Korzystając z dnia wolnego dalej doprowadzałem audi do seryjnego stanu. Tym razem wyleciał stożek w miejsce już kiedyś skompletowanego oryginalnego dolotu. Dzięki radom kolegów z forum przerobiłem turbinkę tak żeby węże pasowały mniej więcej jak przy oryginalnej turbinie garett t2.
Efekt jest taki że węże się już nie gniotą. Przy okazji skręciłem trochę turbinkę i ładuje teraz 1.2bara 8-)
więcej nie naładuje bo zawór bezpieczeństwa upuszcza wtedy powietrze. I dobrze
Muszę odmę dorwać bo kiedyś swoją zgubiłem w co może trudno uwierzyć ;P
Jutro robimy dalej. ]:->
Próbowałem dziś centralny. Podpiąłem tak jak mi radziliście i tylko "zamykał" tzn i tak jak wcisłem jeden z masterów to pompka chodziła długo mimo że siłowniki się zamknęły. A jak wyciągałem mastera to wogóle nie było reakcji. Zastanawiam się nad uniwersalnym elektrycznym cz z pilotem
Uniwersalny elektryczny to dno w porównaniu z ori.
Ogarnij jak to było podłączone i musi działać - cudów nie ma.
Odmę koniecznie skompletuj a zawór na kolektorze ssącym zaślep
Wykręć z niego śrubę, podłóż pod nią jakiś bolec i wkręć z powrotem do wyczuwalnego oporu. Ten zawór jest zbędny a 1,2 bar nie zrobi krzywdy silnikowi.
Aa i jeszcze coś, nie korzystaj z hostingu IV.pl bo z tego dziadostwa za chwilę znikną wrzucone przez Ciebie foty :evil:
Proponuje picasę, foty nie znikają i jest na niej sporo miejsca na foty <ok>
Zablokuj go, każdy kto podkręca ciśnienie doładowania tak robi <ok>
Naprawdę warto to zrobić i wyregulować sobie ciśnienie doładowania tylko i wyłącznie na gruszcę od turbiny <ok>
mrc92ns pisze:Próbowałem dziś centralny. Podpiąłem tak jak mi radziliście i tylko "zamykał" tzn i tak jak wcisłem jeden z masterów to pompka chodziła długo mimo że siłowniki się zamknęły. A jak wyciągałem mastera to wogóle nie było reakcji. Zastanawiam się nad uniwersalnym elektrycznym cz z pilotem
Spróbuj drugim masterem i opisz reakcję
(może jest uszkodzony). Odnośnie długiej pracy pompki... to może być nieszczelność w pneumatyce lub styk odcinający w pompce do przeczyszczenia i regulacji.
Wolny dzień bez dłubania przy audi jest dniem straconym <ok>
A więc wczoraj zamontowałem głośniki w tylnych drzwiach (elipsy Pioneer które zostały mi z cinquecento) tylko problem pojawił się z maskownicami. Trzeba będzie rezać. Teraz ładnie dźwięk rozprowadzany jest po samochodzie :)
Dziś zająłem się anteną radiową ponieważ nie odbierała mi żadnych stacji. Rozebrałem wszystko w bagażniku (podłoga i reszta zdrowe) żeby wyjąć antene. Musiałem polutować przewód antenowy tak jak ma być bo był zrobiony "na skrętkę" i teraz już ładnie odbiera. Jednak nie mogę jej całkiem wysuwać ponieważ lotka mi o nią zawadza i już raz ją złamałem :evil:
Ale jest dobrze :mrgreen:
Kolejna sprawa do przedyskutowania. Z racji tego że mam turbinę tylko chłodzoną olejem chciałbym usunąć obieg który mam zaślepiony po starej turbinie. I przy okazji chyba musiałbym pompkę wyjąć (która i tak nie działa bo kostka od turbiny jest nie podpięta). Wtedy by mi się zrobił większy porządek pod maską a tak to mam pełno niepotrzebnych węży.
Następnie będę musiał wymienić przewody paliwowe pod maską oraz przewody przelewowe na wtryskach ponieważ chyba gdzieś łapie któryś powietrze co widać po odpaleniu rano (kuleje tak może przez 2s)
Szukam sobie białych kierunków (już mam jeden) i zastanawiam się czy ich nie rozkleić i wymalować na czarno środek. A przednie lampy też bym tak mógł zrobić ale muszę złapać wenę 8-)
Denerwujące jest to że od strony kierowcy przód był lekko uderzony i cała ta strona jest za nisko tzn lampy zderzak, grill.
Nie był to duży dzwon bo maska jest szpachlowana, błotnik wymieniony +lampa i jedna część pasa przedniego. Muszę jakoś to zrobić bo to brzydko wygląda. Ale i tak jest dużo lepiej niż wtedy co ją kupiłem ;p
PS. Ciemny froncik już robiłem w cc
A kierunki miałem 3 rodzaje białe, czarne i pomarańczowe. Zakładane wg humoru hehe
Nie dawaj białych kierunków, na ori pomarańczowych B3ka wygląda najlepiej
Co z tym Twoim centralnym zamkiem ?
Sfoć mi dokładnie jak masz pozaślepiany obieg wody po turbinie Garrett T2, bo mnie też to czeka jak wymienię turbo :roll:
pawelrybak15, na pomarańczowych wygląda tak hmmm staro może jak by było ładnie spasowane to by grało.
Z centralem jak pisałem wyżej jest problem bo mi nie otwiera a jak zamyka to pompka się nie wyłącza. muszę jeszcze posiedzieć nad tym tematem.
nr 1 oznaczone są zmostkowane węże które szły do turbiny (jest włożona rurka i zaciśnięte opaskami) nr 2 jest zaznaczone co nie widać na foto gdzie są przewody które prawopodobnie szły do turbiny a nr 3 zaznaczyłem coś co wydaje mi się że jest tą właśnie pompą i pytanie czy mam racje.
andi77, jeden już mam a drugi dorwę jak tylko na szrot pojadę czy coś bo potrzebuję z uszczelką i parę innych pierdół typu odma.
Mam problem z zawore bezpieczeństwa ponieważ na 1 lub 2 biegu gdy jadę powoli i depnę do spodu to jest taki chwilowy zanik mocy. Na wskaźniku ładowania widac jak osiąga 0.7-0.8 bara to wywala powietrze i dalej ładuje już normalnie 1-1.2
Narazie spadł śnieg i z trakcją jest problem ale postaram się coś nagrać. TO jakoś go całkiem zaślepić czy co?
Wcześniej jak droga nie była ślska ciągnął od samego dołu.
a i jeszcze jedno pytanie dało by się zrobić żeby zawór upustowy po zdjęciu nogi z gazu robił "psssst" ?? Taki blow off?
za takie psssst trzeba zaplacic cos kolo 300 zeta na alledrogo i podobno sie nie oplaca bo w dislu to niezbyt pieknie ,chodzi tak cos gdzies kiedys wyczytalem:D.
pytanko odemnie jak to chodzi na stozku jest taka sama roznica jak w benzynie na ori i na stozku ?? jakbys mial jakies problemy z pompa czy tak jak tam pisales z katem wtrysku to polecam skoczyc na zasan nie daleko od ciebie jakies 100 km polecam goscia niestety aderesu dokladnego nie pamietam