Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 quattro 4.2 V8 ABZ BITURBO] Zdjęcia str.29

Prezentacja w/w od 1991 do 1996.
Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11730
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 gru 2012, 20:25

Marker pisze:Jak tak patrze na filmik z 0-100 to temperature pokazuje ok. 100 stopni.
to Ty patrzyłeś na temp, hmm ja tam wolałem na obrotek i prędkościomierz a było na co popatrzeć :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 27 gru 2012, 22:31

za takie porno powinno się jakieś ostrzeżenie chociaż dostać !!
a w białej nie ma rozpórki widzę, przy takim piecu nie jest konieczna?

Awatar użytkownika
Fanthom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 638
Rejestracja: 26 maja 2010, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Fanthom » 27 gru 2012, 22:34

Na temat filmików i zdjęc nie bede sie rozpisywał bo chyba wszystko było napisane , jest elegancko i lepiej nie moze byc ale zauważyłem cos interesującego , wskazówka poziomu paliwa opierająca sie o prawą ścianke , myślałem ze wszystkie b4 w benzynie mialy fabrycznie montowane wskazówki od poziomu paliwa po lewej stronie :mrgreen: Ale domyslam sie ze V8 przy tym baku starczy na mała przejazdzke :P

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 27 gru 2012, 23:41

Skupiłem uwagę na wskazaniach temperatury, bo to jedyna wskazówka która nie zapie****a. I wsłuchać się w dźwięk V8. :oops:

Awatar użytkownika
Dorianek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 319
Rejestracja: 22 lut 2012, 22:59
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 28 gru 2012, 20:06

Mam głupie pytanie, ile czasu zajęło Ci wsadzenie tego bydlaka pod maske ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 30 gru 2012, 23:13

IC69 - nie strasz mnie więcej :) po przeczytaniu pierwszych wyrazów, wystraszyłem się, że coś przeskrobałem.... :)

Kelis - w Białej rozpórki nie ma chwilowo, ale będzie na pewno, kwestia czasu.

Fanthom - spalanie nie przeraża szczerze mówiąc. Średnio w granicach 13-14 litrów w trybie mieszanym. Udało mi się raz zejść do 10, górną granicę ciężko określić, zdarzyło się i 27 :) ale jak wspomniałem wcześniej 13 to takie realne średnie spalanie.

Dorianek - nie pamiętam dokładnie, ale ogólne ogarnięcie od dnia wyjmowania starego motoru, do odpalenia V8 z różnymi większymi i mniejszymi przygodami (niesłowni ludzie) trwało około miesiąca.

Przypomniałem sobie o problemie, który nie do końca rozumiem. Za każdym razem jak odetnę 4 bieg, to silnik łapie jakiś błąd i nie chodzi na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy. Gdy zmienię z 4 na 5 przed odcinką, to wszystko jest ok i auto rwie do przodu dalej. Problem występuje tylko przy odcięciu 4 biegu, na wszystkich innych jest ok. Czy może mieć na to jakiś wpływ ECU pod automatyczną skrzynię biegów?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 30 gru 2012, 23:20

kuba411vm pisze:IC69 - nie strasz mnie więcej
<zeby> :mrgreen:

witek88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 103
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:55
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: witek88 » 30 gru 2012, 23:34

kuba411vm pisze:Przypomniałem sobie o problemie, który nie do końca rozumiem. Za każdym razem jak odetnę 4 bieg, to silnik łapie jakiś błąd i nie chodzi na wszystkie cylindry. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy. Gdy zmienię z 4 na 5 przed odcinką, to wszystko jest ok i auto rwie do przodu dalej. Problem występuje tylko przy odcięciu 4 biegu, na wszystkich innych jest ok. Czy może mieć na to jakiś wpływ ECU pod automatyczną skrzynię biegów?
U mnie też się to zdarza, ale w zasadzie nie zauważyłem zależności kiedy to się dzieje, myślałem że może cewki się wieszają albo coś :evil: , ale jak Tobie też się to dzieje może mieć to związek z ECU, trzeba by go zrobić na manuala, kolega vigo1984sz mówi że będzie miał po nowym roku namiary na kolesia co jest w stanie to zrobić :-P

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 31 gru 2012, 12:23

Auto miazga. Jak zobaczyłem foto z zewnątrz to aż ukląkłem a na foto spod maski to się położyłem i piszę posta spod biurka. Już nic nie będzie takie samo.

Tak zrobionego swapa i ładnie gładko ogarniętego auta dawno nie widziałem.

Wygląda jak z fabryki. Bolero i zderzaki esowe dają taki wygląd ładnego grzecznego autka a spod maski spozierają rogi. 8 rogów.


Szacun za SWAP i za ogarnięcie auta do takiego stanu. <ok>
Jak napisał IC69 - Porno i to w wydaniu Hardcore. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Aha. Skrzynkę masz manuala od AAH?

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 02 sty 2013, 11:07

eSPe - miałem banana na twarzy, po przeczytaniu Twojego komentarza przez dobrych parę minut :) Odnośnie skrzyni, została oryginalna z AAH.

Awatar użytkownika
eSPe
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3694
Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
Imię: Sławek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: eSPe » 02 sty 2013, 11:15

kuba411vm pisze:Odnośnie skrzyni, została oryginalna z AAH.
I jak to się sprawuje?
Nie za krótka? Może jakaś szóstka by się przydała.

Awatar użytkownika
GSF
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 878
Rejestracja: 29 cze 2008, 01:23
Lokalizacja: Bogatynia
Kontakt:

Post autor: GSF » 02 sty 2013, 11:18

Kuba rozumiem że w kwietniu wybieracie się do Rothenburga ? <ok>

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 02 sty 2013, 11:46

GSF pisze:Kuba rozumiem że w kwietniu wybieracie się do Rothenburga ? <ok>
dokładnie, przydało by się :!: (słyszałem plote, że to ostatnia edycja :-/ )
Ostatnio zmieniony 02 sty 2013, 12:17 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kuba411vm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:41
Lokalizacja: DZA

Post autor: kuba411vm » 22 sty 2013, 10:00

eSPe pisze:
kuba411vm pisze:Odnośnie skrzyni, została oryginalna z AAH.
I jak to się sprawuje?
Nie za krótka? Może jakaś szóstka by się przydała.
Jak na razie sprawuje się bardzo dobrze, choć nie ukrywam, że jest jakaś wizja przyszłościowa na szóstkę. Gdyby to wszystko tyle nie kosztowało, to byłoby łatwiej trochę. Ale z drugiej strony jak by było za łatwo, to nie byłoby takiej przyjemności :)
GSF pisze:Kuba rozumiem że w kwietniu wybieracie się do Rothenburga ? <ok>
Oczywiście, że się wybieramy! Mam nadzieję, że w tym roku dojadę, bo ostatnio urwał mi się przegub 15 km przed Rothenburgiem :)

SPÓŹNIONY NOWOROCZNY EDIT:

Nowy rok zaczął się już 22 dni temu, więc trzeba sobie określić plany na ten sezon. Żebym miał większą motywację do ich zrealizowania, wypiszę je tutaj. Może mnie ktoś pogoni jak będę się ociągał :)

Lista:
1. Hamulce
czekają na założenie:
- przednie zaciski BREMBO 4 tłoczkowe od BMW E38
- tylne zaciski od Audi S8 polift (tłok 43mm)
- tylne tarcze 266mm wentyl
trzeba dokupić/dorobić
- przednie tarcze najprawdopodobniej Focus RS MK1 325mm (trzeba zrobić przymiarkę)
- nowe przewody hamulcowe
- adapter pod przedni zacisk

2. Pomalować drzwi od listew w dół (włącznie z listwami) i spolerować zderzaki

3. Kupić i zamontować w końcu soczewki i nowe halogeny hella (stare już wyglądają na....stare)

4. Torsen z V8

5. Reanimacja przedniego fotela kierowcy + pranie całego wnętrza

6. Jak będę miał za dużo wolnego czasu, to wyjąć sobie na spokojnie jeszcze raz silnik, wyczyścić od nowa komorę i poskładać sobie wszystko tak jak bym tego chciał na spokojnie. Już wiem jak to jeździ, więc nie muszę się spieszyć, żeby w końcu odpalić, tak jak to miało miejsce przy swapie :)

Pewnie o czymś zapomniałem, więc jeśli sobie przypomnę, będę sukcesywnie sobie dopisywał plany do tego posta...

Przepraszam, jeśli kogoś zanudziłem :)

Pozdrawiam! :)

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 22 sty 2013, 10:05

Ambitne :-) plany.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Audi 80/90 - B4.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl