Kolego i tu się mylisz dolny waż nie powinien byc zimny, zaczyna się nagrzewac gdy termostat powoli puszcza duży obieg a całkowite otwarcie ma przy ok 87 st i termostat sie nie otwiera na postoju bo w upalne dni podczas jazdy gotowałbyś slinik to raz a dwa wentylator by się nie włączył bo chłodnica też zimna Taka moja teoriafunny44 pisze:przerabiałem to samo.dolny waż podczas jazdy ma byc zimny nawet jak masz 90 stopni powinien robic sie cieply na postoju wtedy termostat sie otwiera.
z korkiem na razie dam sobie spokój, dzisiaj wymienię termostat i zobaczymy co się będzie działofunny44 pisze:a twarde węże odpowiada korek od zbiorniczka i nie kupuj tych za 15zł tylko oryginalny ze sklepu albo oryginalny jakis ze szrotu.Ja kupiłem nowy zamiennik za 15zł dalej mialem twarde węże i cisnienie a problem ustapil po zmianie.
taki właśnie mam zamiar, tylko jest ten problem że nie mam termometru z tak duża skalą ale chociaż zobaczę czy się w ogóle otwieraGerB3 pisze:Ten termostat to sprawdź sobie najpierw w domu czy się dobrze otwiera bo założysz a moze być gorzej jak teraz
czujnik raczej dobry, przewody sprawdzałem i są ok tak jak wsuwki nie zaśniedziałe ani nic, poz zwarci przewodów do siebie temp leci do 120 na desce czyli sprawny, mam rację? <ok>kojak85 pisze:Co do wahań temperatury to sprawdź sobie jeszcze czy masz dobrze osadzony przewód na czujniku temperatury na głowicy.