[80 b2 GTE quattro] DZ by kępes b2
[80 b2 GTE quattro] DZ by kępes b2
Wreszcie jest chwila aby przedstawić ta historie...
Po długich poszukiwaniach jakis rok temu nabyłem pod warszawa szrot na kolach z silnikiem KK rok produkcji 1984 oczywiście auto jeździło tylko na lawecie.Brak wnętrza,zbiornika,,przednich lamp i jeszcze kilku gratów.Blacharsko bardzo zle,zero lakieru,dziury,dziury i dziury..,mechanicznie nie bylo możliwości sprawdzić. Wiaka elektryczna pocięta,Silnik ?(wyleciał zaraz po zakupie),zawieszenie do du*y. ale myślę sobie to b2 quattro kto re zawsze chciałem mieć wiec trzeba było jakoś podołać zadaniu.foto w dzień zakupu Po przyjedzie do garazu wybebeszyłem środek (duzo pracy nie miałem),wyciągnąłem silnik i resztki instalacji.Reszta pojechała do blacharza czyt."partacza" i następnie do lakiernika. Pomalowana budka LZ8W/4U Teak Brown Metallic only spyder:) pojechała na montaż do KrK do "quattro service-u" Ich zadaniem bylo uzbrojenie budy nowa podsufitkę, w nowe przewody paliwowe i hamulcowe,położenie całej wiązki,przeszczepienie silnika i wszystkich podzespołów potrzebnych mu do pracy,poliuretan,hamulce,piaskowanie i malowanie proszkowo całego zawieszenia, kolumn i zacisków,złożenie wydechu od silnika do końca.Tak,ze spod auta "Nóweczka" Mozna powiedzieć ze złożyli mi auto od zera na nowych częściach,te które sie nadawały do użytku zostały a dużo ich nie bylo.Oczywiście dzięki chłopakom z serwisu znalazły sie potrzebne części i graty bez których auto by nie jeździło.Zostawiłem im na głowie kupę roboty (wiem ze nie jeden mechaniczek wymiękł by po tygodniu zabawy z tym autem)Ale dzięki znajomości części i dużej fachowości dali rade i po okolo 5ciu miesiącach odebrałem jeżdżące quattro. Tak ze wielki plus. Zdjęcia z Krakowa
No i gotowiec już u mnie
:idea: co trzeba było zdobyć;
Bak
Tunel z blokadami
Tapicer do wykonania podsufitki
Nagrzewnica
Wydech
Poliuretan
Skrzynia + Dyfer
Malowanie proszkowe zawiechy
Przewody miedziane do paliwa
Pompa wody
Odboje i oslony amortyzatorow 4 szt
Lozyska piast 4 szt
Poduszki + Lozyska Mcpesonow 4 szt
Poduszki skrzyni i dyfra
Usczelki Miski, pokrywy, simmeringi, usczelki karterow
Koncowki drazkow 2 szt
Zaciski tyl + regeneracja
Przewody hamulcowe miedziane
Tarcze ham tyl
Klocki tyl
Linki recznego 2 szt
Sworznie wah tyl 2 szt
Wysprzeglik
Sworznie przod
Poduszka silnika
Drazki gorne tyl Lomforder
Tarcze Przód
Klocki Przód
Przewody ham elastyczne 4 szt
Oslony przegubow
Wal - nowa podpora, nowe krzyzaki , wywazenie
Pompa wspomagania + kolo pasowe + lapa
Drazek kierowniczy
Przewody paliwowe elastyczne
Olej + filtry
Olej dyfer i skrzynia
Plyn wspomagania
Plyn chlodniczy
Plyn hamulcowy
Pompa hamulcowa
Serwo + zbiorniczek
Chlodnica
Linka maski
Lozysko igielkowe walu
Spinki, tasmy, auto kit
Paski klinowe
Zimering skrzyni
Teraz auto zarejestrowane jako audi 80 quattro 1984 silnik to 1.8 DZ , wnętrze GTE .
:idea: Co do planów to:
ładne koło na lato??16?? jest coś na myśli ale nie zapeszam
jakas gleba (juz zaklepane u Mechito)
1.8T a dalej sie zobaczy.
...Trzeba bylo pokombinować z fotelami bo były za szerokie i nie bardzo chciały po szynach jeździć.(w ośce węższy tunel) Przeszczepiłem więc dół fotela od coupe i naciągnąłem na to swój materiał,w oparciu tez gąbka z jakiegos tam... ale lepiej sie teraz siedzi.Różnica widoczna gołym okiem (deczko przybrudzone)
....i wpadło jakies granie ale bez napinki :roll: nie potrzebuje nie wiadomo czego
:idea: na montaż czekają:
nowe kierunki przód
listwy boczne
:idea: ostatnim brakującym elementem tej układanki jest wygłuszenie bagażnika ale spokojnie... baku tez nikt nie miał a jednak znalazłem :mrgreen:
Po długich poszukiwaniach jakis rok temu nabyłem pod warszawa szrot na kolach z silnikiem KK rok produkcji 1984 oczywiście auto jeździło tylko na lawecie.Brak wnętrza,zbiornika,,przednich lamp i jeszcze kilku gratów.Blacharsko bardzo zle,zero lakieru,dziury,dziury i dziury..,mechanicznie nie bylo możliwości sprawdzić. Wiaka elektryczna pocięta,Silnik ?(wyleciał zaraz po zakupie),zawieszenie do du*y. ale myślę sobie to b2 quattro kto re zawsze chciałem mieć wiec trzeba było jakoś podołać zadaniu.foto w dzień zakupu Po przyjedzie do garazu wybebeszyłem środek (duzo pracy nie miałem),wyciągnąłem silnik i resztki instalacji.Reszta pojechała do blacharza czyt."partacza" i następnie do lakiernika. Pomalowana budka LZ8W/4U Teak Brown Metallic only spyder:) pojechała na montaż do KrK do "quattro service-u" Ich zadaniem bylo uzbrojenie budy nowa podsufitkę, w nowe przewody paliwowe i hamulcowe,położenie całej wiązki,przeszczepienie silnika i wszystkich podzespołów potrzebnych mu do pracy,poliuretan,hamulce,piaskowanie i malowanie proszkowo całego zawieszenia, kolumn i zacisków,złożenie wydechu od silnika do końca.Tak,ze spod auta "Nóweczka" Mozna powiedzieć ze złożyli mi auto od zera na nowych częściach,te które sie nadawały do użytku zostały a dużo ich nie bylo.Oczywiście dzięki chłopakom z serwisu znalazły sie potrzebne części i graty bez których auto by nie jeździło.Zostawiłem im na głowie kupę roboty (wiem ze nie jeden mechaniczek wymiękł by po tygodniu zabawy z tym autem)Ale dzięki znajomości części i dużej fachowości dali rade i po okolo 5ciu miesiącach odebrałem jeżdżące quattro. Tak ze wielki plus. Zdjęcia z Krakowa
No i gotowiec już u mnie
:idea: co trzeba było zdobyć;
Bak
Tunel z blokadami
Tapicer do wykonania podsufitki
Nagrzewnica
Wydech
Poliuretan
Skrzynia + Dyfer
Malowanie proszkowe zawiechy
Przewody miedziane do paliwa
Pompa wody
Odboje i oslony amortyzatorow 4 szt
Lozyska piast 4 szt
Poduszki + Lozyska Mcpesonow 4 szt
Poduszki skrzyni i dyfra
Usczelki Miski, pokrywy, simmeringi, usczelki karterow
Koncowki drazkow 2 szt
Zaciski tyl + regeneracja
Przewody hamulcowe miedziane
Tarcze ham tyl
Klocki tyl
Linki recznego 2 szt
Sworznie wah tyl 2 szt
Wysprzeglik
Sworznie przod
Poduszka silnika
Drazki gorne tyl Lomforder
Tarcze Przód
Klocki Przód
Przewody ham elastyczne 4 szt
Oslony przegubow
Wal - nowa podpora, nowe krzyzaki , wywazenie
Pompa wspomagania + kolo pasowe + lapa
Drazek kierowniczy
Przewody paliwowe elastyczne
Olej + filtry
Olej dyfer i skrzynia
Plyn wspomagania
Plyn chlodniczy
Plyn hamulcowy
Pompa hamulcowa
Serwo + zbiorniczek
Chlodnica
Linka maski
Lozysko igielkowe walu
Spinki, tasmy, auto kit
Paski klinowe
Zimering skrzyni
Teraz auto zarejestrowane jako audi 80 quattro 1984 silnik to 1.8 DZ , wnętrze GTE .
:idea: Co do planów to:
ładne koło na lato??16?? jest coś na myśli ale nie zapeszam
jakas gleba (juz zaklepane u Mechito)
1.8T a dalej sie zobaczy.
...Trzeba bylo pokombinować z fotelami bo były za szerokie i nie bardzo chciały po szynach jeździć.(w ośce węższy tunel) Przeszczepiłem więc dół fotela od coupe i naciągnąłem na to swój materiał,w oparciu tez gąbka z jakiegos tam... ale lepiej sie teraz siedzi.Różnica widoczna gołym okiem (deczko przybrudzone)
....i wpadło jakies granie ale bez napinki :roll: nie potrzebuje nie wiadomo czego
:idea: na montaż czekają:
nowe kierunki przód
listwy boczne
:idea: ostatnim brakującym elementem tej układanki jest wygłuszenie bagażnika ale spokojnie... baku tez nikt nie miał a jednak znalazłem :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 18:35 przez kępes b2, łącznie zmieniany 3 razy.
http://quattro-service.pl/index.php?opt ... 18&lang=pl
Poprawny link do fotek, co sie kepesiowi zjadlo
Poprawny link do fotek, co sie kepesiowi zjadlo
- SebastianCOOO
- Forum Audi 80
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 lis 2011, 12:57
- Lokalizacja: Kowale