Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 B3] czarna 80 by paweł, End of Story :/

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.

jaki kolor 15" stali?

1. biały
20
45%
2. czarny mat
24
55%
 
Liczba głosów: 44

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 15 gru 2012, 07:31

funny44 pisze:przerabiałem to samo.dolny waż podczas jazdy ma byc zimny nawet jak masz 90 stopni powinien robic sie cieply na postoju wtedy termostat sie otwiera.
Kolego i tu się mylisz dolny waż nie powinien byc zimny, zaczyna się nagrzewac gdy termostat powoli puszcza duży obieg a całkowite otwarcie ma przy ok 87 st i termostat sie nie otwiera na postoju bo w upalne dni podczas jazdy gotowałbyś slinik to raz a dwa wentylator by się nie włączył bo chłodnica też zimna Taka moja teoria ;-)
funny44 pisze:a twarde węże odpowiada korek od zbiorniczka i nie kupuj tych za 15zł tylko oryginalny ze sklepu albo oryginalny jakis ze szrotu.Ja kupiłem nowy zamiennik za 15zł dalej mialem twarde węże i cisnienie a problem ustapil po zmianie. :-D
z korkiem na razie dam sobie spokój, dzisiaj wymienię termostat i zobaczymy co się będzie działo
GerB3 pisze:Ten termostat to sprawdź sobie najpierw w domu czy się dobrze otwiera bo założysz a moze być gorzej jak teraz ;-)
taki właśnie mam zamiar, tylko jest ten problem że nie mam termometru z tak duża skalą ale chociaż zobaczę czy się w ogóle otwiera
kojak85 pisze:Co do wahań temperatury to sprawdź sobie jeszcze czy masz dobrze osadzony przewód na czujniku temperatury na głowicy.
czujnik raczej dobry, przewody sprawdzałem i są ok tak jak wsuwki nie zaśniedziałe ani nic, poz zwarci przewodów do siebie temp leci do 120 na desce czyli sprawny, mam rację? <ok>

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 16 gru 2012, 10:19

Termostat wymieniony i wszystko jest git, no prawie :-P nie dzieją się już takie cuda jak wcześniej ładnie się nagrzewa i trzyma temp równo 90st ale najprawdopodobniej pompa kończy już swój żywot bo grzanie przy wyższych obrotach rzędu 4 tys jest o wiele lepsze a nagrzewnica i tak swoją droga do wymiany bo jest zamulona ale to już na wiosnę, stary płyn wyglądał tak :evil:
Obrazek
Normalnie tragedia a w zbiorniczku błoto, szykuje się porządne płukanie układu.

Po zalaniu nowego płynu układ był dośc uparty do odpowietrzenia, bo łapał temp 110 a termostat nie otwierał ale po zdjeciu przewodu od nagrzewnicy dłuższy czas szło powietrze i jakoś poszło :-P W końcu coś grzeje w dupowozie <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:21 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 16 gru 2012, 10:24

Mam jeszcze takie pytanie, ile wchodzi płynu do zalania całego układu od zera po wymianie termostatu :?: bo wlałem już chyba z 6l i jeszcze trochę pociągnął ;-)

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 16 gru 2012, 11:06

jeżeli na maxa wszystko dosłownie z układu chłodzącego wylałeś to pamiętam ze coś około 7 litrów

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 16 gru 2012, 11:13

pawelec_ pisze:około 7 litrów
Dzięki pawelec_, <piwo>

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 19 gru 2012, 10:36

Tragedia w aucie, a mianowicie oberwane wyjście na przewód z nagrzewnicy :evil:
Obrazek

Niestety tymczasowo musiałem z robic obejście nagrzewnicy bo autko potrzebne, no i trzeba hulac bez ogrzewania :-/ brr... Wymiana nagrzewnicy nastąpi zapewne jak bd cieplej a może nawet i na wiosne bo jest z tym roboty.

Obrazek
Może ma ktoś pomysł jak to ogarnac bez wymiany nagrzewnicy? będę wdzięczny za pomoc <piwo>
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:20 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 19 gru 2012, 14:29

miałem taki sam problem we francuzie, rurka miedziana typu kolanko dopasować, i klej Poxipol , dobrze odtłuścic, i musi trzymać, mi tam przynajmniej pare lat trzymało,powodzenia. :-/

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 19 gru 2012, 17:09

Arteriusz pisze:Poxipol , dobrze odtłuścic, i musi trzymać
No właśnie tak myślałem żeby próbowac coś dokleic, a jeszcze takie pytanie to jest wlotowa czy wylotowa z nagrzewnicy :roll: bo już nie wiem :?:

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 19 gru 2012, 17:34

tylko poxipol szary nie przezroczysty bo jest słabszy

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 19 gru 2012, 17:58

Pavell, jeśli masz gdzieś kawałek garażu to wymiana nagrzewnicy jeśli robisz to pierwszy raz, zajmie Ci max do 10h sama nagrzewnica też nie jest specjalnie droga, trzeba się tylko zebrać w sobie i mieć ten kawałek dachu nad głową do roboty.

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 19 gru 2012, 18:10

a nie dasz rady wsunac dalej rurki na ten kruciec ? wywal ta gume co jest poniedzy rurkami i dzialaj . a jak to miedz to ja bym to polutowal ;-)

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 19 gru 2012, 18:18

k3llys, no garaż mam, co prawda nie ogrzewany ale jest ;-) chęci też mam no ale to już raczej po świętach. Fotostory już pobrane więc jakoś trzeba będzie zadziałac.
bzibzi pisze:a nie dasz rady wsunac dalej rurki na ten kruciec ? wywal ta gume co jest poniedzy rurkami i dzialaj . a jak to miedz to ja bym to polutowal ;-)
no właśnie chodzi o to że już tak próbowałem i cieknie, ale zobaczę co będzie jak wywalę to gumę może wejdzie trochę dalej. Polutowac tego nie da rady bo to plastik, zresztą częśc która się odłamała jest pęknieta :evil:

Dzięki za rady chłopaki, jutro zobaczę co da się zrobic <piwo>

Awatar użytkownika
bzibzi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 685
Rejestracja: 05 mar 2012, 09:16
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: bzibzi » 19 gru 2012, 18:54

Pavell pisze:Polutowac tego nie da rady bo to plastik
co tam masz plastikowego ? to tego krocca co ledwo wystaje bym dolutowal kawalek miedzianej rurki

Awatar użytkownika
Pavell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 499
Rejestracja: 18 sie 2010, 08:46
Lokalizacja: LJA
Kontakt:

Post autor: Pavell » 20 gru 2012, 12:10

A więc tak postanowiłem nic z tym nie kombinnowac i zakupiłem dziś nową nagrzewniczke :-P febi blistein, teraz zostaje tylko wymiana
Obrazek

Powie mi ktoś jeszcze do czego jest ta uszczelka piankowa która była z nagrzewnica :?:
bo pierwszy raz bd takie coś robił i jakoś nie w temacie jestem :-)
Ostatnio zmieniony 17 lut 2013, 17:19 przez Pavell, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
k3llys
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 903
Rejestracja: 08 sty 2011, 16:19
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Post autor: k3llys » 20 gru 2012, 12:37

Pavell, z tego co pamiętam to ona uszczelnia miejsce styku nagrzewnicy z jej plastikową obudową pod deską rozdzielczą, innymi słowy musisz obkleić nią górną część nagrzewnicy, jak rozbierzesz starą to będziesz wiedział o co biega ;-)

i nie martw się nie ogrzewanym garażem, ja to robiłem początkiem stycznia też w nie ogrzewanym garażu i dałem radę, to nic że 3 dni później zdechły mi uszczelki pod głowicami <ok>

i gdzieś na forum jest opisane bardzo dobrze jak wymienić nagrzewnicę. Powodzenia!

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl