[8B COUPE AAH 2.8] Moje Audi Coupe
[8B COUPE AAH 2.8] Moje Audi Coupe
Cześć Moja Audi COUPE V6 2.8 AAH 93r +blos
W auto włożyłem masę pracy żeby wyglądało jak wygląda.Zresztą w późniejszym terminie zamieszczę więcej zdjęć obu wozidełek
Co zrobiłem:
→poprawki lakiernicze
→naprawa i wymiana wszystkiego tak aby auto suneło po asfalcie
→wymiana podzespołów silnika i napędu
→zewnętrzne oświetlenie LED
→uprzyjemnienie i zlikwidowanie niedociągnięć w środku
W auto włożyłem masę pracy żeby wyglądało jak wygląda.Zresztą w późniejszym terminie zamieszczę więcej zdjęć obu wozidełek
Co zrobiłem:
→poprawki lakiernicze
→naprawa i wymiana wszystkiego tak aby auto suneło po asfalcie
→wymiana podzespołów silnika i napędu
→zewnętrzne oświetlenie LED
→uprzyjemnienie i zlikwidowanie niedociągnięć w środku
Ostatnio zmieniony 21 kwie 2020, 11:35 przez Slawo777, łącznie zmieniany 14 razy.
Od B4 z tym że to nie są soczewki a powinny być.
Hmm widziałem Twoje auto na allegro.Sprzedajesz?Felgi na pewno.Piękną masz tą prawie orginalną RS2 chłopie
Hmm widziałem Twoje auto na allegro.Sprzedajesz?Felgi na pewno.Piękną masz tą prawie orginalną RS2 chłopie
Ostatnio zmieniony 14 gru 2012, 16:15 przez Slawo777, łącznie zmieniany 2 razy.
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jednak jedynie RS2 jest obdarzony w soczewki ale myślę że kasa klienta miała duże znaczenie.I zgadzam się z Mabrothrax.Moja w wyposażeniu ma wspomaganie, szyberdach,przycisk wyłączania ABS oraz regulacje reflektorów. Ale mnie to pasuje :mrgreen: tylko żal braku QUATTRO.Radio,drewno tyle ile nadawało się ze szrotu,kierownica z ogłoszeń od Nas,wykładziny,wygłuszenie silnika to Ja dopłaciłem do wyposażenia
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2015, 11:04 przez Slawo777, łącznie zmieniany 1 raz.
Coś tam zawsze modzę i może koniec końców coś wstawię cha cha.Ale to chyba bardziej sprawy mechaniczne są choć nieeee dorwałem maskowanie nawiewów w kolorze segment babci od eSPe.Pozdrawiam
Jakiś czas temu zrobiłem rozrząd czyli z cztery miesiące temu.Miałem dwa podejścia za pierwszym razem był kompletny kit INA,pompa Dolz oraz termostat Wahler.Niestety pompa to była porażka,bubel,panowie z daleka.Po złożeniu i pierwszym odpaleniu,bicie na rolce.Co się później okazało również za płytko była osadzona i ocierała o osłonę.Jakiś czas pojeździłem,zaczęła szumieć a przy demontażu zauważyłem przeciek przy uszczelniaczu.Reklamację uznano <ok> Znalazłem taniej SKF,różnica w wykonaniu na prawdę kolosalna.Z resztą wcześniej była Ruville którą też polecam bo przepuściła uszczelką a cały rozrząd mógł by jeszcze pośmigać.Dzięki niej i demontażu bubla wpadłem na pomysł by po 1000km dociągnąć jeszcze raz.Uszczelka siada więc śrubki poddały się temu zabiegowi.Zapewniam,nic nie cieknie a będzie większa pewność że po 40tyś nie przepuści.
[ Dodano: 2014-02-26, 00:19 ]
Przyszedł czas zmienić amortyzatory.W pierwszym etapie tył.Wybór padł na KYB gazowe i jak na razie jestem zadowolony z wyboru.Dostałem dobrą cenę a w pudełku oprócz nakrętek są osłony i odboje.Oby opakowanie szło równym krokiem z wykonaniem.Z zamontowaniem nie było większego problemu bo co smar miedziany to smar miedziany.Od jakiegoś czasu jest też naklejka na zadku <ok>
[ Dodano: 2014-03-07, 08:59 ]
Ostatni etap,przód.Jakiś czas temu kupiłem na szrocie lepciejsze Mcphersony które omalowałem.Przy rozbieraniu nie miałem dużego problemu i składaniu bo już raz w nim to robiłem więc żeby się nie po zapiekało zastosowałem miedziany smar.Jedyny problem stworzyły końcówki drążków choć też były smarowane.Jedną z nich musiałem rozciąć Boschem,druga w rękach się odkręciła.Przy skręcaniu nowe okazały się z cukru,kolejny badziew ale moja wina.Chyba dzieci powinny je skręcać.Lepiej dołożyć raz a nie dwa i paczmy jakie mają nakrętki czyli przynajmniej twardość 10.Pozdrawiam
Jakiś czas temu zrobiłem rozrząd czyli z cztery miesiące temu.Miałem dwa podejścia za pierwszym razem był kompletny kit INA,pompa Dolz oraz termostat Wahler.Niestety pompa to była porażka,bubel,panowie z daleka.Po złożeniu i pierwszym odpaleniu,bicie na rolce.Co się później okazało również za płytko była osadzona i ocierała o osłonę.Jakiś czas pojeździłem,zaczęła szumieć a przy demontażu zauważyłem przeciek przy uszczelniaczu.Reklamację uznano <ok> Znalazłem taniej SKF,różnica w wykonaniu na prawdę kolosalna.Z resztą wcześniej była Ruville którą też polecam bo przepuściła uszczelką a cały rozrząd mógł by jeszcze pośmigać.Dzięki niej i demontażu bubla wpadłem na pomysł by po 1000km dociągnąć jeszcze raz.Uszczelka siada więc śrubki poddały się temu zabiegowi.Zapewniam,nic nie cieknie a będzie większa pewność że po 40tyś nie przepuści.
[ Dodano: 2014-02-26, 00:19 ]
Przyszedł czas zmienić amortyzatory.W pierwszym etapie tył.Wybór padł na KYB gazowe i jak na razie jestem zadowolony z wyboru.Dostałem dobrą cenę a w pudełku oprócz nakrętek są osłony i odboje.Oby opakowanie szło równym krokiem z wykonaniem.Z zamontowaniem nie było większego problemu bo co smar miedziany to smar miedziany.Od jakiegoś czasu jest też naklejka na zadku <ok>
[ Dodano: 2014-03-07, 08:59 ]
Ostatni etap,przód.Jakiś czas temu kupiłem na szrocie lepciejsze Mcphersony które omalowałem.Przy rozbieraniu nie miałem dużego problemu i składaniu bo już raz w nim to robiłem więc żeby się nie po zapiekało zastosowałem miedziany smar.Jedyny problem stworzyły końcówki drążków choć też były smarowane.Jedną z nich musiałem rozciąć Boschem,druga w rękach się odkręciła.Przy skręcaniu nowe okazały się z cukru,kolejny badziew ale moja wina.Chyba dzieci powinny je skręcać.Lepiej dołożyć raz a nie dwa i paczmy jakie mają nakrętki czyli przynajmniej twardość 10.Pozdrawiam