Wreszcie jest chwila aby przedstawić ta historie...
Po długich poszukiwaniach jakis rok temu nabyłem pod warszawa szrot na kolach z silnikiem KK rok produkcji 1984 oczywiście auto jeździło tylko na lawecie.Brak wnętrza,zbiornika,,przednich lamp i jeszcze kilku gratów.Blacharsko bardzo zle,zero lakieru,dziury,dziury i dziury..,mechanicznie nie bylo możliwości sprawdzić. Wiaka elektryczna pocięta,Silnik ?(wyleciał zaraz po zakupie),zawieszenie do du*y. ale myślę sobie to b2 quattro kto re zawsze chciałem mieć wiec trzeba było jakoś podołać zadaniu.foto w dzień zakupu Po przyjedzie do garazu wybebeszyłem środek (duzo pracy nie miałem),wyciągnąłem silnik i resztki instalacji.Reszta pojechała do blacharza czyt."partacza" i następnie do lakiernika. Pomalowana budka LZ8W/4U Teak Brown Metallic only spyder:) pojechała na montaż do KrK do "quattro service-u" Ich zadaniem bylo uzbrojenie budy nowa podsufitkę, w nowe przewody paliwowe i hamulcowe,położenie całej wiązki,przeszczepienie silnika i wszystkich podzespołów potrzebnych mu do pracy,poliuretan,hamulce,piaskowanie i malowanie proszkowo całego zawieszenia, kolumn i zacisków,złożenie wydechu od silnika do końca.Tak,ze spod auta "Nóweczka" Mozna powiedzieć ze złożyli mi auto od zera na nowych częściach,te które sie nadawały do użytku zostały a dużo ich nie bylo.Oczywiście dzięki chłopakom z serwisu znalazły sie potrzebne części i graty bez których auto by nie jeździło.Zostawiłem im na głowie kupę roboty (wiem ze nie jeden mechaniczek wymiękł by po tygodniu zabawy z tym autem)Ale dzięki znajomości części i dużej fachowości dali rade i po okolo 5ciu miesiącach odebrałem jeżdżące quattro. Tak ze wielki plus. Zdjęcia z Krakowa
No i gotowiec już u mnie
:idea: co trzeba było zdobyć; Bak Tunel z blokadami Tapicer do wykonania podsufitki Nagrzewnica Wydech Poliuretan Skrzynia + Dyfer Malowanie proszkowe zawiechy Przewody miedziane do paliwa Pompa wody Odboje i oslony amortyzatorow 4 szt Lozyska piast 4 szt Poduszki + Lozyska Mcpesonow 4 szt Poduszki skrzyni i dyfra Usczelki Miski, pokrywy, simmeringi, usczelki karterow Koncowki drazkow 2 szt Zaciski tyl + regeneracja Przewody hamulcowe miedziane Tarcze ham tyl Klocki tyl Linki recznego 2 szt Sworznie wah tyl 2 szt Wysprzeglik Sworznie przod Poduszka silnika Drazki gorne tyl Lomforder Tarcze Przód Klocki Przód Przewody ham elastyczne 4 szt Oslony przegubow Wal - nowa podpora, nowe krzyzaki , wywazenie Pompa wspomagania + kolo pasowe + lapa Drazek kierowniczy Przewody paliwowe elastyczne Olej + filtry Olej dyfer i skrzynia Plyn wspomagania Plyn chlodniczy Plyn hamulcowy Pompa hamulcowa Serwo + zbiorniczek Chlodnica Linka maski Lozysko igielkowe walu Spinki, tasmy, auto kit Paski klinowe Zimering skrzyni
Teraz auto zarejestrowane jako audi 80 quattro 1984 silnik to 1.8 DZ , wnętrze GTE .
:idea: Co do planów to: ładne koło na lato??16?? jest coś na myśli ale nie zapeszam jakas gleba (juz zaklepane u Mechito) 1.8T a dalej sie zobaczy.
...Trzeba bylo pokombinować z fotelami bo były za szerokie i nie bardzo chciały po szynach jeździć.(w ośce węższy tunel) Przeszczepiłem więc dół fotela od coupe i naciągnąłem na to swój materiał,w oparciu tez gąbka z jakiegos tam... ale lepiej sie teraz siedzi.Różnica widoczna gołym okiem (deczko przybrudzone)
....i wpadło jakies granie ale bez napinki :roll: nie potrzebuje nie wiadomo czego
:idea: na montaż czekają: nowe kierunki przód listwy boczne
:idea: ostatnim brakującym elementem tej układanki jest wygłuszenie bagażnika ale spokojnie... baku tez nikt nie miał a jednak znalazłem :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 18:35 przez kępes b2, łącznie zmieniany 3 razy.