no skoro na 1, 2 i 3 biegu Ci słabo wieje, to wynika, że masz problem z opornicą dmuchawy. tak, jak napisał kolega wyżej: przerobiliśmy już praktycznie cały temat od A do Z i tam nie ma nic innego, co mogłoby CI jeszcze powodować parowanie szyb. jedynie trzeba się skupić teraz na sile nadmuchuitor pisze:dzieki zerkne przy okazji bo mialem wziac sie za te biegi, jednak nie rozwiazuja one mojego problemu parowania szyb...grze pisze:w takim razie przeczytaj ten tematitor pisze:Powietrze czuc ze leci z kratek natomiast slabo dziala bieg drugi i trzeci a zasadniczo nie ma roznicy miedzy 1 a 2 i 3. Dopiero na 4 jest huragan. Uzywam 4 na szybe i wtedy schodzi zaparowanie ale topornie.https://audi80.pl/b4-opornica-dmucha ... htm#374689
[B3 1.9 SD]Paruja szyby
slabo dziala 1, 2 i 3 bieg w zwiazku z powyzszym uzywany jest tylko 4 ktory dmucha z pelna moca, skoro wiec uzywam maksymalnej sily nadmuchu nie powinny szyby parowacgrze pisze:no skoro na 1, 2 i 3 biegu Ci słabo wieje, to wynika, że masz problem z opornicą dmuchawy. tak, jak napisał kolega wyżej: przerobiliśmy już praktycznie cały temat od A do Z i tam nie ma nic innego, co mogłoby CI jeszcze powodować parowanie szyb. jedynie trzeba się skupić teraz na sile nadmuchuitor pisze:dzieki zerkne przy okazji bo mialem wziac sie za te biegi, jednak nie rozwiazuja one mojego problemu parowania szyb...grze pisze: w takim razie przeczytaj ten temathttps://audi80.pl/b4-opornica-dmucha ... htm#374689
ogrzewanie jest malina, ciezko wytrzymac w aucie po jego wlaczeniu, dzisiaj rozmawialem ze swoim mechanikiem, twierdzi ze to moze byc zle wklejona/wstawiona szyba (poprzedni wlasciciel wymienial szybe)grze pisze:A ogrzewanie działa CI dobrze?
Skoro masz szczelną nagrzewnicę, nawiewy na szybę działają, nawiew dmucha i nie ma wilgoci w aucie, to już chyba tylko pozostaje kwestia ogrzewania. Dla pewności jeszcze bym przemył szyby od środka płynem do mycia okien.
jak wyjaśnisz tą sprawę, to napisz co udało Ci się ustalić.itor pisze: dzisiaj rozmawialem ze swoim mechanikiem, twierdzi ze to moze byc zle wklejona/wstawiona szyba (poprzedni wlasciciel wymienial szybe)
Tu jest jeszcze podobny wątek więc wklejam link

plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
No jeżeli tak , to coś przeoczyłem .itor pisze:plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
Bo u mnie to tragedia była z tym parowaniem ...
tragedia i u mnie jestPapaSmurf pisze:No jeżeli tak , to coś przeoczyłem .itor pisze:plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
Bo u mnie to tragedia była z tym parowaniem ...