[b4 NG]swap na 7a
[b4 NG]swap na 7a
Witam.W sumie to jestem tu nowy bo pierwszy raz piszę tak więc proszę mnie z góry nie pojechać Posiadam b4 2,3 10V quatrro i planuje swap na 2,3 20V i stąd kilka pytań,instalacja i komp to wiadoma rzecz do wymiany ale:
1.czy do silnika 7a bez problemu podłącze wspomaganie kierownicy i hamulce z NG(dodam że pompa wspomagania będzie wraz z silnikiem 7a)
2.czy była różnica między skrzyniami biegów 7a a NG(chodzi mi o osiągi auta a nie mocowania w silniku)jeżeli tak lub nie to czy warto też przy okazji wymienić
3.jaką rozsądna cenę warto zapłacić za ten silnik w dobrym stanie
4.i proszę o podpowiedź kilku innych mniej znanych drobnostek potrzebnych w tej przekładce
Z góry dziękuje za pomoc <mikolaj>
1.czy do silnika 7a bez problemu podłącze wspomaganie kierownicy i hamulce z NG(dodam że pompa wspomagania będzie wraz z silnikiem 7a)
2.czy była różnica między skrzyniami biegów 7a a NG(chodzi mi o osiągi auta a nie mocowania w silniku)jeżeli tak lub nie to czy warto też przy okazji wymienić
3.jaką rozsądna cenę warto zapłacić za ten silnik w dobrym stanie
4.i proszę o podpowiedź kilku innych mniej znanych drobnostek potrzebnych w tej przekładce
Z góry dziękuje za pomoc <mikolaj>
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3822
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
planujesz do tego gaz?
Wiesz, te dwa silniki to zupełnie odmienne koncepcje osprzętu i zasilania silnika...
Co do wspomagania hamulców i kierownicy - tam są zupełnie odmienne koncepcje ich działania, dlatego musiałbyś przypasować pompę z NG do łapy 7A, aby pozostawić cały ukłąd z NG bo tak bedzie taniej.
Różnica w skrzyni oczywiście była. Czy będzie duża różnica - nie. Powinno się wszystko ładnie zgrać.
Drobnostek przy przekładce jest cała masa... jesteś na początku drogi doktoryzowania się z silnika 7A , więc powodzenia
Wiesz, te dwa silniki to zupełnie odmienne koncepcje osprzętu i zasilania silnika...
Co do wspomagania hamulców i kierownicy - tam są zupełnie odmienne koncepcje ich działania, dlatego musiałbyś przypasować pompę z NG do łapy 7A, aby pozostawić cały ukłąd z NG bo tak bedzie taniej.
Różnica w skrzyni oczywiście była. Czy będzie duża różnica - nie. Powinno się wszystko ładnie zgrać.
Drobnostek przy przekładce jest cała masa... jesteś na początku drogi doktoryzowania się z silnika 7A , więc powodzenia
Dzięki za odpowiedź a czy planuje gaz? odpowiedź brzmi stanowczo NIE! gaz to zło które zniszczyło moje NG,2 lata jazdy na lpg bez żadnej nawet usterki tak że nawet myślałem że to nie prawda iż gaz do tych jednostek jest surowo zabroniony aż w końcu stało się,na lpg chodzi dalej ale z paliwem to dzieją się takie cyrki że aż się nie chce tego ruszać i prawić dlatego powstał pomysł na 7a.Przepraszam że trochę nie w temacie ale potraktujmy to jako ostrzeżenie dla innych
przerabialem temat 2.3 10v fajnie ale malo padlo na 2.3 20v odczowalna roznica nie tylko na swiatlach jak i w trasie autostrada daje rade na kazdym biegu ale w miare jedzenia rosnie apetyt i teraz jest 2.2t w trakcie budowy wiec tak jak przedmowcy pisza zainwestuj w 1.8t lub 2.2t bo po jakims czasie bedzie znow malo ja przejezdzilem 2 sezony czyli kolo 8000km i juz nie bylo tego co bym chcial wiec sciezka przetarta szkoda czasu na wolno ssaka