21:22

Post autor: arwam » 14 gru 2012, 15:32

a ja stałej pracy nie mam. a jak na złośc nie ma ani mrozów ani upałów więc nie mam czego naprawiać, jak jest ciepło to jest sezon na usuwanie problemów z mocą, a jak mrozy to problemy z porannym rozruchem.

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 14 gru 2012, 23:05

Jak tam się uporałaś z problemem mechanicznym auta ? Jeśli chcesz mogę się zamienić za VW Golfa II 1.6 +lpg 8-)

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 15 gru 2012, 09:17

haha nie jarają mni gazówki, a auto skoro jeżdzi to znaczy, że narazie sprawne, w zamane wchodzi tylko i wyłącznie audi za audi

Awatar użytkownika
borysekman
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 76
Rejestracja: 15 sty 2012, 17:58
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: borysekman » 15 gru 2012, 09:43

Za swoje się nie zamienię :D . Co zostało w Twoim aucie do roboty ? Z turbosprężarką się uporałaś ? Sprawdź taką oto metodą - nagrzej silnik, czyli zostaw na biegu jałowym albo z przejażdżki wróć, następnie zdejmij wąż-przewód od turbiny zasilający oraz ten od odmy i wkręć silnik na obroty rzędu 2500-3000tyś. Wówczas będziesz wiedziała czy turbina zaciąga olej stroną zimną.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 gru 2012, 11:46

alicjaaa pisze:haha nie jarają mni gazówki,
<ok> <piwo>

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 gru 2012, 12:04

alicjaaa pisze:haha nie jarają mni gazówki
No bo junkers to do grzania ciepłej wody jest dobry <ok>

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 15 gru 2012, 13:25

a ja sobie tak patrze i czytam i z checia bym zobaczyl audika z wlascicielka na zdj :mrgreen: audi moze byc w tle xD :-P

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 gru 2012, 13:58

alicjaaa pisze:haha nie jarają mni gazówki, a auto skoro jeżdzi to znaczy, że narazie sprawne, w zamane wchodzi tylko i wyłącznie audi za audi
jak widzisz na własnym przykładzie, nie z jedną gazówka miała byś spokój, niż męczenie się tym ropniakiem... bo ani to jedzie, ani to oszczędne w spalaniu jak i utrzymaniu :roll:

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 15 gru 2012, 14:23

PuSzEk, chyba nie wiesz co piszesz <rotfl>
OSzczędne w spalaniu jest i w utrzymaniu też, ale najpierw trza zwalczyć to co zmodzili jacyś pseudofachowcy. A co do tego czy to jedzie czy też nie jedzie, to po drobnych modyfikacjach zeźre bez problemu ABT jak i ABK :-P

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 15 gru 2012, 14:29

PuSzEk pisze:bo ani to jedzie, ani to oszczędne w spalaniu jak i utrzymaniu
hmmm spalnie to normalnie mam minimalne, na to nie mam co nrzekać, z jazdą jest tak, jeżdzł na mazury, w gory, wszędzie dojedzie i wróci, poza małymi wyjatkami, jak pada pompa wody czy filtr paliwa się zapchał, gdybym sionie pchała w naprawy to pewnie by jezdził do dziś, akt mocy to on nie ma ale zawsze do celu mni dowiezie, wolniej czy szybciej ale się doczłaie
dr.lolek pisze:a ja sobie tak patrze i czytam i z checia bym zobaczyl audika z wlascicielka na zdj audi moze byc w tle xD
no raczej nieprędko
borysekman pisze:Za swoje się nie zamienię :D . Co zostało w Twoim aucie do roboty ? Z turbosprężarką się uporałaś ? Sprawdź taką oto metodą - nagrzej silnik, czyli zostaw na biegu jałowym albo z przejażdżki wróć, następnie zdejmij wąż-przewód od turbiny zasilający oraz ten od odmy i wkręć silnik na obroty rzędu 2500-3000tyś. Wówczas będziesz wiedziała czy turbina zaciąga olej stroną zimną.
kurcze chłopaki jaki ze mnie mechanik, ja sie wole nie pchać w rozkręcanie, filtry wymienie i płyny, reszty boje się ruszać, żeby nie zepsuć hehe co do turbo nie wiem, jedzie, jak jesst zimno ma kopa, gorzej jak ciepło hehe

Awatar użytkownika
alicjaaa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 402
Rejestracja: 08 lip 2009, 10:28
Lokalizacja: DLB

Post autor: alicjaaa » 15 gru 2012, 14:32

sorki za błędy ale taki laptop mam, że nie nadąza za mną i zjda litery albo przestawia czasami hehe

Awatar użytkownika
dr.lolek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1111
Rejestracja: 11 kwie 2009, 14:07
Lokalizacja: sandomierz

Post autor: dr.lolek » 15 gru 2012, 14:45

no to lipa :-( ale jestem dobrej mysli :mrgreen: poczekam :mrgreen:

Awatar użytkownika
PuSzEk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 503
Rejestracja: 22 sty 2011, 21:46
Imię: Bartek
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: PuSzEk » 15 gru 2012, 15:45

pawelrybak15 pisze:PuSzEk, chyba nie wiesz co piszesz <rotfl>
OSzczędne w spalaniu jest i w utrzymaniu też, ale najpierw trza zwalczyć to co zmodzili jacyś pseudofachowcy. A co do tego czy to jedzie czy też nie jedzie, to po drobnych modyfikacjach zeźre bez problemu ABT jak i ABK :-P
ja mówie o tym konkretnym przypadku Alicjii

Pamiętaj jedno, że silnik silnikowi nie równy,
ja wiem że ci co jeżdżą dieslem myślą, że mają nie zniszczalne auta, jeżdżą x lat nic nie robią przy aucie, pali im po 5L w mieście, do tego robią z nich wyścigówki, bo podrasują na 160-180km i co ja to nie mam :roll: tylko ciekawe na jak długo, z chęcią zobacze wasze auta za x lat z przebiegiem 100.000 więcej po chipie i jak wtedy będzie auto chodziło i ile kasy przyjdzie wsadzić jak zacznie się sypać jedno za drugim :roll: ludzie teraz zmieniają auta jak rękawiczki i nie jeden nawet 50 tyś. km nie zrobi po mocnym chipie
Diesle są ok, ale nie róbmy z nich pancernych silników...

sorry za OT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl