Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Problem z nastawnikiem !!!

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 01 paź 2012, 21:50

tak samo jak odbarwiony :mrgreen: czyli dla naszych zetorkow to czyste samobojstwo :evil: lalem swego czasu opal do mojego escorta na pompie lucasa mechanicznej. efekt? po 3 tys km jazdy na opale zaczely mi obroty falowac na jalowym

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 01 paź 2012, 22:36

ja tam cala zime lalem, i mi chwilowo przestaly falowac. niema na to zasady.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 paź 2012, 16:10

Arteriusz pisze:dobra. a od na przykład lania przez okres zimowy opału czystego, bez zadnego mieszania, jak to bedzie działało na nastawnik?
Do nastawnika ma się to nijak ...akurat w nim niema niczego co wymaga specjalnego smarowania ...za to w dolnej części pompy i owszem ...i tam jak pogorszysz smarowanie ,a lejąc suchy czysty opał ,pogorszysz na pewno ,wcześniej czy pużniej to poczujesz ...ale nie ma reguły kiedy ,bo pompy są w różnym stanie i jak jest igła to dłuuuuuugo trzeba będzie czekać na efekty ;-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 02 paź 2012, 19:46

no i gitm mam pełny zbiornik opału, i teraz co propnujecie dolac zeby było tłuściej :-/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 paź 2012, 20:02

Arteriusz pisze: mam pełny zbiornik opału, i teraz co propnujecie dolac zeby było tłuściej :-/
Olej do dwusuwów ,np.czerwony półsyntetyczny 2T ,cena ok 13-15 zł za 1 l ,proporcja 150 ml oleju na 30l oranżady będzie w sam raz 8-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 02 paź 2012, 20:04

nie bedzie zasłony dymnej po tym? i ktory kupić proponujesz?
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=18924

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 paź 2012, 20:06

Arteriusz pisze:nie bedzie zasłony dymnej po tym?
:roll: przy takiej proporcji ,nie ma prawa być 8-) a jaki ja używałem i obecnie czasem doleję do ropki ,juz napisłem <ok> 2 T do dwusuwów z orlenu ;-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 02 paź 2012, 20:10

no i o taka odpowiedz chodziło, tylko ze ja mam 60L w zbiorniku to co 300ml lejkiem pchać? i bujac na boki :-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 02 paź 2012, 22:21

Arteriusz pisze:tylko ze ja mam 60L w zbiorniku to co 300ml lejkiem pchać? i bujac na boki :-)
Poczekaj aż ubędzie z połowę i dolej ;-) bo na pełnym baniaku raczej się nie zmiesza jak trzeba ...Jak teraz nie dolejesz ,tylko następnym razem , to tragedi tez nie będzie 8-)

Awatar użytkownika
Arteriusz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1172
Rejestracja: 13 cze 2010, 21:57
Lokalizacja: Raciąż

Post autor: Arteriusz » 02 paź 2012, 22:31

w zeszła zime tez jezdziłem i było lepiej niz na ON, leprzy sprint do setki. i odpalanie przy -25, dzieki za odp co do oliwy. bedzie <ok>

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 20 gru 2012, 23:28

witam w mojej maleńkiej udalo sie mam indukcyjny mój mechanior mi go przeczyścił ,troszke lepiej ale dalej problem wraca ,co robić poczyścic pare razy ,wymontowac i przeczyścic ?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 21 gru 2012, 15:49

Kolego opisz co dokładnie Ci się dzieje z autem? Indukcyjny jak dobrze wyczyścisz pompa jak nie produkuje opiłków to ma chodzić bez zarzutów :-)

elbula
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 12 lis 2012, 23:22
Lokalizacja: prochowice

Post autor: elbula » 21 gru 2012, 19:19

tak szarpanko jakby telepanie autkiem na niskich obrotach tak na 3 i 4 biegu w przediale 1500-2000 obr ,na luzie ,postoju nic nie faluje .obrotki ładnie trzymaja ,jak mi mechanior przeczyścił troszke lepiej ale tak z 10procent lepiej ,a i czyścił zdjoł pokrywke i przedmuchał powietrzem pare razy nastawnik troszke opiłkóów było tam widać .mówił ze robił to juz pare razy ,przedmuchać jeszcze a jak nie pomoże to wymontować i poczyścić dokładnie nastawnik pompe

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 gru 2012, 19:36

Dmuchać to można białowłosą a nie nastawnik z góry :mrgreen: Tylko zdjąć, rozebrać i ręcznie przeczyścić.

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 21 gru 2012, 19:39

Szkoda zabawy w jakieś dmuchania wyciągnąć nastawnik z pompy dobrze wyczyścić i spokój a czyściłeś czujnik położenia wału przez to tez czasami poszarpuje podczas jazdy

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl