co to wogóle za czas krecenia? np. pieciocylindrowce albo V'ki zawsze dłużej kręca ale to jest w granicach normy bo by inaczej tego z fabryki nie wypuścili.
Jak już piszecie o rożnicach miedzy mono a wielopunktem to nie długość kolektora ma znaczenie a odległość wtrysku od zaworu. W wielopunkcie strzela prosto na grzybek a dodatkowo w mechanicznym lub sekwencji full grupa pali szybciej ba nawet na zamkniete strzelają paliwem. Tyle że to w kwesti benzyny.
[B4 ABT] Problem z odpalaniem
Myślałem, że ten ABT kręcić trzeba z 10 sekund żeby odpalić.
2 -3 sekund to jest można powiedzieć wzorowo. Mono motronic jest to elektroniczny wtrysk, ale paliwo nie znajdzie się tak szybko w komorze w ABT jak w ABK.
Według mnie nic nie masz uszkodzonego, ale nagraj ten filmik. Koledzy z chęcią posłuchają Twojego motoru, ja również
2 -3 sekund to jest można powiedzieć wzorowo. Mono motronic jest to elektroniczny wtrysk, ale paliwo nie znajdzie się tak szybko w komorze w ABT jak w ABK.
Według mnie nic nie masz uszkodzonego, ale nagraj ten filmik. Koledzy z chęcią posłuchają Twojego motoru, ja również
A więc wrzucam filmiki, drugi filmik nagrywany słabym telefonem bo już tamtego nie miałem ;p
Odpalanie zimnego
Tutaj słaba jakość będzie
Odpalanie ciepłego
Odpalanie zimnego
Tutaj słaba jakość będzie
Odpalanie ciepłego
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8403
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Ale to na jedno wychodzi bo przy mono paliwo pokonuje trasę kolektora.marszall pisze:odległość wtrysku od zaworu
A na przykład taki monowtrysk z fiata cinquecento gdzie brak kolektora ssącego ( w sensie że jest w głowicy) bo cały monowtrysk przykręca się do głowicy pali już na dotyk choć nie osprzęt boscha ale zasada taka sama.GerB3 pisze: Wg mnie długość kolektora nie ma tu aż tak wpływu na odpalanie