[80 b2 GTE quattro] DZ by kępes b2
[80 b2 GTE quattro] DZ by kępes b2
Wreszcie jest chwila aby przedstawić ta historie...
Po długich poszukiwaniach jakis rok temu nabyłem pod warszawa szrot na kolach z silnikiem KK rok produkcji 1984 oczywiście auto jeździło tylko na lawecie.Brak wnętrza,zbiornika,,przednich lamp i jeszcze kilku gratów.Blacharsko bardzo zle,zero lakieru,dziury,dziury i dziury..,mechanicznie nie bylo możliwości sprawdzić. Wiaka elektryczna pocięta,Silnik ?(wyleciał zaraz po zakupie),zawieszenie do du*y. ale myślę sobie to b2 quattro kto re zawsze chciałem mieć wiec trzeba było jakoś podołać zadaniu.foto w dzień zakupu Po przyjedzie do garazu wybebeszyłem środek (duzo pracy nie miałem),wyciągnąłem silnik i resztki instalacji.Reszta pojechała do blacharza czyt."partacza" i następnie do lakiernika. Pomalowana budka LZ8W/4U Teak Brown Metallic only spyder:) pojechała na montaż do KrK do "quattro service-u" Ich zadaniem bylo uzbrojenie budy nowa podsufitkę, w nowe przewody paliwowe i hamulcowe,położenie całej wiązki,przeszczepienie silnika i wszystkich podzespołów potrzebnych mu do pracy,poliuretan,hamulce,piaskowanie i malowanie proszkowo całego zawieszenia, kolumn i zacisków,złożenie wydechu od silnika do końca.Tak,ze spod auta "Nóweczka" Mozna powiedzieć ze złożyli mi auto od zera na nowych częściach,te które sie nadawały do użytku zostały a dużo ich nie bylo.Oczywiście dzięki chłopakom z serwisu znalazły sie potrzebne części i graty bez których auto by nie jeździło.Zostawiłem im na głowie kupę roboty (wiem ze nie jeden mechaniczek wymiękł by po tygodniu zabawy z tym autem)Ale dzięki znajomości części i dużej fachowości dali rade i po okolo 5ciu miesiącach odebrałem jeżdżące quattro. Tak ze wielki plus. Zdjęcia z Krakowa
No i gotowiec już u mnie
:idea: co trzeba było zdobyć;
Bak
Tunel z blokadami
Tapicer do wykonania podsufitki
Nagrzewnica
Wydech
Poliuretan
Skrzynia + Dyfer
Malowanie proszkowe zawiechy
Przewody miedziane do paliwa
Pompa wody
Odboje i oslony amortyzatorow 4 szt
Lozyska piast 4 szt
Poduszki + Lozyska Mcpesonow 4 szt
Poduszki skrzyni i dyfra
Usczelki Miski, pokrywy, simmeringi, usczelki karterow
Koncowki drazkow 2 szt
Zaciski tyl + regeneracja
Przewody hamulcowe miedziane
Tarcze ham tyl
Klocki tyl
Linki recznego 2 szt
Sworznie wah tyl 2 szt
Wysprzeglik
Sworznie przod
Poduszka silnika
Drazki gorne tyl Lomforder
Tarcze Przód
Klocki Przód
Przewody ham elastyczne 4 szt
Oslony przegubow
Wal - nowa podpora, nowe krzyzaki , wywazenie
Pompa wspomagania + kolo pasowe + lapa
Drazek kierowniczy
Przewody paliwowe elastyczne
Olej + filtry
Olej dyfer i skrzynia
Plyn wspomagania
Plyn chlodniczy
Plyn hamulcowy
Pompa hamulcowa
Serwo + zbiorniczek
Chlodnica
Linka maski
Lozysko igielkowe walu
Spinki, tasmy, auto kit
Paski klinowe
Zimering skrzyni
Teraz auto zarejestrowane jako audi 80 quattro 1984 silnik to 1.8 DZ , wnętrze GTE .
:idea: Co do planów to:
ładne koło na lato??16?? jest coś na myśli ale nie zapeszam
jakas gleba (juz zaklepane u Mechito)
1.8T a dalej sie zobaczy.
...Trzeba bylo pokombinować z fotelami bo były za szerokie i nie bardzo chciały po szynach jeździć.(w ośce węższy tunel) Przeszczepiłem więc dół fotela od coupe i naciągnąłem na to swój materiał,w oparciu tez gąbka z jakiegos tam... ale lepiej sie teraz siedzi.Różnica widoczna gołym okiem (deczko przybrudzone)
....i wpadło jakies granie ale bez napinki :roll: nie potrzebuje nie wiadomo czego
:idea: na montaż czekają:
nowe kierunki przód
listwy boczne
:idea: ostatnim brakującym elementem tej układanki jest wygłuszenie bagażnika ale spokojnie... baku tez nikt nie miał a jednak znalazłem :mrgreen:
Po długich poszukiwaniach jakis rok temu nabyłem pod warszawa szrot na kolach z silnikiem KK rok produkcji 1984 oczywiście auto jeździło tylko na lawecie.Brak wnętrza,zbiornika,,przednich lamp i jeszcze kilku gratów.Blacharsko bardzo zle,zero lakieru,dziury,dziury i dziury..,mechanicznie nie bylo możliwości sprawdzić. Wiaka elektryczna pocięta,Silnik ?(wyleciał zaraz po zakupie),zawieszenie do du*y. ale myślę sobie to b2 quattro kto re zawsze chciałem mieć wiec trzeba było jakoś podołać zadaniu.foto w dzień zakupu Po przyjedzie do garazu wybebeszyłem środek (duzo pracy nie miałem),wyciągnąłem silnik i resztki instalacji.Reszta pojechała do blacharza czyt."partacza" i następnie do lakiernika. Pomalowana budka LZ8W/4U Teak Brown Metallic only spyder:) pojechała na montaż do KrK do "quattro service-u" Ich zadaniem bylo uzbrojenie budy nowa podsufitkę, w nowe przewody paliwowe i hamulcowe,położenie całej wiązki,przeszczepienie silnika i wszystkich podzespołów potrzebnych mu do pracy,poliuretan,hamulce,piaskowanie i malowanie proszkowo całego zawieszenia, kolumn i zacisków,złożenie wydechu od silnika do końca.Tak,ze spod auta "Nóweczka" Mozna powiedzieć ze złożyli mi auto od zera na nowych częściach,te które sie nadawały do użytku zostały a dużo ich nie bylo.Oczywiście dzięki chłopakom z serwisu znalazły sie potrzebne części i graty bez których auto by nie jeździło.Zostawiłem im na głowie kupę roboty (wiem ze nie jeden mechaniczek wymiękł by po tygodniu zabawy z tym autem)Ale dzięki znajomości części i dużej fachowości dali rade i po okolo 5ciu miesiącach odebrałem jeżdżące quattro. Tak ze wielki plus. Zdjęcia z Krakowa
No i gotowiec już u mnie
:idea: co trzeba było zdobyć;
Bak
Tunel z blokadami
Tapicer do wykonania podsufitki
Nagrzewnica
Wydech
Poliuretan
Skrzynia + Dyfer
Malowanie proszkowe zawiechy
Przewody miedziane do paliwa
Pompa wody
Odboje i oslony amortyzatorow 4 szt
Lozyska piast 4 szt
Poduszki + Lozyska Mcpesonow 4 szt
Poduszki skrzyni i dyfra
Usczelki Miski, pokrywy, simmeringi, usczelki karterow
Koncowki drazkow 2 szt
Zaciski tyl + regeneracja
Przewody hamulcowe miedziane
Tarcze ham tyl
Klocki tyl
Linki recznego 2 szt
Sworznie wah tyl 2 szt
Wysprzeglik
Sworznie przod
Poduszka silnika
Drazki gorne tyl Lomforder
Tarcze Przód
Klocki Przód
Przewody ham elastyczne 4 szt
Oslony przegubow
Wal - nowa podpora, nowe krzyzaki , wywazenie
Pompa wspomagania + kolo pasowe + lapa
Drazek kierowniczy
Przewody paliwowe elastyczne
Olej + filtry
Olej dyfer i skrzynia
Plyn wspomagania
Plyn chlodniczy
Plyn hamulcowy
Pompa hamulcowa
Serwo + zbiorniczek
Chlodnica
Linka maski
Lozysko igielkowe walu
Spinki, tasmy, auto kit
Paski klinowe
Zimering skrzyni
Teraz auto zarejestrowane jako audi 80 quattro 1984 silnik to 1.8 DZ , wnętrze GTE .
:idea: Co do planów to:
ładne koło na lato??16?? jest coś na myśli ale nie zapeszam
jakas gleba (juz zaklepane u Mechito)
1.8T a dalej sie zobaczy.
...Trzeba bylo pokombinować z fotelami bo były za szerokie i nie bardzo chciały po szynach jeździć.(w ośce węższy tunel) Przeszczepiłem więc dół fotela od coupe i naciągnąłem na to swój materiał,w oparciu tez gąbka z jakiegos tam... ale lepiej sie teraz siedzi.Różnica widoczna gołym okiem (deczko przybrudzone)
....i wpadło jakies granie ale bez napinki :roll: nie potrzebuje nie wiadomo czego
:idea: na montaż czekają:
nowe kierunki przód
listwy boczne
:idea: ostatnim brakującym elementem tej układanki jest wygłuszenie bagażnika ale spokojnie... baku tez nikt nie miał a jednak znalazłem :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 18 gru 2012, 18:35 przez kępes b2, łącznie zmieniany 3 razy.
Moją opinie znasz Jeszcze raz gratulacje auta <ok>
Było: Coupe 2.3 Ng
https://audi80.pl/coupe-typ-89-by-ir ... t57046.htm
Jest Avant 1.9 1Z
https://audi80.pl/topics127/audi-ava ... t95652.htm
Graty na sprzedaż
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/I9SB/
https://audi80.pl/coupe-typ-89-by-ir ... t57046.htm
Jest Avant 1.9 1Z
https://audi80.pl/topics127/audi-ava ... t95652.htm
Graty na sprzedaż
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/I9SB/
http://quattro-service.pl/index.php?opt ... 18&lang=pl
Poprawny link do fotek, co sie kepesiowi zjadlo
Poprawny link do fotek, co sie kepesiowi zjadlo
80 ABC quattro avant
Coupe GT - in progress...
200 10V 2,2tq + VEMS
Quattro- Service, Kraków ul. Rzemieslnicza 20
Coupe GT - in progress...
200 10V 2,2tq + VEMS
Quattro- Service, Kraków ul. Rzemieslnicza 20
- SebastianCOOO
- Forum Audi 80
- Posty: 134
- Rejestracja: 27 lis 2011, 12:57
- Lokalizacja: Kowale
Napiszę to co na B2, szkoda, że pozbyłeś się R5tki, ale jeszcze raz gratuluje jedynej na świecie, przedlifotwej GTE quattro.
Czyli co pociąłeś to swoje stare GTE? Szkoda, pamiętam, że ładnie się prezentowała.
Co to za kod lakieru?
Czyli co pociąłeś to swoje stare GTE? Szkoda, pamiętam, że ładnie się prezentowała.
Co to za kod lakieru?
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga