[Audi 80 B3] 1.6 TD JR by mrc - end of story str 13
Korzystając z dnia wolnego dalej doprowadzałem audi do seryjnego stanu. Tym razem wyleciał stożek w miejsce już kiedyś skompletowanego oryginalnego dolotu. Dzięki radom kolegów z forum przerobiłem turbinkę tak żeby węże pasowały mniej więcej jak przy oryginalnej turbinie garett t2.
Efekt jest taki że węże się już nie gniotą. Przy okazji skręciłem trochę turbinkę i ładuje teraz 1.2bara 8-)
więcej nie naładuje bo zawór bezpieczeństwa upuszcza wtedy powietrze. I dobrze
Muszę odmę dorwać bo kiedyś swoją zgubiłem w co może trudno uwierzyć ;P
Jutro robimy dalej. ]:->
Próbowałem dziś centralny. Podpiąłem tak jak mi radziliście i tylko "zamykał" tzn i tak jak wcisłem jeden z masterów to pompka chodziła długo mimo że siłowniki się zamknęły. A jak wyciągałem mastera to wogóle nie było reakcji. Zastanawiam się nad uniwersalnym elektrycznym cz z pilotem
Efekt jest taki że węże się już nie gniotą. Przy okazji skręciłem trochę turbinkę i ładuje teraz 1.2bara 8-)
więcej nie naładuje bo zawór bezpieczeństwa upuszcza wtedy powietrze. I dobrze
Muszę odmę dorwać bo kiedyś swoją zgubiłem w co może trudno uwierzyć ;P
Jutro robimy dalej. ]:->
Próbowałem dziś centralny. Podpiąłem tak jak mi radziliście i tylko "zamykał" tzn i tak jak wcisłem jeden z masterów to pompka chodziła długo mimo że siłowniki się zamknęły. A jak wyciągałem mastera to wogóle nie było reakcji. Zastanawiam się nad uniwersalnym elektrycznym cz z pilotem
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Uniwersalny elektryczny to dno w porównaniu z ori.
Ogarnij jak to było podłączone i musi działać - cudów nie ma.
Odmę koniecznie skompletuj a zawór na kolektorze ssącym zaślep
Wykręć z niego śrubę, podłóż pod nią jakiś bolec i wkręć z powrotem do wyczuwalnego oporu. Ten zawór jest zbędny a 1,2 bar nie zrobi krzywdy silnikowi.
Ogarnij jak to było podłączone i musi działać - cudów nie ma.
Odmę koniecznie skompletuj a zawór na kolektorze ssącym zaślep
Wykręć z niego śrubę, podłóż pod nią jakiś bolec i wkręć z powrotem do wyczuwalnego oporu. Ten zawór jest zbędny a 1,2 bar nie zrobi krzywdy silnikowi.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Spróbuj drugim masterem i opisz reakcjęmrc92ns pisze:Próbowałem dziś centralny. Podpiąłem tak jak mi radziliście i tylko "zamykał" tzn i tak jak wcisłem jeden z masterów to pompka chodziła długo mimo że siłowniki się zamknęły. A jak wyciągałem mastera to wogóle nie było reakcji. Zastanawiam się nad uniwersalnym elektrycznym cz z pilotem
(może jest uszkodzony). Odnośnie długiej pracy pompki... to może być nieszczelność w pneumatyce lub styk odcinający w pompce do przeczyszczenia i regulacji.
Wolny dzień bez dłubania przy audi jest dniem straconym <ok>
A więc wczoraj zamontowałem głośniki w tylnych drzwiach (elipsy Pioneer które zostały mi z cinquecento) tylko problem pojawił się z maskownicami. Trzeba będzie rezać. Teraz ładnie dźwięk rozprowadzany jest po samochodzie :)
Dziś zająłem się anteną radiową ponieważ nie odbierała mi żadnych stacji. Rozebrałem wszystko w bagażniku (podłoga i reszta zdrowe) żeby wyjąć antene. Musiałem polutować przewód antenowy tak jak ma być bo był zrobiony "na skrętkę" i teraz już ładnie odbiera. Jednak nie mogę jej całkiem wysuwać ponieważ lotka mi o nią zawadza i już raz ją złamałem :evil:
Ale jest dobrze :mrgreen:
Kolejna sprawa do przedyskutowania. Z racji tego że mam turbinę tylko chłodzoną olejem chciałbym usunąć obieg który mam zaślepiony po starej turbinie. I przy okazji chyba musiałbym pompkę wyjąć (która i tak nie działa bo kostka od turbiny jest nie podpięta). Wtedy by mi się zrobił większy porządek pod maską a tak to mam pełno niepotrzebnych węży.
Następnie będę musiał wymienić przewody paliwowe pod maską oraz przewody przelewowe na wtryskach ponieważ chyba gdzieś łapie któryś powietrze co widać po odpaleniu rano (kuleje tak może przez 2s)
Szukam sobie białych kierunków (już mam jeden) i zastanawiam się czy ich nie rozkleić i wymalować na czarno środek. A przednie lampy też bym tak mógł zrobić ale muszę złapać wenę 8-)
Denerwujące jest to że od strony kierowcy przód był lekko uderzony i cała ta strona jest za nisko tzn lampy zderzak, grill.
Nie był to duży dzwon bo maska jest szpachlowana, błotnik wymieniony +lampa i jedna część pasa przedniego. Muszę jakoś to zrobić bo to brzydko wygląda. Ale i tak jest dużo lepiej niż wtedy co ją kupiłem ;p
PS. Ciemny froncik już robiłem w cc
A kierunki miałem 3 rodzaje białe, czarne i pomarańczowe. Zakładane wg humoru hehe
A więc wczoraj zamontowałem głośniki w tylnych drzwiach (elipsy Pioneer które zostały mi z cinquecento) tylko problem pojawił się z maskownicami. Trzeba będzie rezać. Teraz ładnie dźwięk rozprowadzany jest po samochodzie :)
Dziś zająłem się anteną radiową ponieważ nie odbierała mi żadnych stacji. Rozebrałem wszystko w bagażniku (podłoga i reszta zdrowe) żeby wyjąć antene. Musiałem polutować przewód antenowy tak jak ma być bo był zrobiony "na skrętkę" i teraz już ładnie odbiera. Jednak nie mogę jej całkiem wysuwać ponieważ lotka mi o nią zawadza i już raz ją złamałem :evil:
Ale jest dobrze :mrgreen:
Kolejna sprawa do przedyskutowania. Z racji tego że mam turbinę tylko chłodzoną olejem chciałbym usunąć obieg który mam zaślepiony po starej turbinie. I przy okazji chyba musiałbym pompkę wyjąć (która i tak nie działa bo kostka od turbiny jest nie podpięta). Wtedy by mi się zrobił większy porządek pod maską a tak to mam pełno niepotrzebnych węży.
Następnie będę musiał wymienić przewody paliwowe pod maską oraz przewody przelewowe na wtryskach ponieważ chyba gdzieś łapie któryś powietrze co widać po odpaleniu rano (kuleje tak może przez 2s)
Szukam sobie białych kierunków (już mam jeden) i zastanawiam się czy ich nie rozkleić i wymalować na czarno środek. A przednie lampy też bym tak mógł zrobić ale muszę złapać wenę 8-)
Denerwujące jest to że od strony kierowcy przód był lekko uderzony i cała ta strona jest za nisko tzn lampy zderzak, grill.
Nie był to duży dzwon bo maska jest szpachlowana, błotnik wymieniony +lampa i jedna część pasa przedniego. Muszę jakoś to zrobić bo to brzydko wygląda. Ale i tak jest dużo lepiej niż wtedy co ją kupiłem ;p
PS. Ciemny froncik już robiłem w cc
A kierunki miałem 3 rodzaje białe, czarne i pomarańczowe. Zakładane wg humoru hehe
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
pawelrybak15, na pomarańczowych wygląda tak hmmm staro może jak by było ładnie spasowane to by grało.
Z centralem jak pisałem wyżej jest problem bo mi nie otwiera a jak zamyka to pompka się nie wyłącza. muszę jeszcze posiedzieć nad tym tematem.
nr 1 oznaczone są zmostkowane węże które szły do turbiny (jest włożona rurka i zaciśnięte opaskami) nr 2 jest zaznaczone co nie widać na foto gdzie są przewody które prawopodobnie szły do turbiny a nr 3 zaznaczyłem coś co wydaje mi się że jest tą właśnie pompą i pytanie czy mam racje.
andi77, jeden już mam a drugi dorwę jak tylko na szrot pojadę czy coś bo potrzebuję z uszczelką i parę innych pierdół typu odma.
Teraz przy 1.2bara ładnie się wkręca ;D
Z centralem jak pisałem wyżej jest problem bo mi nie otwiera a jak zamyka to pompka się nie wyłącza. muszę jeszcze posiedzieć nad tym tematem.
nr 1 oznaczone są zmostkowane węże które szły do turbiny (jest włożona rurka i zaciśnięte opaskami) nr 2 jest zaznaczone co nie widać na foto gdzie są przewody które prawopodobnie szły do turbiny a nr 3 zaznaczyłem coś co wydaje mi się że jest tą właśnie pompą i pytanie czy mam racje.
andi77, jeden już mam a drugi dorwę jak tylko na szrot pojadę czy coś bo potrzebuję z uszczelką i parę innych pierdół typu odma.
Teraz przy 1.2bara ładnie się wkręca ;D
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Mam problem z zawore bezpieczeństwa ponieważ na 1 lub 2 biegu gdy jadę powoli i depnę do spodu to jest taki chwilowy zanik mocy. Na wskaźniku ładowania widac jak osiąga 0.7-0.8 bara to wywala powietrze i dalej ładuje już normalnie 1-1.2
Narazie spadł śnieg i z trakcją jest problem ale postaram się coś nagrać. TO jakoś go całkiem zaślepić czy co?
Wcześniej jak droga nie była ślska ciągnął od samego dołu.
a i jeszcze jedno pytanie dało by się zrobić żeby zawór upustowy po zdjęciu nogi z gazu robił "psssst" ?? Taki blow off?
Narazie spadł śnieg i z trakcją jest problem ale postaram się coś nagrać. TO jakoś go całkiem zaślepić czy co?
Wcześniej jak droga nie była ślska ciągnął od samego dołu.
a i jeszcze jedno pytanie dało by się zrobić żeby zawór upustowy po zdjęciu nogi z gazu robił "psssst" ?? Taki blow off?