Witam
Mam problem z ogrzewaniem, zamiast ciepłego powietrza leci tylko letnie a obydwa węże nagrzewnicy są gorące, przed nagrzewnicą na wężach mam trójniki i tam jest wpięty parownik - tak jest od 9lat i wszystko było ok, nie jestem pewien czy w warsztacie nie zamienili przypadkiem węży przed trójnikami, czy tak jak jest opisane na zdjęciu jest dobrze ?
Niestety do układu chłodzenia był dolewany uszczelniacz - mógł zablokować nagrzewnicę ? Jeśli tak czego najlepiej użyć do jej oczyszczenia ?
[B4 2.0 ABK] Problem z ogrzewaniem, opdłączenie nagrzewnicy
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
no pewnie mógł, pewnie nie tylko nagrzewnicę ale i chłodnicęabes7 pisze:Niestety do układu chłodzenia był dolewany uszczelniacz - mógł zablokować nagrzewnicę ?
A nagrzewnica u mnie jest chyba podłączona odwrotnie ale nie do końca jestem pewien więc zaraz pójdę to jeszcze sprawdzić.
[ Dodano: 2012-12-19, 17:21 ]
Jednak nagrzewnica jest podłączona jak na Twojej fotce.
Mi dwa lata temu nagle padło ogrzewanie, oczywiście jak na zewnątrz było -15 stopni. Pół roku wcześniej przez poprzedniego właściciela była wymieniana nagrzewnica bo się puszczała i ciekła. Klapy sterujące kierunkiem powietrza w obudowie nagrzewnicy wykonane są z blachy z dużymi otworami oklejonej z obydwu stron pianką. U mnie ta pianka nasiąkła borygiem....co przyśpieszyło jej proces degradacji. Po rozebraniu obudowy nagrzewnicy okazało się że pianki już nie ma......wydmuchało jej resztki w kanały powietrzne. Ponowne oklejenie nową pianką przywróciło pełnosprytne działanie nagrzewnicy Mam nadzieję że Tobie się to nie przytrafiło bo jest trochę roboty przy tym :->