[B4 2.3 NG] Temperatura silnika w okresie zimowym
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
Ja tylko powiem Wam jak miałem w chłodne dni w trasie-temperatura była na ok 80 st.Dodam tylko że:Pompa wody nowa,chlodnica ori nowa,zbiorniczek nowy,korek nowy,czujniki oba nowe,nagrzewnica nowa no generalnie ze starych rzeczy to mi przewody gumowe zostały :mrgreen: NIKI jak masz tak ze czasem Ci temperatura spada do zera a potem wzrasta to czujnik na bank-tez tak miałem.Jak bedziesz kupowac to kup bdb jakosci zamiennik markowy jakis bo inne klamia i to ostro.Mialem wloski zamiennik i klamal o...20 st :mrgreen: kupilem niemiecki i jest oki.W aso czujnik ponad 300 zl.Ewentualnie zimne luty w szafie ale o tym to wiesz.
ja wymieniłem termostat też na nowy i u mnie jest tak samo a silnik jest w pełni sprawny ! w trasie gdzie jest po niżej zera grubo,temperatura też się waha i potrafi spaść do 80-85 stopni.I pózniej sobie wraca do 92.ale widzę,że to normalne w NG więc nie będę kombinował.Kolego nie przejmuj się tym,widocznie tak ma być.Atrapę z przodu mam też kartonem zasłoniętą i poprzedni właściciel też tak robił.Więc szkoda nerwów i lepiej nie majstrować.
pozdrawiam
pozdrawiam
Ja też miałem NG jeździłem nim 7 lat i mi nigdy temperatura w czasie jazdy nie spadała poniżej 85 stopni oczywiście po wymianie termostatu a w zasadzie dwóch bo na pierwszym było gorzej jak na starym czyli długo się grzał i temperaturę trzymał w okolicy 70 , 80 stopni mimo tego ogrzewanie grzało dobrze , jeśli ogrzewanie słabo grzeje to morze klapy w nagrzewnicy się nie domykają
dla mnie pisanie ze mi podczas jazdy temperatura nie schodzi ponizej jakiejs tam wartosci to przy silniku na mechanicznym wtrysku nieporozumienie, do dyspozycji masz tylko dwie metody sprawdzenia temperatury: odczyt na zegarze i odczyt na czujniku dwupinowym poprzez pomierzenie rezystencji, oba pomiary moga byc obarczone duzyn bledem, podam na swoim przykladzie, mam C4 100 z klimatyzacja, jest mozliwosc podpiecia sie vagiem pod klimatronik i sprawdzenie temperatury plynu bo na wezu nagrzewnicy jest trzeci czujnik mierzacy temperature cieczy, u mnie podczas jazdy zegra pokazywa caly czas 90 st, a silnik palil jak smok, podlaczylem sie pod vaga i okazalo sie ze czujnik od klimy pokazuje 71 stopni, wyjalem termostat - zablokowany na otwarciu, wymienilem, auto mniej pali, wskazowka na wskazniku jak wczesniej pokazuje 90 stopni, to samo czujnik od klimy, takze reasumujaca przy mechawtrysku pisanie ze mam 85 albo 86 stopni moze byc mocno zludne...hopek03 pisze:Ja też miałem NG jeździłem nim 7 lat i mi nigdy temperatura w czasie jazdy nie spadała poniżej 85 stopni oczywiście po wymianie termostatu a w zasadzie dwóch bo na pierwszym było gorzej jak na starym czyli długo się grzał i temperaturę trzymał w okolicy 70 , 80 stopni mimo tego ogrzewanie grzało dobrze , jeśli ogrzewanie słabo grzeje to morze klapy w nagrzewnicy się nie domykają
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle
-
- Forum Audi 80
- Posty: 472
- Rejestracja: 01 lut 2012, 17:53
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Kożle