[1.8 PM Mono-Jetronik] Nie chodzi na benzynie na gazie super
[1.8 PM Mono-Jetronik] Nie chodzi na benzynie na gazie super
Witam serdecznie wszystkich klubowiczów jestem tu nowy jak i początkujący posiadacz audi 80 B3 1.8 s 90KM. Kupiłem je od kolesia gdzie był 1 właścicielem w polsce w 2008 roku zalożył gaz i jak na razie do tej pory odpala na gazie wszystko gitara i w ogóle ale niestety nie odpala na benzynie ale, na końcu też przypadkiem poniewaz popsół sie licznik tzn ulegla uszkodzeniu mała zębatka która odpowiedzialna jest za naliczanie kilometrow wyjmując licznik i po odłączeniu go zauważylem że odpala na benzynie bez problemowo lecz nie wkręca sie do końca na obroty co z tego jak podłącze licznik i dalej du.. poniewaz wtedy gaśnie. Miał już ktoś kiedyś taki problem ?? aha zapomniałbym do tej pory wymienilem czujnik plynu chłodzącego ,kostke stacyjki ,podkładalem 4 inne komputery jak i wtrysk. U elektryka problem był z diagnozą bo nie mógł sie podłączyć BRAK KOMUNIKACJI nie kumam o co tu chodzi. Aha byłem jeszcze u gazownika i on stwierdził że z gazem wszystko jest oky. POMOCY!!!
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 13:25 przez dober1987, łącznie zmieniany 2 razy.
- Wino
- Forum Audi 80
- Posty: 1015
- Rejestracja: 10 paź 2010, 21:46
- Imię: Wino
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Kolego po pierwsze stosuj tagi Poprawny tytuł postu powinien wyglądać tak [80 B3 1,8 90KM] nie chodzi na benzynie, na gazie super Pomocy) tak . Po drugi to napisz jaki masz silnik zrozumiałem z wypowiedzi że wtrysk tylko jaki ?? Podaj oznaczenie silnika. Po trzecie licznik nie ma nic do odpalania. Jak nie wiesz jaki masz silnik to daj zdjęcie spod maski
Czyli według tego co napisałeś, auto nie chodzi wcale na benzynie od momentu zakupu. Sprawdź, czy pompa paliwowa w ogóle chodzi, czy w ogóle znajduje się w baku. Znam takie przypadki, że pompa się spaliła, została wyjęta i ktoś się dziwi, że auto pali tylko na gazie. Zacznij więc od tego elementu. Potem będziemy myśleć dalej.
ok silnik to 1.8 90 KM oznaczenie PM Mono-Jetronik Jednopunk
ok silnik to 1.8 90 KM oznaczenie PM Mono-Jetronik Jednopunk co do pompki to tak jak wspomniałem że po odłączeniu licznika odpala na benzynie bez zarzutów czyli jednak coś w tym jest .A co do kupna to od kiedy go kupilem na benzynie nie chodził tylko na gazie
[ Dodano: 2012-12-29, 15:23 ]
dziwne jest też to że po wyjęciu tego licznika odpale go na benzynie to chodzi do momentu kiedy alternator nie ma wzbudzenia a jak kontrolką go wzbudze to gaśnie na benzynie a na gazie tego nie robi. A co do licznika to jest tak jeśli nie jest podłączony albo spali sie kontrolka od ładowania to alternator sie nie wzbudzi i nie ładuje myle sie czy mam racje?? a co do przypadkowego znalezienia tego hitu że jak alternator jest nie wzbudzony tzn nie ładuje to dlaczego wtedy chodzi na benzynie?? a jak go wzbudze to gaśnie przecież to jest jakaś porąbana historia a najlepsze że sprawdzałem tak samo wszystko na gazie i nie ma problemu po wzbudzeniui dalej chodzi to dlaczego na benzynie tak sie dzieje ??
[ Dodano: 2012-12-29, 15:29 ]
Może to czysty przypadek z tym ładowaniem może problem tkwi gdzieś indziej tylko gdzie go szukać ????
[ Dodano: 2012-12-29, 15:30 ]
sprawdze dzisiaj jakie jest ładowanie bo już nie wiem co robić
[ Dodano: 2012-12-29, 15:23 ]
dziwne jest też to że po wyjęciu tego licznika odpale go na benzynie to chodzi do momentu kiedy alternator nie ma wzbudzenia a jak kontrolką go wzbudze to gaśnie na benzynie a na gazie tego nie robi. A co do licznika to jest tak jeśli nie jest podłączony albo spali sie kontrolka od ładowania to alternator sie nie wzbudzi i nie ładuje myle sie czy mam racje?? a co do przypadkowego znalezienia tego hitu że jak alternator jest nie wzbudzony tzn nie ładuje to dlaczego wtedy chodzi na benzynie?? a jak go wzbudze to gaśnie przecież to jest jakaś porąbana historia a najlepsze że sprawdzałem tak samo wszystko na gazie i nie ma problemu po wzbudzeniui dalej chodzi to dlaczego na benzynie tak sie dzieje ??
[ Dodano: 2012-12-29, 15:29 ]
Może to czysty przypadek z tym ładowaniem może problem tkwi gdzieś indziej tylko gdzie go szukać ????
[ Dodano: 2012-12-29, 15:30 ]
sprawdze dzisiaj jakie jest ładowanie bo już nie wiem co robić
Bardzo dziwny przypadek. Nawet jeśli masz odłączone zegary, to alternator wytwarza prąd. Tak naprawdę zegary są tylko dla Ciebie, abyś znał temperaturę płynu, prędkość czy liczył przebieg.
A silnik powinien chodzić bez alternatora. A może ktoś namieszał coś w instalacji, podpiął jakieś dodatkowe przewody to tych dochodzących do wiązek w zegarach. Sprawdź czy wszystko jest oryginalne, odwiń trochę izolacji i będzie wszytko jasne.
Podam przykład: Powiedzmy, że pewien z kabli pobiera informację z komputera, ale zwiera z jakimś innym kablem lub z masą, Ty podłączasz wtyczkę i auto gaśnie. Przez takie coś może się nawet coś zapalić.
Posprawdzaj te wiązki i przewody z nich wychodzące.
A silnik powinien chodzić bez alternatora. A może ktoś namieszał coś w instalacji, podpiął jakieś dodatkowe przewody to tych dochodzących do wiązek w zegarach. Sprawdź czy wszystko jest oryginalne, odwiń trochę izolacji i będzie wszytko jasne.
Podam przykład: Powiedzmy, że pewien z kabli pobiera informację z komputera, ale zwiera z jakimś innym kablem lub z masą, Ty podłączasz wtyczkę i auto gaśnie. Przez takie coś może się nawet coś zapalić.
Posprawdzaj te wiązki i przewody z nich wychodzące.
a mam jeszcze takie pytanko może mieć wina samej skrzynki bezpieczników bo tak podejrzalem ją na początku kupna to nie była do końca zamknięta i bylo tam pełno liści i piasku to może sie zalala i robi tam jakieś zwarcie
[ Dodano: 2012-12-30, 19:17 ]
bo w sumie to ona jest narażona na wilgoć i zalanie ponieważ tam są odplywy do wody i przelatują przez skrzynke
[ Dodano: 2012-12-30, 19:17 ]
bo w sumie to ona jest narażona na wilgoć i zalanie ponieważ tam są odplywy do wody i przelatują przez skrzynke