[All] Termostat a wskazania temperatury
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Sciezka do wskaznika paliwa, a wskaznika temperatury jest calkiem inna, czesto wali sie sam wskaznik.Krzysiek 84 pisze:Czyli mozna wykluczyc stabilizator napiecia zegarów w takim razie.allegro pisze:Wskaznik paliwa pokazuje dobrze. Wskazowka po przekreceniu kluczykow podnosi sie i pokazuje faktycznie tyle, ile jest paliwa
Zagrzej dobrze auto, odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i wsadz tam termometr, potem sobie mniej wiecej moze porownac ze wskaznikiem w liczniku. Ja stawiam wlasnie na niego, skoro czujniki pozmieniales.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Szary czujnik EPS 59zl
Niebieski czujnik kosztowal 30zł
Mam tez kupiony czujnik wlaczania wentylatorow, ale przeczytalem ze wymiana nie pomoze w tym przypadku, bo czujnik ten nie odpowiada za niedogrzanie silnika.
Wskaznik temperatury oleju dziala dobrze. Tutaj mam pytanie, czy olej ma zawsze ta sama temperature co woda?
Niebieski czujnik kosztowal 30zł
Mam tez kupiony czujnik wlaczania wentylatorow, ale przeczytalem ze wymiana nie pomoze w tym przypadku, bo czujnik ten nie odpowiada za niedogrzanie silnika.
Wskaznik temperatury oleju dziala dobrze. Tutaj mam pytanie, czy olej ma zawsze ta sama temperature co woda?
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
zapomniałeś tylko dodać, że robiąc taki numer można po pierwsze: poparzyć się gorącą parą jeśli nie ma się wprawy, a po drugie: może zacząć wywalać płyn z układu. Jeśli już koniecznie chcemy pakować tam termometr, to o wiele rozsądniej byłoby odkręcić korek na zimnym silniku i z odkręconym rozgrzać silnik.sagem pisze:Zagrzej dobrze auto, odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i wsadz tam termometr, potem sobie mniej wiecej moze porownac ze wskaznikiem w liczniku.
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tak tak, ale chyba każdy ma głowę i trochę myśli więc takich rzeczy nie wypisuje. Dodatkowo jeśli wszystko jest ok to woda nie ma prawa wyleciećgrze pisze:zapomniałeś tylko dodać, że robiąc taki numer można po pierwsze: poparzyć się gorącą parą jeśli nie ma się wprawy, a po drugie: może zacząć wywalać płyn z układu. Jeśli już koniecznie chcemy pakować tam termometr, to o wiele rozsądniej byłoby odkręcić korek na zimnym silniku i z odkręconym rozgrzać silnik.sagem pisze:Zagrzej dobrze auto, odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i wsadz tam termometr, potem sobie mniej wiecej moze porownac ze wskaznikiem w liczniku.
no dobra ale nie napisałeś tego więc skąd ta pewność... poza tym skoro ktoś szuka porady na forum, to niekoniecznie musi być biegły w mechanice pojazdowej więc lepiej go uprzedzić, co może go spotkać gdy odkręci korek na gorącym układzie.sagem pisze:grze napisał/a:
sagem napisał/a:
Zagrzej dobrze auto, odkrec korek od zbiorniczka wyrownawczego i wsadz tam termometr, potem sobie mniej wiecej moze porownac ze wskaznikiem w liczniku.
zapomniałeś tylko dodać, że robiąc taki numer można po pierwsze: poparzyć się gorącą parą jeśli nie ma się wprawy, a po drugie: może zacząć wywalać płyn z układu. Jeśli już koniecznie chcemy pakować tam termometr, to o wiele rozsądniej byłoby odkręcić korek na zimnym silniku i z odkręconym rozgrzać silnik.
Tak tak, ale chyba każdy ma głowę i trochę myśli więc takich rzeczy nie wypisuje. Dodatkowo jeśli wszystko jest ok to woda nie ma prawa wylecieć
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jaknajbardziej można odkręcić korek na gorącym układzie ale trzeba zachować ostrożnośc i należy to zrobić bardzo, bardzo powoli aby ciśnienie zeszło.
Najlepiej jest owinąć korek szmatą i przez szmatę bardzo, bardzo powoli go odkręcać aby ciśnienie uszło. Jak już ciśnienie uleci można korek odkręcić do końca i wpakować do zbiorniczka termometr
Najlepiej jest owinąć korek szmatą i przez szmatę bardzo, bardzo powoli go odkręcać aby ciśnienie uszło. Jak już ciśnienie uleci można korek odkręcić do końca i wpakować do zbiorniczka termometr