Cześć Moja Audi COUPE V6 2.8 AAH 93r +blos
W auto włożyłem masę pracy żeby wyglądało jak wygląda.Zresztą w późniejszym terminie zamieszczę więcej zdjęć obu wozidełek
Co zrobiłem:
→poprawki lakiernicze
→naprawa i wymiana wszystkiego tak aby auto suneło po asfalcie
→wymiana podzespołów silnika i napędu
→zewnętrzne oświetlenie LED
→uprzyjemnienie i zlikwidowanie niedociągnięć w środku
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2020, 11:35 przez Slawo777, łącznie zmieniany 14 razy.
Od B4 z tym że to nie są soczewki a powinny być.
Hmm widziałem Twoje auto na allegro.Sprzedajesz?Felgi na pewno.Piękną masz tą prawie orginalną RS2 chłopie
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, 16:15 przez Slawo777, łącznie zmieniany 2 razy.
cos mi sie obilo o uzy ze v6 w coupe mialo wlasnie dokalddany zderzak eskowy i soczki kumpel ma wlasnie coupe na takim setupie fabrycznym, ale glupoty gadam :lol: :lol: :lol: pewnie zalezalo to od doplaty niemca przy zakupie
Coupe dobrze mi znane, brat bliźniak mojego Coupe ale do czasu, aż straciłem zderzak S2 nawet takie samo zasilanie LPG(Blos) :mrgreen:
Dbaj i niech służy bez problemów jak najdłużej mam nadzieje, że będzie okazja kiedyś się spyknąć na jakimś spocie
Jednak jedynie RS2 jest obdarzony w soczewki ale myślę że kasa klienta miała duże znaczenie.I zgadzam się z Mabrothrax.Moja w wyposażeniu ma wspomaganie, szyberdach,przycisk wyłączania ABS oraz regulacje reflektorów. Ale mnie to pasuje :mrgreen: tylko żal braku QUATTRO.Radio,drewno tyle ile nadawało się ze szrotu,kierownica z ogłoszeń od Nas,wykładziny,wygłuszenie silnika to Ja dopłaciłem do wyposażenia
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2015, 11:04 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś tam zawsze modzę i może koniec końców coś wstawię cha cha.Ale to chyba bardziej sprawy mechaniczne są choć nieeee dorwałem maskowanie nawiewów w kolorze segment babci od eSPe.Pozdrawiam
Jakiś czas temu zrobiłem rozrząd czyli z cztery miesiące temu.Miałem dwa podejścia za pierwszym razem był kompletny kit INA,pompa Dolz oraz termostat Wahler.Niestety pompa to była porażka,bubel,panowie z daleka.Po złożeniu i pierwszym odpaleniu,bicie na rolce.Co się później okazało również za płytko była osadzona i ocierała o osłonę.Jakiś czas pojeździłem,zaczęła szumieć a przy demontażu zauważyłem przeciek przy uszczelniaczu.Reklamację uznano <ok> Znalazłem taniej SKF,różnica w wykonaniu na prawdę kolosalna.Z resztą wcześniej była Ruville którą też polecam bo przepuściła uszczelką a cały rozrząd mógł by jeszcze pośmigać.Dzięki niej i demontażu bubla wpadłem na pomysł by po 1000km dociągnąć jeszcze raz.Uszczelka siada więc śrubki poddały się temu zabiegowi.Zapewniam,nic nie cieknie a będzie większa pewność że po 40tyś nie przepuści.
[ Dodano: 2014-02-26, 00:19 ]
Przyszedł czas zmienić amortyzatory.W pierwszym etapie tył.Wybór padł na KYB gazowe i jak na razie jestem zadowolony z wyboru.Dostałem dobrą cenę a w pudełku oprócz nakrętek są osłony i odboje.Oby opakowanie szło równym krokiem z wykonaniem.Z zamontowaniem nie było większego problemu bo co smar miedziany to smar miedziany.Od jakiegoś czasu jest też naklejka na zadku <ok>
[ Dodano: 2014-03-07, 08:59 ]
Ostatni etap,przód.Jakiś czas temu kupiłem na szrocie lepciejsze Mcphersony które omalowałem.Przy rozbieraniu nie miałem dużego problemu i składaniu bo już raz w nim to robiłem więc żeby się nie po zapiekało zastosowałem miedziany smar.Jedyny problem stworzyły końcówki drążków choć też były smarowane.Jedną z nich musiałem rozciąć Boschem,druga w rękach się odkręciła.Przy skręcaniu nowe okazały się z cukru,kolejny badziew ale moja wina.Chyba dzieci powinny je skręcać.Lepiej dołożyć raz a nie dwa i paczmy jakie mają nakrętki czyli przynajmniej twardość 10.Pozdrawiam