[Coupe ABC] Swap na 7A
[Coupe ABC] Swap na 7A
witam
szukałem lecz nie znalazłem przymierzam się do swapa 2.6 v6 na 2.3 20v
mam cale audi 90 jako dawce które elementy poza wiązką silnika chłodnica i samym silnikiem jeszcze dochodzą do wymiany
każda sugestia będzie mile widziana i jak to z licznikiem czy mój obecny licznik z ac/bc podejdzie do r5 poza obrokiem bo to wiadomo do wymiany
szukałem lecz nie znalazłem przymierzam się do swapa 2.6 v6 na 2.3 20v
mam cale audi 90 jako dawce które elementy poza wiązką silnika chłodnica i samym silnikiem jeszcze dochodzą do wymiany
każda sugestia będzie mile widziana i jak to z licznikiem czy mój obecny licznik z ac/bc podejdzie do r5 poza obrokiem bo to wiadomo do wymiany
a no warto bo mam te 90 z idealnym motorem za którego se rękę dam urżnąć a buda jest uszkodzona a moje obecne v6 powiedziało stop i właśnie dla tego dźwięku chce mieć tam te r5 a ze przy okazji 20 koni więcej to tez na plus
co do licznika ktoś mi właśnie wspomniał ze tam z tylu są jakieś przełączniki w tym module z wyświetlaczem do przełączenia jaki to silnik czy to prawda bo obecnie auto stoi na wiosce nie mam do niego dostępu i spokoju mi to nie daje bo tak bym wyciągnął i widział jak jest
kolejne co gdzieś wyczytałem ze niby sanki są inne czy to racja?
kolejna sprawa dlaczego warto bo nic mnie to nie kosztuje poza czasem który temu poświecę
co do licznika ktoś mi właśnie wspomniał ze tam z tylu są jakieś przełączniki w tym module z wyświetlaczem do przełączenia jaki to silnik czy to prawda bo obecnie auto stoi na wiosce nie mam do niego dostępu i spokoju mi to nie daje bo tak bym wyciągnął i widział jak jest
kolejne co gdzieś wyczytałem ze niby sanki są inne czy to racja?
kolejna sprawa dlaczego warto bo nic mnie to nie kosztuje poza czasem który temu poświecę
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
W b3 każde R5 mocowano do podłużnic. Twoje V6 tez wisi na łapach podłuznic, ale te z V6 sa przykręcane i nie pasują. Musisz przerobic.Tomasz_T pisze:kolejne co gdzieś wyczytałem ze niby sanki są inne czy to racja?
Prawda, ale nie sluża do zmiany na V6 > r4/5 i odwrotnie, tylko o zmiany na US i EU bądz diesel.Tomasz_T pisze:co do licznika ktoś mi właśnie wspomniał ze tam z tylu są jakieś przełączniki w tym module z wyświetlaczem do przełączenia jaki to silnik czy to prawda
Zadam to pytanie ponownie, jak jest sens?
Ja rozumiem że dla dźwięku ale czy słyszałeś V6 na dobrze zrobionym wydechu
Ja bym wsadził zdrowe AAH lub jakieś mocniejsze V6 a to jest wiele łatwiejsze, mocowania, chłodnice, osprzęt czy chociazby klime,
Akumulator zostaje w orginalnym miejscu
R5 są fajne ale decydowałbym sie jedynie na niego gdybym miał jakiś głoy 2.0 ABT lub 2.3 NG
Jak masz V6 i do tego quattro to zrób piękne 2.8 coupe quattro to chociaż bedzie wygladało jak seria
Sprzedaj 7A za dobre pieniądze i szykuj V6
Ja rozumiem że dla dźwięku ale czy słyszałeś V6 na dobrze zrobionym wydechu
Ja bym wsadził zdrowe AAH lub jakieś mocniejsze V6 a to jest wiele łatwiejsze, mocowania, chłodnice, osprzęt czy chociazby klime,
Akumulator zostaje w orginalnym miejscu
R5 są fajne ale decydowałbym sie jedynie na niego gdybym miał jakiś głoy 2.0 ABT lub 2.3 NG
Jak masz V6 i do tego quattro to zrób piękne 2.8 coupe quattro to chociaż bedzie wygladało jak seria
Sprzedaj 7A za dobre pieniądze i szykuj V6
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
marszall, wiele rzeczy które robimy, nie maja sensu, ale co z tego?
Najwazniejsze jest to, ze kolega ma checi i zapal, a reszta to juz szczegoly tak na prawde, i jak sie chce to mozna.
7A po czesci tez jest pewnego rodzaju klasykiem, i posiadanie takiego silnika, zdrowego, ladnie zrobionego jak dla mnie nie jest niczym zlym, a V6 ktorym jezdze na codzien jakos nie zachwyca i jest ich pelno.
Najwazniejsze jest to, ze kolega ma checi i zapal, a reszta to juz szczegoly tak na prawde, i jak sie chce to mozna.
7A po czesci tez jest pewnego rodzaju klasykiem, i posiadanie takiego silnika, zdrowego, ladnie zrobionego jak dla mnie nie jest niczym zlym, a V6 ktorym jezdze na codzien jakos nie zachwyca i jest ich pelno.
jakby miał coupe B3 to ok ale do B4 lepiej V6 takie moje zdnie.
Zresztą znam jednego gościa który mase czasu i pieniędzy włożył w swap z 2.3 NG na 7A i na koncu powiedział że jakoś 2.8 jednak fajniej jedzie a z 7A miał zawsze jakies problemy
Wg. mnie silniki do B3 - 2.2T 10V, 2.2T 20V 3B, 6A/ACE po modach, NM, 7A
Silniki do B4 - 2.2T 20V ABY, V6 AAH ew. ACK, 4.2 ABH
Zresztą znam jednego gościa który mase czasu i pieniędzy włożył w swap z 2.3 NG na 7A i na koncu powiedział że jakoś 2.8 jednak fajniej jedzie a z 7A miał zawsze jakies problemy
Wg. mnie silniki do B3 - 2.2T 10V, 2.2T 20V 3B, 6A/ACE po modach, NM, 7A
Silniki do B4 - 2.2T 20V ABY, V6 AAH ew. ACK, 4.2 ABH
- Mabrothrax
- Forum Audi 80
- Posty: 2442
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 10:40
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No to idę się rzucić z klifu.marszall pisze:jakby miał coupe B3 to ok ale do B4 lepiej V6 takie moje zdnie.
Zresztą znam jednego gościa który mase czasu i pieniędzy włożył w swap z 2.3 NG na 7A i na koncu powiedział że jakoś 2.8 jednak fajniej jedzie a z 7A miał zawsze jakies problemy
Wg. mnie silniki do B3 - 2.2T 10V, 2.2T 20V 3B, 6A/ACE po modach, NM, 7A
Silniki do B4 - 2.2T 20V ABY, V6 AAH ew. ACK, 4.2 ABH
w bagażniku w coupe nie widzę sensownego miejsca wiec prosił bym o foty jak wygląda to w s2 i ku temu bym się skłonił szukałem ale nie mogę znalesc fotek aku w s2sagem pisze:Tomasz_T, ori miales pod kanapa, ale do takiego zabiegu musisz wyciac podloge w tym miejscu i wspawac kwadrat z blacha.
Ja osobiscie przenioslem z gory silnika na prawy dolny rog jak w V6, wiem ze w 7A to nie przejdzie, dla mnie najlepszym rozwiazaniem jest bagaznik.
nie żebym był niegrzeczny ale czy ja do h..a nędzy pytam o sens nie, wiecznie na forum każdy z jakimś sensem wyjeżdża lub opłacalnością w gwoli wyjaśnienia żaden swap nie ma opłacalnoscimarszall pisze:Zadam to pytanie ponownie, jak jest sens?
Ja rozumiem że dla dźwięku ale czy słyszałeś V6 na dobrze zrobionym wydechu
Ja bym wsadził zdrowe AAH lub jakieś mocniejsze V6 a to jest wiele łatwiejsze, mocowania, chłodnice, osprzęt czy chociazby klime,
Akumulator zostaje w orginalnym miejscu......................................................
mówisz o v8 pokaz mi seryjne v8 w b4 skoro mówisz o epoce raz że to nie jedzie dwa nie sprawdza się, chyba że jesteś mistrzem prostej to spoko bo do niczego więcej się nie nadaje taka masa na przedniej osi a raczej przed nią.
mój silnik 7a już nie jest seria i seria nie pozostanie obecnie silnik ma zmienione wtryski na 315ccm przy 3 barach walki rozrządu zmienione na jakieś sportowe, jak będę robić porządek z uszczelka to się dowiem co to lub chociaż pomierzę, ecu przestrojone pod zmiany, wydech 2.5 calakwasiak zakończony rm motorsport specjalnie do tego silnika obrobiona głowica w jakim stopniu nie wiem, jeszcze ale się okaże, pomiar robiony był 2 lata temu po tych zabiegach to oscylowało to w okolicy 185-190 koni ponoć,
jaka prawda się okaże jak wsadzę w swoja budę i sam sprawdzę co do wtrysków pewna zmiana co do walków tez bo dostałem seryjne walki do zestawu a i odczucia z jazdy dużo lepsze od 2.8 aah nie jednego.
praca v6 co kto woli mi nigdy nie dorowna do r5
w trakcie swapa dojedzie na powitanie kolo zamachowe aluminiowe oraz powoli beda cyklicznie szly zmiany
nie sztuka robic cos co zrobila fabryka sztuka zrobic cos czego nie bylo a nie to co ma kazdy
ps nie miałem zamiaru nikogo obrażać i niech nikt się tak nie czuje zwyczajnie pisze co myślę