Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi Coupe 8B][SWAP AEB] Sucza Rudość

Prezentacja w/w od 1980 do 1996 lub od 1991 do 2000.
Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2012, 08:52

Maszu, odnośnie tego co napisałeś u słonika o jakimś lagu.. :D, zmień ten przewód fi 10 na fi 8 albo 6, bez przesady ale zapodałeś kabel na 500PS. Jak to nic nie da, to założ pompę paliwa która ja Ci dałęm od 1.8T.., może Twoja po prostu już się kończy.

N75 ma 6 miesięcy i był kupiony w ASO.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3693
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 16 gru 2012, 10:39

A maszu ma cały czas pompę od NG?

Ona chyba jest ździebko inna niż ta w innych silnikach (wysokociśnieniowa czy coś).

Może ona coś pierniczy.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 16 gru 2012, 10:42

sagem, akurat podajacy byl taki sam, taki sam przekroj mial stary. wiec nie wiem ocb?
zamienialem na takie same fi jakie byly z tym ze na powrotnym tak czy siak byly zwęzki wiec je zniwelowalem redukujac fi przewodu.
no nic, zmienie pompe, jak to nie pomoze to wroce do takich samych przekrojow wezy jakie byly...
a cisza w temacie oznacza to ze nie ma czasu pisac o tym co sie dzieje, albo nie bylo czasu fotki robic...

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 16 gru 2012, 10:43

eSPe pisze:A maszu ma cały czas pompę od NG?
tak, pompa caly czas siedzi ta od NG... jezeli k-jeta dawala rade napelnic to to tym bardziej.

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 gru 2012, 10:46

Pompa od NG podaje prawie 6 bar, więc do 1.8T nawet jak będzie niedomagać to będzie trybić bardzo dobrze. Bosch 044 daje 6 barów więc no :-P

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 gru 2012, 11:27

Pompa od Ng daje 6,5bar wiec sobie poradzi, o ile jest sprawna.
Bez przesady, zmuieniajac przewody tylko w komorze silnika nawet jak damy wieksza srednice to niewiele zmieni bo pod podloga dalej mamy weziej wiec taka zmiana zmienia niewiele.

Ja to widze tak albo logi z czasu otwarcia wtryskow, albo wskaznik doladowania i zobaczyc co sie dzieje.

Maszu na kazdym biegu tak jest?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2012, 11:53

Najpierw to podepnij Vaga, choć na by nie obstawiał nic w elektronice czy sterowaniu turbo, bo tak nagle z "dupy" po zmianie przewodów paliwowych nic się powinno zepsuć.

Wiem, że tam jest pompa wysokociśnieniowa dlatego kazałem ją maszu zostawić, nie zmieniać na moją, ale może już kończy żywot..

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 16 gru 2012, 19:28

dziwny temat... zamontuje wskaznik, zvaguje i bede myslal dalej...
dziena za podpowiedzi <piwo>

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 gru 2012, 20:30

Zrob log dynamiczny czasu otwarcia wtryskiwaczy i podeslij mi.

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 16 gru 2012, 20:38

003 i 011 o ile dobrze sie orientuje?

wtryskiwacze i turbo, czy same wtryskiwacze?

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2012, 20:41

Jak to będą wtryski Maszu, to dam Ci za darmo drugie, bo miałem zapasowe ;-)

Choć to dziwne, żeby nagle ich wydajność się zaczęła kończyć..

Awatar użytkownika
Mabrothrax
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2442
Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mabrothrax » 16 gru 2012, 20:44

Ja wiem czy dziwne? Takie rzeczy działają działają i pierdut, nie działają. Normalka :)

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 16 gru 2012, 20:45

Mabrothrax pisze:Ja wiem czy dziwne? Takie rzeczy działają działają i pierdut, nie działają. Normalka :)
Raczej nie normalka, bo nawet jak jeden wtrysk za mało podlewa to objawy są inne, a co, nagle 4 nie dają rady ?. Trochę nie tak, uważam.

Nie ma co gdybać i wróżyć z fusów, VAG i dopiero będzie można rozmawiać dalej.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 gru 2012, 21:08

Na 11 nie ma doladowania w AEB, wogole go nie ma bo AEB nie ma czujnika cisnienia doladowania, a wtryski nie pamietam, chyba 003 tak jak napisales albo 001 hmmm, wartosc wyrazona w "ms" znajdziesz ;)

Awatar użytkownika
Maszu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1672
Rejestracja: 03 paź 2010, 23:40
Lokalizacja: WWE/WPI

Post autor: Maszu » 16 gru 2012, 21:12

oka, dziena za info.
jak sie cos ruszy to dam umówiony znak sygnał <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi Coupe / Cabrio.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl