Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.8 PM Mono-Jetronik] Nie chodzi na benzynie na gazie super

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
dober1987
Forum Audi 80
Forum Audi 80

[1.8 PM Mono-Jetronik] Nie chodzi na benzynie na gazie super

Post autor: dober1987 » 29 gru 2012, 00:15

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów jestem tu nowy jak i początkujący posiadacz audi 80 B3 1.8 s 90KM. Kupiłem je od kolesia gdzie był 1 właścicielem w polsce w 2008 roku zalożył gaz i jak na razie do tej pory odpala na gazie wszystko gitara i w ogóle ale niestety nie odpala na benzynie ale, na końcu też przypadkiem poniewaz popsół sie licznik tzn ulegla uszkodzeniu mała zębatka która odpowiedzialna jest za naliczanie kilometrow wyjmując licznik i po odłączeniu go zauważylem że odpala na benzynie bez problemowo lecz nie wkręca sie do końca na obroty co z tego jak podłącze licznik i dalej du.. poniewaz wtedy gaśnie. Miał już ktoś kiedyś taki problem ?? aha zapomniałbym do tej pory wymienilem czujnik plynu chłodzącego ,kostke stacyjki ,podkładalem 4 inne komputery jak i wtrysk. U elektryka problem był z diagnozą bo nie mógł sie podłączyć BRAK KOMUNIKACJI nie kumam o co tu chodzi. Aha byłem jeszcze u gazownika i on stwierdził że z gazem wszystko jest oky. POMOCY!!!
Ostatnio zmieniony 30 gru 2012, 13:25 przez dober1987, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Wino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Wino
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Wino » 29 gru 2012, 11:36

Kolego po pierwsze stosuj tagi Poprawny tytuł postu powinien wyglądać tak [80 B3 1,8 90KM] nie chodzi na benzynie, na gazie super Pomocy) tak . Po drugi to napisz jaki masz silnik zrozumiałem z wypowiedzi że wtrysk tylko jaki ?? Podaj oznaczenie silnika. Po trzecie licznik nie ma nic do odpalania. Jak nie wiesz jaki masz silnik to daj zdjęcie spod maski