Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 NE]1,8S KEIHIN I + LPG głośny silnik

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

[80 B3 NE]1,8S KEIHIN I + LPG głośny silnik

Post autor: davidpolska » 01 lis 2007, 15:50

Witam wszystkich pomocników, nie wiem gdzie szukać pomocy jak nie u was. Mam taki problem, że jak odpalam silnik jak jest zimny - oczywiście na benzynie to na dyg. Silnik chodzi cichutko tak na 1000obr/min, później wyłączam ssanie jak osiągnie temp. pracy tak z 60 stopni i obroty spadaj mi na 900 i silniczka wogóle nie słychać tak jakby chodził powietrzem. Ale jak tak dłużej jeżdżę osiągnie temp. 90 stopni to słychać nawet w kabinie takie gruchotanie ( rzegotanie ) w silniku, jak otworze maskę to dźwięk sie wydobywa z góry silnika , gdzieś przy korku oleju(nieważne ale w górnej części silnika ). Powiem tyle, że byłem u mechanika i powiedział mi że to mogą być szklanki, że nie muszą jak są uszkodzone stukać tylko mogą rzegotać. Szklanki wymieniałem jakieś 5 tys temu i przed wymianą było ładnie nic nie rzegotało. Szklanki mam Mline czy coś tam, czy to mogą być rzeczywiście szklanki bo słyszałem, że są tzw. miękkie szklanki,. Pomóżcie!
Ostatnio zmieniony 01 lis 2007, 22:30 przez davidpolska, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 01 lis 2007, 15:55

Mogą to być popychacze jak założone jakieś słabe czy nieprawidłowe . Może być przytkany kanał olejowy i popychacze nie dostawają odpowiedniego ciśnienia albo poprostu niskie ciśnienie w układzie olejowym silnika. Proszę popraw tego posta bo go odczytać nie idzie a jak władza to przeczyta to zaś będzie zryp. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 01 lis 2007, 16:33

a jak sprawdzic czy jest słabe cisnienie w układzie olejowym i czy kanał olejowy jest dobry. Po odpaleniu rano kontrolka cisnienia oleju nie gaśnie od razu tylko tam po 1-1.5 s,a jak jest ciepły to od razu. :?:

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 01 lis 2007, 16:37

Podłączyć zegar i zmierzyć. Podjeź do kogoś kto ma zegar i niech ci zmierzy. Na forum gdzieś jest jakie powinny być wartości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl