Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

AUDI 80 B2 2D 1,6 automat - Srebrna Lala

Prezentacja w/w od 1972r do 1986.
jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 28 gru 2012, 22:34

Wino pisze:Link ci nie działa
Próbowałem wstawić ale mi nie wychodzi więc poprawiłem :mrgreen:

Awatar użytkownika
GerB3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3094
Rejestracja: 20 maja 2008, 22:11
Lokalizacja: KRK

Post autor: GerB3 » 28 gru 2012, 22:53

Szczerze to takie fele to pasuja do jakiegoś lanosa albo innego aveo do takiego klasyka jak B2 to masz bardzo duży wybór ładnych felg z epoki.

Chociazby takie ori bardzo ładne:
http://images02.olx.pl/ui/16/55/97/1318 ... o-Moto.jpg

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 28 gru 2012, 23:16

Nie tak do końca jest w czym wybierać :-(
Od kilku miesięcy śledzę alledrogo i nic sensownego za rozsądne pieniądze nie znalazłem.
A ronalki trafiły się naprawdę za super cenę.
Za kpl dałem mniej niż za jedną klasyczną felę.
Jak trafi się coś klasycznego za rozsądne pieniądze to napewno stanie na nich srebrna B2-ka :-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 gru 2012, 23:24

jacekw1 pisze:Nie tak do końca jest w czym wybierać :-(
Od kilku miesięcy śledzę alledrogo i nic sensownego za rozsądne pieniądze nie znalazłem.
A ronalki trafiły się naprawdę za super cenę.
Za kpl dałem mniej niż za jedną klasyczną felę.
Jak trafi się coś klasycznego za rozsądne pieniądze to napewno stanie na nich srebrna B2-ka :-)
Każdy ma inne pojęcie kwoty rozsądnej :mrgreen:
Jak dla mnie jako fana b2 ta felga nie pasi ani kapkie
ps. ona ma 5 otworów na śruby?

deejay.ftb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1568
Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
Imię: Zbyszek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: WWL

Post autor: deejay.ftb » 29 gru 2012, 02:38

dolacze do choru malkontentow - jesli Ronal R to o numer wyzsze - R8:
http://img641.imageshack.us/img641/6425/ronalr8.jpg
albo R10:
http://www.felgi.pl/Temp/Photo/ronal-r1 ... 80-sk3.jpg
skoti pisze: ps. ona ma 5 otworów na śruby?
oczywiscie. i bardziej sie chlopu oplaci dorabiac dystanse redukcyjne niz kupic lepszy wzor w 4x100. to bylo zdjecie pogladowe Pijaku.

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 29 gru 2012, 09:20

zdjęcie tylko poglądowe.
Felgi 4x100 ET44
Więc po przymiarce może się okazać że trzeba będzie dołożyć dystanse 10mm

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 29 gru 2012, 10:21

jak dla mnie to już lepiej żeby stała na świeżej stali wyczyszczonej plus chormowane ranty dokładane niż to koło. Ta felga to dobra do corsy albo forda Ka żeby smieciowo na kołpaku nie wyglądał. Jak to będzie wyglądało .. taki klasyk na takiej feldze, jakbym sie cofnął do 1996 roku kiedy to ktoś biedny miał stare audi i sie szarpnął za portfel i poszedł kupił nowe felgi do sklepu, za które zapłacił 2x tyle co to audi wtedy bylo warte, a wszystko po to żeby pokazać sąsiadom że ma alumy na audicy :-/ a potem przez miesiąc cała kamienica przeżywała to wydarzenie :mrgreen:
ogolnie to bez urazy, Twoje auto rób jak uważasz ja tylko wyrażam swoję durne teorie jak zawsze, pozdrawiam.

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 29 gru 2012, 18:38

dobra dobra nie założę tych felg :oops:
Poczekam i poszukam czegoś bardziej odpowiedniego ;-)

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 29 gru 2012, 20:07

jacekw1 pisze:dobra dobra nie założę tych felg :oops:
Poczekam i poszukam czegoś bardziej odpowiedniego ;-)
No i gut na prawdę w 4x100 jest wybór i to spory

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 10 sty 2013, 20:45

No i znalazły się fele z lat 80-tych ;-)

14" ET33

Obrazek

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 10 sty 2013, 22:42

Ładne takie klasyczne

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1015
Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Wino » 10 sty 2013, 23:08

Te zdecydowanie lepsze, ładnie wypolerować z zewnątrz i będzie malina ;-)

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 03 maja 2013, 13:31

W zeszły piatek po robicie pojechałem z kolegą obudzić furkę ze snu zimowego ;-)
zaopatrzony w drugi akumulator (który okazał się zbędny), kable zeszliśmy do garażu.
Na Audi zebrała się warstwa kurzu.
Podłączyłem klemy i ............
po kilku obrotach kiedy pompka napompowała paliwa do gaźnika fura przebudziła się :mrgreen:
5 miesięcy stała nie ruszana, akumulator nie ładowany i pełen sukces.
Potem wizyta na myjni obmycie z kurzu i dzisiaj dzielnie pomykała po drogach Gdańska.

Korzystając z długiego wolnego weekendu postanowiłem zdemontować kilka blaszek silnika do malowania (pokrywa zaworów, osłona rozrządu, obudowa filtra). Po zdjęciu osłony rozrządu okazało się że pasek do wymiany. Zacząłem rozbierać i:
- musiałem ciąć koło pasowe wspomagania (w sumie niepotrzebne bo nie mam wspomy) bo obrobiły się łby śrub od koła pasowego
- okazało się że uszczelniacze na wale i wałku pośrednim do wymiany
- podczas demontażu koła z wałka pośredniego wałek strzelił (na szczęście w garażu leżał drugi silnik :-), ale musiałem zdemontować chłodnicę żeby go wymienić
- no i po zdjęciu paska klinowego okazało się łożysko alternatora do wymiany.
Tak więc sprawy kosmetyczne przerodziły się w naprawę silnika.
Jutro muszę dokupić części których nie przewidziałem wczoraj z rana i do roboty!!!
Wymiana tych elementów wyjdzie na dobre silniczkowi :-)

Awatar użytkownika
duo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4071
Rejestracja: 08 maja 2007, 19:29
Lokalizacja: LUBLIN
Kontakt:

Post autor: duo » 04 maja 2013, 09:45

jacekw1 pisze: - musiałem ciąć koło pasowe wspomagania (w sumie niepotrzebne bo nie mam wspomy) bo obrobiły się łby śrub od koła pasowego
\
:shock: :shock: :shock:

jacekw1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 11 lut 2012, 23:18

Post autor: jacekw1 » 08 maja 2013, 23:01

Poprzedni właściciel (jedyny w Polsce) wymienił silnik (też na YP) ale pochodzący z samochodu który posiadał wspomaganie i dlatego zostało koło pasowe.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ułamany wałek pośredni

No i kilka zdjęć po naprawie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zapłon wyregulowany i autko znowu ożyło :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B1 / B2.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga