no skoro na 1, 2 i 3 biegu Ci słabo wieje, to wynika, że masz problem z opornicą dmuchawy. tak, jak napisał kolega wyżej: przerobiliśmy już praktycznie cały temat od A do Z i tam nie ma nic innego, co mogłoby CI jeszcze powodować parowanie szyb. jedynie trzeba się skupić teraz na sile nadmuchuitor pisze:dzieki zerkne przy okazji bo mialem wziac sie za te biegi, jednak nie rozwiazuja one mojego problemu parowania szyb...grze pisze:w takim razie przeczytaj ten temat https://audi80.pl/b4-opornica-dmucha ... htm#374689itor pisze:Powietrze czuc ze leci z kratek natomiast slabo dziala bieg drugi i trzeci a zasadniczo nie ma roznicy miedzy 1 a 2 i 3. Dopiero na 4 jest huragan. Uzywam 4 na szybe i wtedy schodzi zaparowanie ale topornie.
[B3 1.9 SD]Paruja szyby
slabo dziala 1, 2 i 3 bieg w zwiazku z powyzszym uzywany jest tylko 4 ktory dmucha z pelna moca, skoro wiec uzywam maksymalnej sily nadmuchu nie powinny szyby parowacgrze pisze:no skoro na 1, 2 i 3 biegu Ci słabo wieje, to wynika, że masz problem z opornicą dmuchawy. tak, jak napisał kolega wyżej: przerobiliśmy już praktycznie cały temat od A do Z i tam nie ma nic innego, co mogłoby CI jeszcze powodować parowanie szyb. jedynie trzeba się skupić teraz na sile nadmuchuitor pisze:dzieki zerkne przy okazji bo mialem wziac sie za te biegi, jednak nie rozwiazuja one mojego problemu parowania szyb...grze pisze: w takim razie przeczytaj ten temat https://audi80.pl/b4-opornica-dmucha ... htm#374689
ogrzewanie jest malina, ciezko wytrzymac w aucie po jego wlaczeniu, dzisiaj rozmawialem ze swoim mechanikiem, twierdzi ze to moze byc zle wklejona/wstawiona szyba (poprzedni wlasciciel wymienial szybe)grze pisze:A ogrzewanie działa CI dobrze?
Skoro masz szczelną nagrzewnicę, nawiewy na szybę działają, nawiew dmucha i nie ma wilgoci w aucie, to już chyba tylko pozostaje kwestia ogrzewania. Dla pewności jeszcze bym przemył szyby od środka płynem do mycia okien.
jak wyjaśnisz tą sprawę, to napisz co udało Ci się ustalić.itor pisze: dzisiaj rozmawialem ze swoim mechanikiem, twierdzi ze to moze byc zle wklejona/wstawiona szyba (poprzedni wlasciciel wymienial szybe)
Tu jest jeszcze podobny wątek więc wklejam link https://audi80.pl/b4-19-aaz-parujace ... t47773.htm
plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
No jeżeli tak , to coś przeoczyłem .itor pisze:plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
Bo u mnie to tragedia była z tym parowaniem ...
tragedia i u mnie jestPapaSmurf pisze:No jeżeli tak , to coś przeoczyłem .itor pisze:plynu nie ubywa, jest markerem zrobiona kreska na zbiorniczku, audi tygodniowo robi 500km, nikt mi nie powie ze przy takim tempie jazdy i puszczajacej nagrzewnicy nie bedzie ubywac plynu...PapaSmurf pisze:Moim zdaniem do nagrzewnica , miałem to samo w B3 1.6 PP , grzała b.dobrze a szyby parowały .Jak deszcz padał to już całkiem tragedia
Bo u mnie to tragedia była z tym parowaniem ...