Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT] Problem z odpalaniem

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 gru 2012, 18:22

co to wogóle za czas krecenia? np. pieciocylindrowce albo V'ki zawsze dłużej kręca ale to jest w granicach normy bo by inaczej tego z fabryki nie wypuścili.
Jak już piszecie o rożnicach miedzy mono a wielopunktem to nie długość kolektora ma znaczenie a odległość wtrysku od zaworu. W wielopunkcie strzela prosto na grzybek a dodatkowo w mechanicznym lub sekwencji full grupa pali szybciej ba nawet na zamkniete strzelają paliwem. Tyle że to w kwesti benzyny.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 29 gru 2012, 19:55

Myślałem, że ten ABT kręcić trzeba z 10 sekund żeby odpalić.

2 -3 sekund to jest można powiedzieć wzorowo. Mono motronic jest to elektroniczny wtrysk, ale paliwo nie znajdzie się tak szybko w komorze w ABT jak w ABK.

Według mnie nic nie masz uszkodzonego, ale nagraj ten filmik. Koledzy z chęcią posłuchają Twojego motoru, ja również :)

Awatar użytkownika
patrykzs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 21 sie 2012, 22:23
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: patrykzs » 29 gru 2012, 20:43

A więc wrzucam filmiki, drugi filmik nagrywany słabym telefonem bo już tamtego nie miałem ;p


Odpalanie zimnego

Tutaj słaba jakość będzie

Odpalanie ciepłego

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2012, 21:05

marszall pisze:odległość wtrysku od zaworu
Ale to na jedno wychodzi bo przy mono paliwo pokonuje trasę kolektora.
GerB3 pisze: Wg mnie długość kolektora nie ma tu aż tak wpływu na odpalanie
A na przykład taki monowtrysk z fiata cinquecento gdzie brak kolektora ssącego ( w sensie że jest w głowicy) bo cały monowtrysk przykręca się do głowicy pali już na dotyk choć nie osprzęt boscha ale zasada taka sama.

marszall
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 30 gru 2011, 19:58
Lokalizacja: LLU/WS

Post autor: marszall » 29 gru 2012, 21:20

głupie dewagacje, jak silnik nie odpala po 2 sek. to dopiero problem

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8403
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 29 gru 2012, 21:26

No właśnie, a wy każecie już mu wymieniać podzespoły a żaden nie zainteresował się o jaki czas chodzi.

Awatar użytkownika
paw1131
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 405
Rejestracja: 09 maja 2011, 12:45
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: paw1131 » 30 gru 2012, 15:29

Silnik na zimnym odpala bardzo dobrze :)

Pozdrawiam autora tematu, który jest posiadaczem pięknie palącego ABT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl