B4Q A TDI. Wszystko na sprzedaż :)
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Mój. :mrgreen:chmiel25 pisze:Zrobił dziś 460km za 300pln i niech ktoś mi napisze że V6 pali mu 9litrów to go wsadze i karze jechać daną trase.
W swojego mogę śmiało wsiadać i jechać w jaką trasę chcesz i zapewniam że przy prędkości spokojnej 90km/h zmieszczę się w 8,5 a przy 110-120 w 10 z palcem w ... eee.... w nosie. :mrgreen:
Wiem ile pali bo przed i po trasie leję pod korek. :mrgreen:
Mi wyszlo 12 litrow jadąc z tirami i obchodząc sie z gazem jak z jajkiem. raz zobaczyłem 3000 obr. Jakiaś porażka. Wole swoje TDi bo umęczyłem się strasznie.
Espe nie wiem może przestań swojego wozić na lawecie i zacznij jeździć to zobaczysz ile pali na prawde.
Mi nie dawaj ga jak zaczne nim normalnie jeżdzić to z 20 nie wyjdzie. :mrgreen:
Espe nie wiem może przestań swojego wozić na lawecie i zacznij jeździć to zobaczysz ile pali na prawde.
Mi nie dawaj ga jak zaczne nim normalnie jeżdzić to z 20 nie wyjdzie. :mrgreen:
:mrgreen:chmiel25 pisze:Espe nie wiem może przestań swojego wozić na lawecie i zacznij jeździć to zobaczysz ile pali na prawde.
ABK cabrio 10l/100 km nigdy się nie udało <osohozi> 11, 12 <mikolaj> fakt że mówimy o mieście... wracając ze spota 170km/h na rokicińskiej <mikolaj> zawsze znajdzie się klient co chace mi udowodnić że jego kia ceed jest szybsza <mikolaj>
zresztą nie porównuje się benzyny do diesla bo to całkowicie inne obiegi, są.
diesel jeśli nie jest przesadnie udziwniony pod kątem czystości spalin z natury jest silnikiem ekonomicznym nawet o dużej pojemności,
tu na stałą ilość powietrza w zależności od zapotrzebowania na moc doprowadzasz tyle paliwa ile aktualnie potrzeba, w benzynie już musisz zachować niemal stały skład mieszanki paliwo powietrze, zmienia sie ona tylko w zakresie współczynnika nadmiaru powietrza, od 0,9 (bogata dawka wykorzystywana przy dużym zapotrzebowaniu na moc) do 1.2 ( uboga do jazdy "ekonomicznej" z małymi obciążeniami)
musisz doprowadzić odpowiednią ilość mieszanki a dławienie poboru mieszanki przez silnik za pomocą przepustnicy powoduje duże straty przez co potrzeba sporej ilości paliwa nawet do funkcjonowania silnika na luzie.
u mnie w C4 2.5TDI w automacie na trasie spala między 5,5 a 6,5l w zależności od nogi, w miescie już około 9l ale tutaj winna jest moja prawa stopa , przy spokojnej eździ po mieście można zejść do 7,5-8l
benzyna poprostu musi swoje wciągnąć i tam pojemność karmimy, im większa pojemność tym w sumie więcej auto pali, można jeszcze nieco sytuację podratować jakąś długą skrzynką biegów ale wtedy znów ginie nam atut w postaci dynamiki.
spalanie w benzyniaku poprostu wynika nie tylko z jego konstrukcji ale i z powodu zasad według jakich funkcjonuje, zubożysz w benzynie mieszankę silnik zacznie Ci się topić, dasz za dużo wcale więcej nie uzyskasz.
trochę lepiej wypadają małe doładowane benzyniaki ale i nawet one jak zaczniesz deptać to spalaniem zaczną przypominać dużą rasową benzynę, trochę inaczej sprawa w benzyniaku będzie wyglądać z bezpośrednim wtryskiem ale i naweet tutaj nie zrobisz spalania takiego jak w Dieslu,
wynika to także z mniejszej wartości opałowej benzyny.
diesel jeśli nie jest przesadnie udziwniony pod kątem czystości spalin z natury jest silnikiem ekonomicznym nawet o dużej pojemności,
tu na stałą ilość powietrza w zależności od zapotrzebowania na moc doprowadzasz tyle paliwa ile aktualnie potrzeba, w benzynie już musisz zachować niemal stały skład mieszanki paliwo powietrze, zmienia sie ona tylko w zakresie współczynnika nadmiaru powietrza, od 0,9 (bogata dawka wykorzystywana przy dużym zapotrzebowaniu na moc) do 1.2 ( uboga do jazdy "ekonomicznej" z małymi obciążeniami)
musisz doprowadzić odpowiednią ilość mieszanki a dławienie poboru mieszanki przez silnik za pomocą przepustnicy powoduje duże straty przez co potrzeba sporej ilości paliwa nawet do funkcjonowania silnika na luzie.
u mnie w C4 2.5TDI w automacie na trasie spala między 5,5 a 6,5l w zależności od nogi, w miescie już około 9l ale tutaj winna jest moja prawa stopa , przy spokojnej eździ po mieście można zejść do 7,5-8l
benzyna poprostu musi swoje wciągnąć i tam pojemność karmimy, im większa pojemność tym w sumie więcej auto pali, można jeszcze nieco sytuację podratować jakąś długą skrzynką biegów ale wtedy znów ginie nam atut w postaci dynamiki.
spalanie w benzyniaku poprostu wynika nie tylko z jego konstrukcji ale i z powodu zasad według jakich funkcjonuje, zubożysz w benzynie mieszankę silnik zacznie Ci się topić, dasz za dużo wcale więcej nie uzyskasz.
trochę lepiej wypadają małe doładowane benzyniaki ale i nawet one jak zaczniesz deptać to spalaniem zaczną przypominać dużą rasową benzynę, trochę inaczej sprawa w benzyniaku będzie wyglądać z bezpośrednim wtryskiem ale i naweet tutaj nie zrobisz spalania takiego jak w Dieslu,
wynika to także z mniejszej wartości opałowej benzyny.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Chyba cię bUg opuścił.pawelrybak15 pisze:Pierwszy diesel chyba chodził na pył węglowy
Niestety z racji braków finansowych muszę mieć auto do wszystkiego i do niczego.arwam pisze:co tu dużo mówić...
Tomek jest po słusznej stronie mocy, po ciemnej stronie mocy
Czyli badziew.
Ropa jest do traktora a gaz do zapalniczek.
MOc robi się z turbo benzyny i tylko to nadaję się do męskiego upalania.
A kogo to boli to jeszczę mu jajka nie obrosły :mrgreen: