Próbowałem wstawić ale mi nie wychodzi więc poprawiłem :mrgreen:Wino pisze:Link ci nie działa
AUDI 80 B2 2D 1,6 automat - Srebrna Lala
Szczerze to takie fele to pasuja do jakiegoś lanosa albo innego aveo do takiego klasyka jak B2 to masz bardzo duży wybór ładnych felg z epoki.
Chociazby takie ori bardzo ładne:
http://images02.olx.pl/ui/16/55/97/1318 ... o-Moto.jpg
Chociazby takie ori bardzo ładne:
http://images02.olx.pl/ui/16/55/97/1318 ... o-Moto.jpg
Nie tak do końca jest w czym wybierać
Od kilku miesięcy śledzę alledrogo i nic sensownego za rozsądne pieniądze nie znalazłem.
A ronalki trafiły się naprawdę za super cenę.
Za kpl dałem mniej niż za jedną klasyczną felę.
Jak trafi się coś klasycznego za rozsądne pieniądze to napewno stanie na nich srebrna B2-ka
Od kilku miesięcy śledzę alledrogo i nic sensownego za rozsądne pieniądze nie znalazłem.
A ronalki trafiły się naprawdę za super cenę.
Za kpl dałem mniej niż za jedną klasyczną felę.
Jak trafi się coś klasycznego za rozsądne pieniądze to napewno stanie na nich srebrna B2-ka
Każdy ma inne pojęcie kwoty rozsądnej :mrgreen:jacekw1 pisze:Nie tak do końca jest w czym wybierać
Od kilku miesięcy śledzę alledrogo i nic sensownego za rozsądne pieniądze nie znalazłem.
A ronalki trafiły się naprawdę za super cenę.
Za kpl dałem mniej niż za jedną klasyczną felę.
Jak trafi się coś klasycznego za rozsądne pieniądze to napewno stanie na nich srebrna B2-ka
Jak dla mnie jako fana b2 ta felga nie pasi ani kapkie
ps. ona ma 5 otworów na śruby?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL
dolacze do choru malkontentow - jesli Ronal R to o numer wyzsze - R8:
http://img641.imageshack.us/img641/6425/ronalr8.jpg
albo R10:
http://www.felgi.pl/Temp/Photo/ronal-r1 ... 80-sk3.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/6425/ronalr8.jpg
albo R10:
http://www.felgi.pl/Temp/Photo/ronal-r1 ... 80-sk3.jpg
oczywiscie. i bardziej sie chlopu oplaci dorabiac dystanse redukcyjne niz kupic lepszy wzor w 4x100. to bylo zdjecie pogladowe Pijaku.skoti pisze: ps. ona ma 5 otworów na śruby?
jak dla mnie to już lepiej żeby stała na świeżej stali wyczyszczonej plus chormowane ranty dokładane niż to koło. Ta felga to dobra do corsy albo forda Ka żeby smieciowo na kołpaku nie wyglądał. Jak to będzie wyglądało .. taki klasyk na takiej feldze, jakbym sie cofnął do 1996 roku kiedy to ktoś biedny miał stare audi i sie szarpnął za portfel i poszedł kupił nowe felgi do sklepu, za które zapłacił 2x tyle co to audi wtedy bylo warte, a wszystko po to żeby pokazać sąsiadom że ma alumy na audicy a potem przez miesiąc cała kamienica przeżywała to wydarzenie :mrgreen:
ogolnie to bez urazy, Twoje auto rób jak uważasz ja tylko wyrażam swoję durne teorie jak zawsze, pozdrawiam.
ogolnie to bez urazy, Twoje auto rób jak uważasz ja tylko wyrażam swoję durne teorie jak zawsze, pozdrawiam.
W zeszły piatek po robicie pojechałem z kolegą obudzić furkę ze snu zimowego
zaopatrzony w drugi akumulator (który okazał się zbędny), kable zeszliśmy do garażu.
Na Audi zebrała się warstwa kurzu.
Podłączyłem klemy i ............
po kilku obrotach kiedy pompka napompowała paliwa do gaźnika fura przebudziła się :mrgreen:
5 miesięcy stała nie ruszana, akumulator nie ładowany i pełen sukces.
Potem wizyta na myjni obmycie z kurzu i dzisiaj dzielnie pomykała po drogach Gdańska.
Korzystając z długiego wolnego weekendu postanowiłem zdemontować kilka blaszek silnika do malowania (pokrywa zaworów, osłona rozrządu, obudowa filtra). Po zdjęciu osłony rozrządu okazało się że pasek do wymiany. Zacząłem rozbierać i:
- musiałem ciąć koło pasowe wspomagania (w sumie niepotrzebne bo nie mam wspomy) bo obrobiły się łby śrub od koła pasowego
- okazało się że uszczelniacze na wale i wałku pośrednim do wymiany
- podczas demontażu koła z wałka pośredniego wałek strzelił (na szczęście w garażu leżał drugi silnik , ale musiałem zdemontować chłodnicę żeby go wymienić
- no i po zdjęciu paska klinowego okazało się łożysko alternatora do wymiany.
Tak więc sprawy kosmetyczne przerodziły się w naprawę silnika.
Jutro muszę dokupić części których nie przewidziałem wczoraj z rana i do roboty!!!
Wymiana tych elementów wyjdzie na dobre silniczkowi
zaopatrzony w drugi akumulator (który okazał się zbędny), kable zeszliśmy do garażu.
Na Audi zebrała się warstwa kurzu.
Podłączyłem klemy i ............
po kilku obrotach kiedy pompka napompowała paliwa do gaźnika fura przebudziła się :mrgreen:
5 miesięcy stała nie ruszana, akumulator nie ładowany i pełen sukces.
Potem wizyta na myjni obmycie z kurzu i dzisiaj dzielnie pomykała po drogach Gdańska.
Korzystając z długiego wolnego weekendu postanowiłem zdemontować kilka blaszek silnika do malowania (pokrywa zaworów, osłona rozrządu, obudowa filtra). Po zdjęciu osłony rozrządu okazało się że pasek do wymiany. Zacząłem rozbierać i:
- musiałem ciąć koło pasowe wspomagania (w sumie niepotrzebne bo nie mam wspomy) bo obrobiły się łby śrub od koła pasowego
- okazało się że uszczelniacze na wale i wałku pośrednim do wymiany
- podczas demontażu koła z wałka pośredniego wałek strzelił (na szczęście w garażu leżał drugi silnik , ale musiałem zdemontować chłodnicę żeby go wymienić
- no i po zdjęciu paska klinowego okazało się łożysko alternatora do wymiany.
Tak więc sprawy kosmetyczne przerodziły się w naprawę silnika.
Jutro muszę dokupić części których nie przewidziałem wczoraj z rana i do roboty!!!
Wymiana tych elementów wyjdzie na dobre silniczkowi